Létezik valami olyan lista, vagy táblázat, hogy bizonyos időszakonként, vagy kilométerenként milyen karbantartási munkákat kell csinálni az autón? 6,5 éves az autó, most lesz benne 40 ezer km (tudom, nem valami sok), és nem márkaszervízbe hordom, jó lenne tudni, hogy a szokásos dolgokon kívül mit nézzen meg a szaki. 150-es TJet, egyébként. Ha valakinek van infoja, azt megköszönném, ha volt már szó róla, akkor az is elég hogy hogyan keressem.
Jól hangzik! Holnap hívom őket és ha ráérnek akkor délután ki is viszem, hogy megnézzék és mondjanak egy kb árat, hogy képbe legyek mikor jön a biztosítós kárszakértő.
Nem hallottam még mikrofényezésről de utánanézek ennek is, egyébként nem ragaszkodom a telibe fényezéshez csak annyihoz. hogy ne lássam az eltérést a végeredményen!
Én megpróbálnék inkább egy mikrofényezéssel, kihúzatással javító helyet inkább, mint telibe fényeztetni.
Sajnos garantáltan megbízható helyet (márkaszervízről van szó) nem tudok ajánlani neked, mert akik például nekem jól megcsináltak valamit, másnak már nem igazán váltak be.
Lehet, hogy igazad van! Mindenesetre meg kell várnom, hogy mennyit mond a biztosító. A telefonszámot megköszönném mert beszélnék velük, vagy lehet, hogy ki is szaladnék, hogy nézzék meg és mondjanak ők is egy körülbelüli árat.
Márkaszervízet felejtsd el. Szétbasszák az ajtódat, összepacsmagolnak mindent, a lakk az üvegről meg le sem jön. A végén meg eladod az autót, annyira kiábrándulsz.
A biztosítóval egyezzél meg és vidd el normális maszekhoz.
Én tudok egyet Vecsésen, az 500-ast szépen megcsinálták (küszöb). Abban az udvarban van még horpadás javítás is. Ha kell megírom a telefonszámot privátban.
Sziasztok! Tegnapelőtt az Europark fedett parkolójába belém jött egy Suzuki Swift (mi más :( ) szerencsére horpadás csak nagyon minimális van, de a festék lejött így fényezni kell a bal hátsó ajtót, sárvédőt és lökhárítót, na meg a felni is kapott. Az lenne a kérdésem, hogy Fiat márka szervízek közűl tudnátok ajánlani, hogy hová érdemes vinni, hol csinálnak jobb karosszéria munkát? Még a felni is kérdéses, hogy ki tudják-e ezt polírozni belőle.
Én már a bravoban úgy oldottam meg a kezdetekkor, hogy az első ülések hátára szerelhető fekete védőből vettem többet és helyeztem a gyerekülés alá is. A világos belterű Ypsilonban is így lett megoldva a védelem, csak abba az átlátszó verzió került. Szerencsére csak egyszer volt szükség rá, valami hányós vírus miatt. :-)
1500km-nél tart a verda, ebből 1000km autópálya. Eddigi átlag 7,5.
Asszem maradok a 16-os keréknél a komfort miatt.
Amit szoknom kell még, az osztott bal oldali visszapillantó tükör.
Az M7 a szokásos formáját hozta, lefelé egy szakaszon dugó (1 sáv). Visszafelé a középső sáv tele 90-100-as tempóval haladókkal, sok közben a telefonját baxogatja. Egyre villantottam hátulról, mert a belső tele volt, jobbról meg nem akartam előzni, de csak fokoztam a bajt. Na mindegy ez már csak egy ilyen ország, sem a jobbra tartás, sem a dupla sávos körforgalom használata nem lesz közkincs sohasem.