eladó 4 db Mille Miglia 15 collos ET 35 alufelni 205-ös nyári gumikkal /Dunlop, Firestone/ Vectra B-n voltak a gumik 1 szezont simán birnak még....csak 1 felnihez van meg sajnos az opel jeles kupak....
(Bocs, esküszöm nem én vagyok a hülye, a belejavítások miatt lehagy szavakat, de már csak elküldés után látszik, hogy mi lett a hozzászólásból...)
"Lehet külön cserélni persze, de tényleg olyan visszautasíthatatlan az az ár?
csak mert 13e körül adják a Bilstein B4-et. Azt hiszem nekem akármilyen árat mondanának Lip/Gabriel/Alko csillapítókra, nem lenne kérdés hogy Bilstein. :)"
Lehet külön cserélni persze, de ténylegolyanvisszautasíthatatlanaz azár?
Csakmert13e körül adják a Bilstein B4-et. Azthiszemnekemakármilyen áratmondanánakLip/Gabriel/Alkocsillapítókra,nemlennekérdéshogyBilstein.:)
Lehet külön cserélni persze, de ténylegolyanvisszautasíthatatlanaz azár?
Csakmert13e körül adják a Bilstein B4-et. Azthiszemnekemakármilyen áratmondanánakLip/Gabriel/Alkocsillapítókra,nemlennekérdéshogyBilstein.:)
Kicsit talán de mivel sokat állt ezért én ezt a beragadt fékeknek és a régi benzinnek tulajdonitottam elöször,de amikor megprobáltam felpörgetni akkor vettem észre.Felpörög simán kb 4500 ig aztán olyan mintha leszabályozna,leejti a fordulatot aztán ujra felpörög de nem tud a leirt fordulat fölé menni.
Nekem is ez a szív dobog a vekiben. Ha rossz a vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó, légtömeg mennyiség mérő akkor ezt produkálja. Át áll a vészprogramra. Legvalószínűbben a vezérműtengely vagy légtömeg mennyiség mérő hibát fogja kidobni. Nekem amikor meghalt a légtömeg mennyiség mérő nem akart beindulni, vagy ha beindult dadogott és csak fordulaton tartva maradt életbe. lehúztam róla és így mentem vele egy pár napig. Nem voltak indítási gondjaim viszont 4500nál leszabályzott.
A 4500-nál ledadogás a motor elektronika védekezése. Ha bizonyos típusú hibát észlel, akkor nem engedi (túl)pörgetni a motort és sokkal előbb leszabályoz, mint normál esetben.
Ha ég a lámpa (kapd elő a tűzoltókészüléket ;-) ) az azt jelzi, hogy az elektronika valami hibát észlelt és hibakódot tárolt. Ha gyújtás levétel után újra beindítva a lámpa továbbra is világít, akkor a hiba még mindig fennáll.
Nem indul kicsit nehezebben? nem félórás köszörülésre gondolok, hanem hogy pár forgatással több kell neki, és ha elindulsz kis gázra picit torpan? Ha ezek is vannak, ( legalábbis nekem vannak, ugyan ugy a ledadogás is, ) az nagy valószínűséggel vezérműtengely jeladó hiba. De tuitira csak kiolvasás után lehet megmondani.
Látom van szakértő is a fórumon.Nekem XEV20X es kódszámú motor van a vectrámban és egy ideje családi(anyagi) okokból nem volt vizsgáztatva.
Vizsgára menne az autó de az állásban beszedett egy hibát és ha tudtok segíteni azt megköszönném.
A hiba az hogy kb:4500 as fordulaton ledadog és ég a computer jelzés is,csak a garázsban állt idönként beindítottam hogy felhordja a hengerfalakra az olajat hát ennyi.
ha valaki tudja mi lehet a hiba nagyon megköszönném a segítséget.
Én csak egyet nem értek, ha gyorsabb jön mögötted, akkor azzal miért kell "púposkodni", ha előzni próbál. Miért jó érzés, ha megmutatod neki, hogy a te autód milyen nagyon megy?
Nincs idegesítőbb és veszélyesebb annál, mintha egy autós szarakodik előtted, majd amikor előzni akarod, rágyorsít.
Olyan is van, csak amikor pályán el akarnak menni melletted és nyomsz egy kövéret, akkor nincs sok esélye a gyengébb kocsinak. Alázós történeteim nekem is vannak, de ezek a rutin miatt, autópályán az keveset számít...
Anno a v6 omegával legyűrtem egy 750 IA-t,pedig szinte mindenben a duplája,de a fiatal srác még ahhoz sem értett hogyan kell "férfiasan" a gázpedált kezelni..... :-)
HELLO!LÁTTAM HOGY NEKED IS UGYAN AZ A PROBLÉMÁD A VERDÁDDAL MINT NEKEM.KAPTÁL MÁR VÁLASZT VAGY SEGITSÉGET VALAKITŐL?HA IGEN,MEGTENNÉD HOGY KÜLDESZ NEKEM EGY E-MAILT,HOGYAN OLDOTTAD MEG A PROBLÉMÁT.ELŐRE IS KÖSZI!PÉTER E-MAIL:BULYATRIBE@LIVE. DE