Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vlad19 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 11815

Enyémbe 230ezer km van, olajügyben kb 1 liter / 10.000 km (ami különösebben nem zavar mert LPG-s, szóval minden 400 km-en megspórolok 1 liter olajra való pénzt) , sokadik gazdás (pff, kit zavar??), magyarországi autó. Lehet talán a használati mód is számít? Kitudja... De az is lehet hogy csak ügyes magyar kezek rakták össze a blokkot, ugyanis Szentgotthárdon készült motorszám alapján ;-)

Előzmény: imate (11813)
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 11814

Egy C20NE ha jól tudom 116 lóerő, azért az mégiscsak több mint a 101. na meg egy kadett önsúlya mennyi? 1000kg? Én nem nézem le a régi gépeket, tudom hogy mennek azok ha akarnak :-) Viszont B vectrába X16XE-t nem raktak, az ugyanis 105 lovas, az X16XEL pedig 101. Maga a blokk nyilván ugyanaz de mégis...

Előzmény: Omegatd (11812)
imate Creative Commons License 2010.12.12 0 0 11813

Höhö 200-at, /45 gumival biztos. Még az Astrát se.

 

Első tulajos autón 145e km dugó és gyűrű csere meg olaj zabálás azért nem a jó motor jellemzője....

Lehet 6,5 fogyasztás de hozzá kellett küldeni 1 liter olajat elég sűrűn.

Előzmény: Vlad19 (11807)
Omegatd Creative Commons License 2010.12.12 0 0 11812

Nem, csak az jut eszembe, hogy valamikor 10-12 éve siettem volna haza pestről, akkor még kevéske volt az autópálya és 1.6i A Vectra szénné szívatott. Nekem a Nexiával olyan 140-150 volt a végem óra szerint, neki pont 10-15-tel több, meg kicsit jobban harapott, mert sehogy sem tudtam elmenni mellette. Aztán 5 éve, amikor jottem haza a Kadettal, 1.6 B Vectra nekiállt velem púpozni és ugyanazt játszottam vele, mint anno az A Veki velem. Az X16XE B Vectrának esélye sem volt a C20NE Kadettal szemben. Úgyhogy nagyon fenntartásom van azzal a 200-zal, mert 140-150 felett teljesen esélytelen volt...

Előzmény: Vlad19 (11811)
Vlad19 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 11811

GPS-el bemérve: ha 130nál áll a mutató valóságban 128-al megy. Ez sok?

Előzmény: Omegatd (11810)
Omegatd Creative Commons License 2010.12.11 0 0 11810

Akkor jó sokat csal az a km óra...

Előzmény: Vlad19 (11807)
Vlad19 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 11809

Valakinek meg kell védenie a hazát ;-)

Előzmény: veciv6 (11808)
veciv6 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 11808

Na,csak előkerültél...... ;-)

Előzmény: Vlad19 (11807)
Vlad19 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 11807

Annyira azért nem szar az az X16XEL. Nincs sok benyás autó ebben a kategóriában ami pályán átlagba 6,2-t tudna fogyasztani 100 km-en. Jó, nem egy nyomatékállat de 200at kiviszi egy majdnem 1300 kilós vectra kasztnijában is :)

Előzmény: imate (11798)
szalaiistvan Creative Commons License 2010.12.10 0 0 11806

Nekem sajnos az a tapasztalatom, hogy egyéb hiba miatt a computer álltal kikapcsolt gyújtásra is gyújtáskimaradást ir a computer :(

Tornado80 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 11805

Már voltam többször is hibát kiolvasatni, a hiba mindig valamelyik hengernél (változó) gyújtáskimaradás. Trafót is akartak cseréltetni, de aztán kiderült hogy semmi baja.

AAAAAAAAAAAAAAA
szalaiistvan Creative Commons License 2010.12.10 0 0 11804

sajnos simán lehet, bár ha 100% ra tudnám, meg is venném, de így kidobni 30 akármennyit, elég gáz :(

imate Creative Commons License 2010.12.10 0 0 11803

G astrában volt gyakori a Trafó sor elhalálozása.... lehet, itt is ez lesz.

