Ez érdekes,szerintem téves infó. A Bosal dobok alatt található egy számsor ami az engedély száma. Műszakin a kutya nem nézi van-e engedély szám a dobon pláne, ha már rozsdás kicsit. Csak azzal foglalkoznak meghaladja-e az engedélyezet zaj határértéket a kipufogó. Ha meghaladja akkor lehet rajta akármilyen "E" vagy "H" jel, bukó!
Meg még valami, igaz nem közvetlen a Thaliahoz kapcsolódik, bár arra akarom feltenni...
Azt az infót kaptam, hogy mivel a Bosal hivatalos alkatrész beszállító és ugye a sport dobjainak sem TÜV papírja, sem műbizonylata, de még csak E jelzése sincs...mégis felszerelhető Magyarországon úgy, hogy nem cseszegetnek érte! Tud erről valaki, valamit? Esetleg aki vizsgáztat is, vagy KPM-es...
A stabilizátor, ami a jobb oldalról átmegy a bal oldalra egy hajlított rúd, ennek a bekötési pontján van amit te keresel. Én mondjuk kicseréltem a másik két szilintet is, ami beljebb van.
Elvileg működött de ki kellene próbálnod.Messze vagy tőlünk /Alsónémedi/? Vagy elküldöm postán és ha jó utalsz egy hambira valót.Dobj egy E-mailt és megbeszéljük.
Azon elmélkedem, hogy K7J700-on meg tudom-e egyedül oldani a vezérműszíj szett és vízpumpa cserét, vagy esetleg kell hozzá valami speckó szerszám, vagy a motort ki kell-e emelni valamennyire? Igazából a szettet meg vízpumpát Skf szett meg Valeo vízpumpa, meg tudnám venni olyan 25 körül, alkatrészes cimborától. De 20 ezret mondtak munkadíjra amit, ha tudnék azért szeretnék megspórolni...
A váltó oldalán van egy ilyen vastag réz sodrony vagy mi. De a generátorra nem fog hibakódot adni a motorvezérlő. Igazából ő semmit sem tud a generátorról a thaliaban, csak a kapocsfeszültséget tudja esetleg figyelni. A töltést elvégzi maga a generátor a beépített fesszabályzóval. De ezt kerekati jobban tudja. Ő kívülről ismeri a teljes kapcsolási rajzot. :D Szóval ha egyértelműen ingadozik a töltés az nagy valószinűséggel generátor probléma lesz. Főleg, hogy kizártátok a testelést.
Köszönöm a választ.Körbenéztem a neten,csak egybe üléseket találtam.Gondolom a szalonban lehet borsos áron kapni csak háttámlát meg ülőrészt,de majd kiváncsiságból megkérdezem ott is.
Valakinek nincs itt eladó ülése,használt de jó állapotú?
Azt szerintem rendesen meg kell kínozni valami pajszerrel, hogy kiderüljön valóban rossz-e. Pálcák itt nincsenek, csak annak szokták sok helyen hízni, mivel egyes autókban tényleg ilyen csuklós "pálcákkal", vékony rudakkal van bekötve a torziós rúd.
Volt időm most délelőtt felemelni az autót, levettem az első kereket, de sehol nem találtam függőleges stabilizátort. Hol kellene keresnem? Segítsetek picit.
A szerelő annyit csinált hogy ráált rázó padra majd, utána aknából lámpával szemrevételezéssel ellenőrizte a futóművet. Szétszerelve nem volt. Lehet megpróbálom ezt a stabilizátor pálca cserét, mert a két lengéscsillapító az 50ezret karcolja, látatlanba nem szeretném cserélni.