Mi is pont erre gondoltunk hogy nem kellene neki. Egyébként hol találom meg neki az agyát és hogy anyit eltudok-e vinni egy olyan helyre ahol ki tudják olvasni vagy az egész vast kellene eljutatnom.
Fűtőradiátor cserénél, járt már valaki úgy, hogy radiátor csőcsonkjában lévő lyuk kisebb átmérőjű volt, mint a bele illeszkedő csőcsonk? Vagy csak én vagyok ilyen lúzer, mindent összeraktam, ezt hagytam a végére, ekkor derült ki. 1 tized mm a difi.
Megpróbálták kiolvasni de nem mondott semmit az imo már ki van benne herélve és elméletileg a kompjutere is. A másik mivel ithon áll nem tudom még megpróbálni elvinni hogy valakivel mással is megpróbáltassam kiolvastatni.
...olvastasd ki a hibát ...az valamivel közelebb visz a megoldáshoz ... ha ilyen kevés a szufla a trafónál lehet az ECU nem ad ki megfelelő jelet.. de akár még a kettős relé is lehet a hunyó ...
Diósdi vagy. A kapcsolót már nyomtam, fötengely jeladót kiszereltem már kimértam és jó, jah a trafóházhoz kb 2 volt megy ki. Mennyinek kell kimennilye?
Természetesen nem jóra gondoltam, hiszen ennyi év után szinte már a napfény önmagában is sokat rontott volna az eredeti bőrözésen.
Viszont ég és föld, hogy ha valaki PUR-kormányt akar bebőröztetni, vagy eredetileg is bőrözöttet húzat újra.
Tehát teljesen rossz bőrrel is érdekel, csak a többi része legyen ép. Amúgy a PSA gyári bőrök sem a legkiválóbb minőségűek. Egy cikkben azt olvastam, hogy valami bőrdarálékból készül, de az azért túl meredeken hangzik, nem akarom elhinni...
Tudna nekem valaki abban segíteni hogy jöttem haza a kocsival és egyszerünk csak fogta magát és leállt és azóta se tudok életet lehelni bele, benzin van a kocsiban.