Előzmény: Tornado80 (11800)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.12.09 0 0 11802

A jelenség, hogy indításkor nem pörög fel, rángat, leállítás után ujra indít és jó annál a vekinél nem volt. ott szimplán meg ált asszem az 1es vagy a 4es henger befecskendezése és iszunk látásig.

 

egy renault lagunánál voltunk így, hogy b.szott rendesen beindulni, rángatott nem pörgött fel és minden baja volt. aztán kiderült, hogy az adagolón van egy hengerazonosító és azt rakták rossz helyre. helyre raktuk és megszünt a jelenség.

Ezzel utalni akarok arra, hogy lehet, hogy a gond az állandóan jelentkező hibakód miatt van. Lehet, hogy a veztengely és a főtengely jeladó jelekt nem tudja összeegyeztetni, mert nem kap jelet a eztengelyről, vagy a kapott jelet hibássan dolgozza fel és ezt produkálja.

A világ legelb.szottam ötlete votl odatenni azt a motorvezérlőt. ilyen baklövést, hogy követhetett el a nagy O???

Előzmény: szalaiistvan (11792)
szalaiistvan Creative Commons License 2010.12.09 0 0 11801

Ha visszaolavstál akkor látod, hogy szivásban nekem is van rutinom :)  Az hogy pár nap mulva nem produkálja, az szerintem azért van, mert ha jól tudom 10 olyan indítózás után, amikor nincs hiba lekapcsolja a hibajelzőt. Ki kée olvastani a computert, milyen hibát ír ki. Nekem vezérműtengely jeladó hibát szokott hasonlóan produkálni, most a 2. hengernél, bár a gyújtás kimaradás nálam lehet újra computer hiba :( 

Tornado80 Creative Commons License 2010.12.09 0 0 11800

Szevasztok!

 

Olvasgattam a fórumot és láttam vannak itt rutinos Vectrások, gondoltam ti hátha tudtok valami ötletet a problémámra.

Van egy 2001-es 1.6 16V Ecotec motoros B Vectrám és a köv. dolgokat produkálja:

Valamikor rendszertelenül kigyullad menet közben a motor hibajelző lámpa, a motornak olyan hangja van mintha egy henger nem menne, alapjáraton rázza az egész autót. 2500-3000 fordulat felett pedig elkezd villogni a hibajelző lámpa. Az autó leállítása, kulcs kivétele után, újraindítás és már semmi baja, ismét rendesen megy egy ideig. A lámpa is csak 1-2 napig ég, aztán kialszik.

Ezeket a hibákat inkább hideg időben produkálja, mert nyáron semmi baja nem volt, viszont most a második tél, hogy előjött a hiba.

Voltam szakszervízben nem is egyszer, minden szart kicseréltetnek, de nem tudják mi az oka pontosan. Eddig már AGR szelepet, katalizátort is cseréltettek, de javítás után 1-2 héttel ismét előjön a hiba.

Valakinek van valami ötlete, mert lassan az őrületbe kerget ez az autó.

 

Válaszokat előre is köszönöm.

goldfish07 Creative Commons License 2010.12.09 0 0 11799

Hello. Csak 1 kérdés lenne. Szerintetek lehet külön kapni adagolóra elektronikát vagy csak a felújítás lehetséges? Ha lehet akkor tipp hogy hol? Egyébként januárban volt adagolófelújítás, de akkor csak  szivattyút, tengelyt ,tömítést cseréltek, most meghalt az elektronikája.

imate Creative Commons License 2010.12.09 0 0 11798

Mellik 2.0-as diesel?

 

F astra az ISUZU diesel volt persze hogy......

 

X16XEL az egyik legszarabb konstrukció... első generációs 16v majdnem vetekszik az adagóló hibával....

 


Előzmény: Dizelman (11796)
ricsosz Creative Commons License 2010.12.09 0 0 11797

Embörök!

 

kérdés, gyujtás trafón jön ki a delej... szóval egyik csavarnál látszik a szép kékes sárgás fény...., javitható ragasztással, szigeteléssel v csak csere segít? szóval ahogy jár és müködik mindig jön ki a kis szikra a trafo és trafó tartó csavar között.

