Azt nem néztem még. Én még arra tudok gondolni, hogy a tetőről lefolyó csapadéklevezető vhol el lehet tömődve, mert álló helyzetben is bepárásodik. Bár még tocsogó vizet nem vettem benne észre.
Az előzményekben belinkelt oldalon úgy nézem, hogy jó lehet az elméletem miszerint a telestart egy y-kábellel be van kötve a kézi kapcsoló és a vezeték köteg közé.
Innentől kezdve tulajdon képpen ugyan azt csinálja mint a kapcsoló a válto melett csak távirányítóval. Mostmár kíváncsi vagyok és szét fogom bombázni az anyós ülés előtti részt
mert lehet, hogy nekem gyárilag benne van a telestart vevője, csak az indító távirányító nem jutott el hozzám mikor megvettem az autót.
Keresek 3-5 liter körüli tartályt, ami elbír 2,5 bar üzemi nyomást, és amiből SBC fékfolyadékcserélő célszerszámot tudnék készíteni. Jó lenne ha lenne rajta 2db menetes, vagy egyéb csatlakozási lehetőség.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. A munkámhoz kellene egy autó. Arra jutottam, hogy ehhez a sürün, rövid utak megtételéhez régi dízel motor lehet megfelelő. Ezek Mercikben a leghalkabbak. Kipróbáltam 206 1.9 d-t és sok mást is, de egy 190 es csendesebb. Kevés eladó, klímás, dízel van ezért megkérdezném Tőletek, hogy a W202 az nagyon mellényúlás egy 190 hez képest? Csakis a W201-ben használt dízel blokkokkal. Köszönöm
Kis szakmai támogatást kérnék futómű ügyben. C 220 vásárlása előtt állok és a legkevésbé sportos, tehát komfortos futóművű gépet keresek. Az Elegance, Avantgarde, Classic jelölés ad-e tájékoztatást erről?
És még egy dolog, a szemem csal, vagy tényleg különböző lehet a navigáció mérete?
Annyit megprabalhatsz meg, hogy szerzel 96%-os gyogyszertari alkoholt. Mondjuk recept kell hozza. a sima receptnelkuli 70-akarhany %-osban "sok" a viz. na ha megvan akkor keresel egy agyonkopott fogkefet es adsz neki jo alaposan. persze elotte szedd szet!! :D a zarlatnal ami a mosas kozben keletkezik lerakodhat olyan reteg a panelen ami most is zarlatot csinal. ezt ezzel majdnem teljesen biztos, hogy ki tudod tisztitani. ez egy regi jolbevalt GSM-es modszer. es mukodik!! :)))
Hmm, az elem elég csúnya dolgot művel ilyenkor, mielőbb szét kell szedni, elem ki, aztán hajszárítóval rendesen megkínálni, 60-70 fokos hőmérsékletig (kézzel éppen nem fogható). Fél óra múlva próba új elemmel (a régi valószínűleg ennyitől el is halálozott már).
Jóuram volt olyan ügyes és a nadrágját az autóm kulcsával tette be sikeresen a mosógépbe...
A merciről van szó (W169), tehát már ez a teli műanyag házas kulcs, amiről szó van. És láss csodát, kiszárítás után nem működik:(.
Van-e ezzel kapcsolatban bárkinek bármilyen tapasztalata, ötlete, tippje, trükkje, hogy mit próbáljunk meg, hogy ismét életet leheljünk bele...
Amennyiben ez a verzió teljesen halott, abban az esetben kénytelenek leszünk (gondolom) venni egy újat. Tudnátok esetleg segíteni benne, hogy hol érdemes ilyet vásárolni esetleg javíttatni?