Srácok, még egy kérdés... Mi lenne a motorindítás hivatalos, illetve gyakorlatban ajánlott folyamata?
A manual azt írja hogy egyből az AVV állásba kell fordítania a kulcsot, viszont korábbi bejegyzésekben láttam hogy többen csak a gyújtás ráadása és a visszajelző lámpák kialvása után indítóztok, csak nem szabad túlfordítani a kulcsot a gyújtás ráadásakor.
Szóval tud bárminek is ártani a közvetlen indítózás vagy ez inkább csak szokás kérdése?
Crikvenicán egyébként meglepően sok Bravot láttunk, még Sport is akadt, nem egy. Aztán Riekában összetalálkoztunk egy diplomáciai Delta flottával. (Természetesen feketék voltak.) Majd, amikor a parkolóhoz visszamentünk, egy olasz szintén feka Delta mellett találtam a kocsimat. :-) Erről van dokumentum is...
A nem sport is szinte ilyen áron lenne, ezért vagyok nagyon hálás Mewo-nak a szinte újszerű dobért, amit nekem ajándékozott. Talán annyi lehet benne, mint a tiedben.
Egyébként nem kell parázni, mert a dob, annak ellenére, hogy a palástja szinte lemállik, még sokáig nem lyukad át. Több évig is el lehet menni még így vele és a műszakin sem probléma. (Nekem sem volt már palást a dobon szinte semmi a vizsgán. A maradékot meg akkor téptük le.)
Na, tegnap szerencsésen hazaérkeztünk a nyaralásból. Mindkét T-jet hibátlanul teljesítette a túrát, az enyém megint kevesebbet fogyasztott, mint a nem sport csomagos 16"-os kerekű alapprogramos verzió. (Kb.1200 km-t mentünk, nagyjából 7,4 átlag jött ki nekem. Pontosan még nem tudom, mert a második tank nem ürült ki )
Ha kell valakinek valami, mostantól (jövő hét) vagyok...:-)
290 € egy gyári sport kipuff?? Akkor egy elég drága alkatrész hever parlagon a garázsban... :-)
Összességében, talán 9 hónapot, ha használtam, abból max 1 volt télen.
Jo kis auto volt sokat toltottunk egyutt mindig,mosolyal.versenyeken is bizonyitott...ja a bor ules is kikopott egy reszen meg egyszer farmerel is kilyukasztottam:-)orultem hogy elment...bar tobbet szerettem volna erte.de minden gyari volt a futomuben, turbo is gyari volt direkt legszurovel ment kb 180e km es olajat nemkajalt.nemszivargott sehol,klimaval illetve a futessel se volt gond sosem,vizfokyassal sem.tehat egeszwbe veve nagyon jo kocsi volt.azert persze itt ott beleolvasok ha tudok segiteni irok.
Nekem nem kerult semmibe mivel nekem jottek es meglett karcolva a segge.igy casco allta a fenyezest es belefert egyvkipuff is.de amugy a gyaribkipuff valami 290euro.
igen arulom jo dragan:-)az alfat jobban sajnalom ha elmegy.de mar benne is 219ezer van.jelenleg ugy all hogy talaltam autot ahol a tulaj kiszalna mert nincs penz tovabb fizetni es beszamolna az alfat 2.4millaert.csakhat tul sokat koltottemnra mivel nemvolt tervbe az eladasa,fek,kuplung,gumik,csapagyak,vezerles.de kell egy csaladibauto.
Szlovakia.4950 eurert volt kiteve telikerekkel.es hibas klimaval.persze elotte kapott meg uj gyari kipuffot mert a regi elkorrodalt:-)mar nembantam hogy ennyiert..legolcsobb sport a piacon.
de az alfa is megy el es pont jol jott.
Jo volt,de allt mar csak ha epp az alfa szervizbe volt akkor ment,behalt a klima is es nemtudjuk hol szokik el a gaz,huto cseret javasoltal mert abbol hianyzott par borda.uj huto 90e huf.es igy vittek el ezzel a tudattal,telikerek nelkul.raadasil atvetelkor az ajto sem nyilott ki valami zarszerkezetbe megadta magat.211000km toltottunk egyutt.1.3m ft ert ment el.
Bravo eladva.konnyes bucsut vettunk egymastol.
megmaradt egy keret ha esetleg valaki akar sima radiot beepiteni.gyari.
es 4db bicolor 17"felni teligumival.ha kell valakinek.a felniket 130.000arulom ketto uj hankook gumival kettobpirelli meg egyvszezont elfuto gumik.felnikrol foto van.radio keret 5000ft.
Az izzókkal kapcsolatban épp msot volt nekem is rendszámtábla világítás csere de azt hiszem az a 2x60Ft amennyibe kerültek az izzók azt még pont kibírtam :)
Ettől eltekintve azt hiszem 2x cseréltem helyzetjelzőt és 1x tompítottat. Mást nem. Szerintem ez sem nevezhető vészesnek.