ötlet?

csere v javítás?

 

SOS lenne

 

R.

Előzmény: veciv6 (11795)
Dizelman Creative Commons License 2010.12.08 0 0 11796

jo döntés!enyém vectra 2.0dizel 101LE..hát minden megért vele...(adagoló,öninditó,generátor...stb...)egy F astrám, is van dizel de az elnyűhetetlen....

Előzmény: hegyilama (11793)
veciv6 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 11795

Nekem gyanús.......

Előzmény: trasgo (11780)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 11794

Most mééé...?

Mee,140-alatt szédülök,meg nekem az ótó v6-al kezdődik...... :-D

 

Előzmény: mumtaz (11783)
hegyilama Creative Commons License 2010.12.08 0 0 11793

Szia!

Nagyon szivesen! :-)

Astra F Caravan, X16XEL

Benzines

Akkor szereztem be a könyvet, amikor kocsit akartam venni és még képben volt a Vectra is. :-)

Előzmény: Dizelman (11785)
szalaiistvan Creative Commons License 2010.12.08 0 0 11792

kiskaldi!

volna egy kérdésem, említetted, hogy van egy ügyfeletek, akinek 1.8 as van és elektromos dolgokkal szív. Nekem is volt már computer csere, bontott és ez már a második bontott computer és most ez is elkezdett egy hengert lekapcsolni. Az első ami tönkre mentigazából mikor rossz lett akkor írt csak hibát, viszont azóta ami kettő benne volt van, nem mindíg, de gyakran ír vezérmű tengely jeladó hibát, holott ez cserélve lett újra. Viszont egyik bontott computer sem ugyan az a gm és siemens számú, mint az eredeti computer volt, software lett rajtuk frissítve, hogy menjen a klíma pl. Az összes testelés, köteg minden át lett nézve, próbából trafó is lett cserélve. Azt nem tudom, hogy pl most computer vagy trafó tud e olyan jelenséget produkálni, hogy napokig jó, egy rándítás sincs, aztán napokig rossz, vagy csak néha rángat be menet közben , aztán meg is javul. Trafót tudtunk cserélni, de akkor napokig jó volt, nem derült ki, hogy az volt e, de úgy tudom, hogy trafó vagy hidegen vagy melegen rossz, de akkor állandóan, nem az hogy megjavul közben pl.

Köszi a segítséget

Üdv:szala

ricsosz Creative Commons License 2010.12.08 0 0 11791

igen elírás és 2012 a nyerő szám köszi....:)

Előzmény: MBman (11786)
trasgo Creative Commons License 2010.12.08 0 0 11790

Köszi megnézem mi van a vakdugó alatt, a gumik újak 185/65-eket vettem , hogy legyen hely esetleges hólánc miatt(telente ausztriába a hegyekben 1100Km magasan vagyok 3-4 hó)5.-dik éve, előző autóra eddig nem kellet föltenni a hóláncot(de netán), de a gumis megijesztett hogy kellet volna a 195-ös . szerinted ez gáz??? mennyi keréknyomást javasolsz?

A távirányító programozása gyújtáson centrál ki-be, bent az a utóba igaz??

Nekem gyári riasztó csak ajtók nyitására jelez(még nem is próbáltam lehúzott ablaknál aktiválni a riasztót)

A középső konzolon mi a szerepe a riasztó kapcsolónak(ha kiszállok bekapcsolom ,okkor csak elég lezárni az autót és a riasztó is aktivizálva van?)

 

1ébként én is úgy vagyok az autóval, hogy hú ez nekem is kell.

A vásárlás után 1ből kilettek a hátsó lámpák lexus lámpákra cserélve, lehet kapni az első ajtóra plexi szélterelőt, elég zavaró dohányzás picit lehúzott ablak , ha esik az eső elázik minden.

