A feleségem kocsiján én az első helyzetjelzőket kicseréltem ebayes kínai ledesekre. H6W típus kellett a mi 2008-as járgányunkba. Vmi hasonló formájút vettem bele:
Véleményem szerint érdemesebb meleg fényűt keresni bele, mert az színben jobban stimmel a tompítotthoz. De ez ízlés kérdése. Ezeknek a kínaiknak elég gagyi a foglalatuk, vékony az anyaga, és sokszor a bajonett tüskék sem a jó helyen vannak. Ettől függetlenül nekünk rendben működnek már kb. 2éve. A scenicnél szerencsére külön lámpafészekben van a helyzetjelző, de ahol egyben van a tompítottal ott elég hamar megsülnek.
Mindenképp csinálok :) Egyedül a szivargyújtó nem lett cserélve. Ha visszajön a műszakiról az autó, akkor lehet a rendszám világítás is kap ilyen ledet. A helyzetjelzőbe valami magasabb teljesítményűt kellene keresni.
Kicseréltem az összes beltéri izzót a Scenicben hidegfehér ledesre. Szépen vezérli, pöpec elegáns lett. Egyedül a kesztyűtartó izzójához nem férek hozzá. Valaki bontotta már ki a fogalalatot?
A hétvégén ellenőriztem a feleségem 1,5 dci Scenicjén a folyadék szinteket, és a motor takaró levétele után viszonylag friss olajfolyást láttam az alábbi helyen. Ahogy látom a turbo felől jövő vékonyabb cső egy forgó könyökkel csatlakozik be a vastagabb csőbe. Itt szivárog az olaj. Mennyire tekinthető ez normálisnak? Hogyan lehetne ezt megszüntetni? Lehet ez vmi egyéb problémának az előjele. Az olaj szinten nem látok különösebb változást, az autó is normálisan működik.
Régebben volt szó az ablakemelő kapcsolók ledesítéséről, de sehol nem találom róla a leírást. Tudtok benne segíteni, hogy milyen led és ellenállás kell hozzá?
Janikám! Igazi sufnituning! :)) Viszont a foglalkozás elérte célját! Ahogy nézem a segédkeret fölső rudazatának szilentjeit cserélni horror. Szét kell hajintani az elégsz futóművet alulról.
Tapasztalat: 1,5 dci scenic II 2005 évjlrat. Nincs izzításom a szerviz izzító gyertya csere megtörtént és még mindig nincs utána izzító relé csere ez is megtörtént és még mindig nincs! Ők már nem tudják biztos computer hiba!! Viszem még két szerelőhöz gépre rá és azt mondják izzító gyertya csere mondom az kivan cserélve de a számítógép azt mondja hogy rossz akkor biztos rossz, DE NEM rossz mert adtam neki direkt áramot és akkor jóó!
Na most legyünk okosak! Valakinek volt hasonló esete vagy netán a hiba jelzést kellene törölni és akkor működne? Várom a segítségeket mert most nagyon hideg van és nem nagyon akar indulni.... :(
A gimiékelést mi csináltuk már ,a segédkeret hátsó részénél 2 oldalt,oldalról ha meglöködtem a kereket akkor is kopogott,kiékelés után semmi hang stabil minden,csörögj meg és megadom a szerelőm számát ő elmondja konkrétan .
A két szélén az alsó lengőkarokban van. Magában a segédkeretben a kép szerint. Elvileg a segédkar nem igen ütődhet bele semmibe se, hacsak valamelyik szilent nincsen kiszopósodva.
Szerintem nincs,csak futólag néztük át ,de amire rájöttem,hogy mi lehet már kicseréltem a fél futóművet,így kiékelve mintha nem is a régi kocsim lenne.