a másik dolog a szakirodalom azt írja ,hogy gyomírtózás után már ne bojgassuk a földet, magyarul ha látunk is pár gazt ne húzkodjuk ki ,mivel az eső kb 5-6 cm mélyre leviszi a gyomírtót a teljes földfelületen, ha húzkodod a mélyebbről feljövő föld már nem tartalmaz gyomírtót és ha mélyebben kel a mag akkor ott már ki tud hajtani . ha nem mindenre ható gyomírtód van pl pendigan akkor azért lehet gyomlálni akkor mikor már a gyökereit elviszi a gyomírtó és gyakorlatilak két újjal erőlködés nélkül kijön .volt ,hogy kellet ,de a STOMP jobb ne hagyjátok magatok rábeszélni mikor azt modja az eladó a pendigan ugyanaz mert NEM IGAZ a Stomp hatékonyabb (gyakorlati tapasztalat ) .
Nem nyúltál mellé. Biztosan jó lesz és fogod szeretni. Mint írtam, kicsit más mint a régi motorok. Már 3 szezont nyomtam le vele. Időbe telt míg megszoktam. Már szeretem.
Nekem a póton 4.00x8-as van azt 2,5 BAR-ra,a terra 5.00x12-es gumija pedig 2 BAR-ra van fújvanem is kemény de nem fordul meg rajta a külső.Nekem ezek váltak be.
Én nem értek igazán hozzá: nem úgy pörög, mint a régi Briggsek, vagy akér a kétüteműek egy gázfröccs hatására. Valami spéci regulátora van. Kb a gázkar fél állásától hallhatóan nem nő tovább a fordulat. Akár üresen, akár terhelés alatt. Ezzel az állással egy jó "nyugdíjas" tempót tart, ha tökig nyomom a földe és akkor sem ránt el, ha kiemelem a földből. De nem esik szét a motor akkor sem, ha közben behúzom a kuplungot és agázkart nem tolom alapjáratra. Ehhez képest az RK-02 egy kapkodó idegbolond. A Hondát nem ismerem, nem volt még vele dolgom. Szerintem a ezzel motorral sincs baj, terhelés alatt maj kiderül az igazság.
Ma beindítottam a briggs 675 os motoromat. ÜZEMEL. De az normális jelenség hogy a gazkart max állásba helyezem nem pörög föl? Lehet hogy majd ha terhelést kap akkor emeli csak a fordulatot?
A motor főtengelyen az ék lötyögés abnormális, kiverheti a főtengelyt és a lendkerék agyat is ,Ha már nagyon lötyög okozhat valamennyi gyújtás eltolódást. Hívj oda egy hozzáértőt .vagy vidd szervizbe.
a kormányrudra szeged szemafém felirat van. szij átadással müködik a motor besejében olaj őr is van,nincs olaj szint akkor nincs szikra.hátha ez segit felismerni.hol lehet beszerezni gépkönyvet?ami géphez járt abba nem sok minden van.