A jobb autószerelőknek és gumisoknak van olyan crowa fejük, aminek ilyen spirális élei vannak, hogy direkt rászoruljon a kerékőrre kitekeréskor. Minden fajta csavarra, anyára, kerékőrre jó. Szerintem párezer Ft-ért tudsz venni szerszámboltban is, különösen ahol autószerelőknek is árulnak célszerszámot.
A "mezei" autórádiónak (2004. végi gyártás, monokróm) hány LINE (vagy akármilyen más) bemenete van? (1db biztosan, mert a kihangosítóm arra van kötve). Abban reménykedem, hogy van talán másik, és akkor oda aplikálhatok egy kábelt, amivel az empíhárom lejátszómról adagolnám a muzsikát. Esélyes? Kell hozzá valami sépci tudás / szerszám?
Nemrég vettem 407 SW-et gyári pezsó gyári 16' alufelnivel, mivel kopottak voltak a gumik. Ma elmentem cserélni és lám az elöző tulaj nem rakta vissza a helyére a kerékőrt. Feltúrtuk a kocsi minden szegletét de sehol.
Szóval tud valaki megoldást? Telefonon érdeklődtem a helyi márkaszervizben de alvázszámom alapján azt mondta a srác hogy nem tud rárendelni az autóra mert nem talál cikkszám szerint ilyet.
kérdésem hogy van olyan szerviz ahol egy aktatáskában benne van az összes pezsó által kiadott kerékőr típus? Ha ígen írjátok meg hol mert nagyon kopott a gumin és ebben a takony időben életveszélyes.
Az autóm értékesítése után maradt négy darab 215/55 17"Pirelli P7-es gumim.4000km-t mentem vele,és egy vadi új légtömeg mérőm.Ha netán valakit érdekelne,csak írjatok.Irány ár 100000ft.
szép autót linkeltél. ami nekem feltűnt, hogy a hirdetés szerint 6 sebességes aut. váltó van benne, én úgy tudtam, hogy a gyártás elején (2004-ben) még csak 4 sebességes létezett. vagy elírás, vagy rosszul tudtam (simán lehet, majd valaki cáfol vagy megerősít).
én egy dologgal szemben vagyok szkeptikus, még pedig a 84ekm futással szemben. én eleve már mosolyogni kezdek, amikor egy hirdetésben nyolcvanezer km körüli számot látok. sajnos amikor télen autókat néztem, akkor alakult ki bennem az a kép, hogy manapság kb. ilyen óraállásra "szokás" visszatekerni a számlálókat. így én eleve a 80 ekm körüliekkel komoly fenntartás mellett foglalkoztam. (kb. 10 megnézett autóból 6 hamis óra állással volt).
meg őszintén szólva én nem is tartom reálisnak. valaki megvesz egy (átszámolva 8-10 millióba kerülő, gyakorlatilag legmagasabb szintű 407-et vélhetően valami fejlett gazdaságú és (hazánkhoz képest) nagy országban és gyakorlatilag nem is használja. én egy ilyen autó esetében nevetségesnek (nem hihetőnek) tartom az évi 14ezer kilométert. egyszerűen nincs benne ráció. ennyi autózásért nem ilyen jellegű kocsit vesz egy értelmes "nyugati polgár". persze a kereskedő hazudhat bármit.
(és én úgy vagyok vele, hogy ha egyszer már az órához hozzápiszkáltak, akkor nagy eséllyel más svindli is lehet a dologban).
Szia userik! A szervizben biztos hogy tudják pótolni, de annak elég húzós az ára. Viszont úgy tudom, hogy némelyik maszek kulcsmásoló is tud segíteni. Csak egy példa:http://www.kulcszarszerviz.hu/kulcsmasolas.html Üdv! Jancsi
Szia Viktor! Az Ékszíjat is szokták együtt cserélni a vezérműszíjjal, de gondolom ez csak véletlenül maradt ki. Viszont a váltó olajon csodálkozom. Szerintem az többet kibír. Üdv! Jancsi
Ott valóban nem tanácsolják a 240 000 Km-t. Nekem azt mondták, hogy a 180 000 km tökéletesen (biztonságosan) bevált. Időtartalmat nem ajánlottak. Az enyém most már tbb mint öt éves -91 000 Km. szó sincs vezérműszíj cseréről. A héten voltam szervízben, sajnos a FAP-nak a hőmérséklet érzekelője megadta magát. Üdvözlet: birobandi
A 4 évet túlzásnak tartom. Ez egy szintetikus olaj, ami kűlönösen erős hő vagy egyéb terhelésnek nincs kitéve. Azt mondták, nálam jobban hozzáértők, hogy kibir 8 évet, vagy 240 000 Km.-t. Üdvözlet: birobandi