Köszi üdv trasgo

 

Előzmény: kiskaldi! (11788)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.12.07 0 0 11789

Mindenkiben ott rejtőzik néha a kisördög és van, hogy oda oda lép, de akkor sem hideg motornál és 10percig tiltatáson tesszük ezt. Ismerek oyayt aki leszarozta a vectrát, mert hidegen állandóan nyélgázon járt és 200ezerrel motorgenerál után kíváncsivá váltak a hajtókarok és kinéztek a blokk oldalán, hogy milyen itt kinn.

 

Én még ugye fiatal versenyző vagyok unyan, de megdolgoztam a kocsiért és melóhelyen is sok autó megfordul a kezem alatt. Tudom, hogy ha hülye vagyok sokkba kerülhet ezért ésszel vagyok.

 

Én is szoktam poénkodni meg vannak hülyeségeim nekem is. Van oylan, hogy tényleg rámjön és akkor sportosan vezetek, de nem 1-2 tilt és utánna satufék meg zebrán előzök 200al... Épp ezért vettem 2.0át. megy is ha akarom, de lehet vele szép finoman autókázni.

 

Majd valamikor jó lenne összehozni egy minitalit. Egy szombati vagy vasárnapi kis összeröffenést valamelyik nagyobb üzlet parkolójába. pl lurdi vagy hasonló. meglehetne vitatni az ötleteink, bajaink, meg megnézni a másik autóját is és akkor szoktak azok jönni, hogy "bazeg nekem is kell ilyen. már megin egy csomó pénzt bele ölök a kocsiba XD"

Előzmény: mumtaz (11783)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.12.07 0 0 11788

A kipörgésgátló kikapcsolása akkor jó ha úgy akarsz gyorsulni, esetleg megsüllyedt az autó és ki akarod hintáztatni vagy hóban ha nem megfelelőek a gumik el tudj evickélni. Másból nem sok értelme van kikapcsolni. Csak néha mikor beavatkozik oylan érzésem van, hoyg már nem én vezetem a kocsit.

A jobboldali ülésfütés kapcsoló alatt van 1 vakdugó. ha kiveszed és be van lábazva (látod, hogy vannak benne csatik) akkor valahonnan szerzel 1et berakod és elméletben ki engedi kapcsolni.

 

Ablakfelhúzás: ha a gyári távrecsegőről akarod vezérelni mikor lezárod ahhoz kell egy külön modult építeni. max 2ezerből megvan és nem bonyolult a beszerelése sem.

 

Nekem azért húzza fel, mert olyan a riasztóm. Hasznod kis okosság. jó mert pl le van húzva résnyire valamiért az utas oldalon az ablak nem veszem észre kapcsolom a riasztót és már húzza is szépen felfelé. Meg ugye én nem bízok semmiben XD ütésérzékelő is azért van, hogy ha valaki megütö vagy megpróbálkozik a feltöréssel előre jelezze, hogy nem kéne. Olyan éles sz@r hangja van a szirénának, hogy gyilkos.

 

A kódos indításgátlónak pedig bennt van a szirénája ez is ilyen kis vacak és dobhártya szaggatóan vinnyog ha gyujtásráadás után nem írok kódot vagy ha gyujtáson nyitom az ajtót csukom és nem írok kódot újra (autóbol kirántás piros lámpánál pl). ha 3x rossz kódot írok akkor is ez történik. az meg a másik, hogy 3ponton szakít. ac, önindító, meg persze gyujtás így se kép se hang. még ha van kulcsa akkor is.

Előzmény: trasgo (11777)
MBman Creative Commons License 2010.12.07 0 0 11787

Az R jobb oldalt hátrafelé kapcsolható (azaz bowdenes)? Mert akkor szinte biztos, hogy F23-asod van. Egyébként a váltón rajta kell lennie a jelölésnek.

Előzmény: Törölt nick (11784)
MBman Creative Commons License 2010.12.07 0 0 11786

"nem szépen de legalább nem fog kiesni egy darabig az még tuti... 2010 be megy müszakira addigra kap egy full kaszni munkát, meg alvázvédőt újra és akkor megint pár évig no gond..."

 

Hu, akkor csipkedned kell magadat, hogy elkészüljön. (Gondolom elírás, és 2011-et akartál írni)

Előzmény: ricsosz (11782)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!