én a Roadstert dec 19.én vettem. esély nem volt az ünnepek között/alatt eredetvizsgát és okmányirodát intézni.
végül egy kmpl ügyintézést végző ismerős csinálta meg jan. 06-án. kisvártatva jött egy levél az RK-tól 10ezer büntiről. írtunk választ hogy miről van szó, válaszoltak hogy ráadásul nem is 15 munkanap hanem naptári, és nemérdekli őket hogy a fele munkaszüneti nap volt. nem is próbáltunk felebbezni mert ahhoz kapásból egy ötezrest kellett volna csatolni + amúgy is esélytelen vagy...
"Idén egy kicsit más rendszer lép életbe itthon és a Szlovákia ringen is. Akinek nincs licence, annak is kell váltania egy regisztrációs kártyát és kötnie kell biztosítást az évre. Valamint vizsgáznia kell. Az első vizsga lehetőség Március.15.-e Pannonia-Ring. Az anyag fent lesz a MAMS honlapon. Lesz ott egy brain traning = (pályán való viselkedés, zászlók, stb) illetve a teszt kitöltése. Ezen kártya és a vizsga nélkül a külföldi napokon sem lehet felmenni, és a külföldinek is biztosítást kell kötnie a napra, ha nincs licence, vagy biztosítása. A kártya és biztosítás nélkül nem enged fel a külföldi szervező sem a napjára, ezt szerződésben vállalják. Amúgy a biztosítás éves baleset biztosítás utcára is. A kártyával egyébként rengeteg cégnél és egyéb helyen járnak kedvezmények (pl., Telenor, stb, ezek fent lesznek a MAMS honlapján) Vizsgázni egyébként nem csak határozott alkalmakkor és csak a Pannonia-ringen lehet majd, de a pontos helyeket majd felteszik a MAMS és a Pannonia-ring meg sok honlapra. Egyébként a kártya 2 legfőbb célja: 1: Biztosítás nélkül nincs pályázás. 2. Zászló és a többi szükséges ismertet nélkül szintén nincs pályázás."
koszonom mindenkinek a tanacsokat, a dokumentaciot meg mindent.
Ma szetkaptam a hondat. A gyertyacserehez le kell venni a tankot is.
Kivettem a gyertyakat (nosztalgiaval gondolva a simsonos idoszakra, ahol ez 1 perc se volt a cseres). Mivel lucskosak voltak hajszaritoval meg szaritottam. Proba cseresznye alapon visszarakva - meg levett tankkal - inditottam es indult. Mivel a tankban van karburator tisztito igy most nem bontottam tovabb.
A fagyallot lecserelhettem volna ha mar le van bontva, de majd legkozelebb.
A sajat akksija a tolton volt egesz ejjel meg latjuk mit bir..
Megegyszer koszi, ha guurulas kozben osszefutunk aki segitett az vendegem egy italra.
Szívesen kipróbálom majd az a motort, ha lesz tesztgép. Más véleményére abszolút nem adok, a tC teszt alapján sikerült egy tökéletes '80-as évekebeli replikát csinálni, bika motorral és hintaló futóművel. Ezt nem nagyon hinném el, meg kell tapasztalni.
van egy kis ertelmezesi problemam:
A2 jogsinal kitetel, hogy max 0,2kw/kg
Ez azt jelenti,hogy haa kategoria.plafonjanak szamito 35kw-os jarmuvet veszek,akkor nem lehet 175 kilo alatti,csak nehezebb?
Az "ügy" úgy áll, hogy leadtam a kárigényem a KH-nak, passzolta a Mabisznak, ők megtalálták a magyar kirendeltéseg (aig), velük leveleztem egy sort, majd angliával tárgyalok.
Jelenleg ott tartunk, hogy beszélnek a károkozóval és a szemtanúval, utána jelentkeznek! Beszéltem a szemtanúval én is, azt látta ami történt, tehát elvileg nem lesz gond.
Egyébként megyek haza három hétre (hétfőn), ha van valami topictali vagy ilyesmi, akkor szívesen elmennék. Ha közben szemléznék a motort, beszéltem a szerelőmmel, eljön érte és elviszi.
Ja, az oldalidom elején a lámpa alatt is van egy csavar, ami rögzíti. A gyári könyv nem írja, hogy ott lenne, darabig vakaróztam, mért nem jön le az oldalidom :D A tied lehet jobb írás :D