Ezen a szinten az indexet már elvártam volna a tükörbe. Ennél sokkal kisebb kocsiknál, pl (bocs doki) Jazz vagy Polo már benne van. A kalaptartó azon része amelyik a középső sor felé néz, lehetne ugyanolyan rolós mint ami hátrafelé figyel. A GTA-s hűtőrács nekem annyira nem jön be, az még olyan amcsis. De a küszöb spoiler és pl krómozott tükörház az igen. No meg mind a négy kerék mögé diszkrét sárfogó. Hasznos lenne.
facelift: 2-3 éves modellkor körül szokás. amit módosítanék: 1) könyöklők, ahogy aulac képén van. ha ez már megvan, akkor ok:) 2) pohártartó 0,5 literes palckok méretére a vezetőnél 3) GTA-s hűtőrácsot, és hátsó lámpákat mindenkinek:) 4) bixenon mindenkinek:) 5) a kalaptartó , és a 2. sor egymáshozrögzítését átgondolnám kissé.
A sörös doboz egészen jól áll benne így is. Nekem megfelel. És könyöklő nélkül is elsörözgetek az asszony mellett. :o))
Vajon mikorra datáljátok a komolyabb facelift-es változatot? És szerintetek hol lehetne rajta komolyabban változtatni? Én mindig szkeptikus vagyok az ilyenekkel szemben, jó ez ahogy van.
((( Jó volt nekem a régi Mo is, nem kell az új. Nem kértem. ))) Ez utóbbi csak példa, törlendő!
ma az új 4-esen a retérnél halványzöld 5-ös. szolíd kutyaszorítóba került, mert a külsőben egy idióta teherautó hírtelen leállt, a belsőben meg jöttem 140-nel. mivel még volt hely, és idő, finom fékezés, villantás, és be is fért elém, kedvesen megköszönte, aztán elbúcsúztunk, mert én kisoroltam.:)
Örülök hogy elégedett vagy. Gondolom te is úgy vagy vele, hogy hogyan tudtam eddig enélkül közlekedni? A szembejövők csak gyertyafénnyel világítanak ehhez képest. Mármint a hagyományosak.
Totgesagte lange Leben -akit halottnak mondanak sokáig él...
Más. Ma beteljesedett a xenon-projekt -köszönhetően pionír ténykedésednek és infóidnak. Nos,a beépítést végző srác szavaival élve: "GALAKTIKUS" a fénye! Ez nyilván csak nekem újdonság,de ezek után nem nagyon értem,hogy ez miért nem szériafelszereltség minden autón már csak biztonsági okból is... A márkaszervízben is a löklap-lekap metódust javasolták:nem túlzok, 2-3 perc alatt leugrik,lámpatestek kiemel,izzócserék abszolút kényelmesen és teljesen a szem ellenőrzése mellett elvégez,nagyfesz. konverterek gyári helyekre(ablakmosófoly.tartály ill.szívás zaj-csökkentő/légpáratlanító fölé)behelyez,csatlakozók összedug,lámpatestek és löklap vissza.Tokkal-vonóval szűk 3/4ed óra és árad a fény... Némi netes kutakodás után kiderült,hogy a gyártó a HaiDa Guangzou Jinnou Electron Technology Corp. koreai cég (innen a GM beszállítói kapcsolat) mely ma már csak Taiwanon ill. legnagyobb-részt a kontinentális Kínában 5 éve alapított cége gyárában gyártat és többek között az összes kínai autógyártó kizárólagos xenon-beszállítója. Ezért hát a barátságos ár (55 K Ft). A fényt látjuk,a tartósságot majd meglátjuk...