Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
A dízel kocsik generátora nagyobb w teljesítményűek, mint a benzineseké.
A kappáé milyen azt már nem tudom, de az eperben megnézheted.
Nekem folyamatosan halványan égett a dízel delta töltésjelzője, majd egyszer leszedtem, mert szerintem behalt. Akkor láttam, hogy egy 70A benzinesé volt rászerkesztve. A kereskedő "javított" hamarjában. Tettem egy 90Ah-s gyárit és szuper lett.
Ma kipakoltam minden, még megmaradt alkatrészt. Nem akarom kerülgetni, és a szívem sem szeretném fájdítani, ha a kezem ügyébe akad valami, így szinte vas árában átadnám, akinek szüksége van rá. Benzines 20V.
-1 db klímakompreszor
-1 db váltó
-1 pár féltengely
-1 pár hátsó komplett lengéscsillapító
-5 db gyújtástrafó
-1 db szelepfedél
-1 db injektor sor
-1 db JE lámpa
-1 db generátor
-1 db termosztát
Érdeklődni névre kattintva levélben, vagy telefonon. harminc 28 98 477
én pedig egyre biztosabb vagyok benne hogy a generátorom lesz a problémám!!
olyat csinál a kappám hogy mikor beindítom hidegen ugye jön a szokásos csipogás és a töltésjelző mutatóm csak 1 2 percel később megy fel a rendes értékre egy kisebb halványodással a műszerfal világítás kíséretében a csipogás is megváltozik és nemsokra rá abba is hagyja!!!egyépkén nagyon szépen elhozott a az osztrák hegyekbe hat fél hét literrel!!!!
Sziasztok! Nekem van egy lancia kappa98as 2.4jtd tegnap hazafele elmentek a sebessegek beveszi mind de ha raengedem a kuplungot nem megy... mi lehet a baja?
Furcsa Zsiguli közeledik az utcán..., de hiszen ez nem is Zsiguli! És ha tudná a járda népe, micsoda különleges technikát rejt a szürke gúnya, még jobban csodálkoznának. Tovább »
A nagyobbik(alsó) műanyag szíjvezető kerék excenteres.
Tehát,ha szíj feszessége állítható vele.
Nekem például az új szíj fel sem ment úgy,hogy a rugós feszítő el volt fordítva,és egy stifetel rögzítve volt,ezért a műanyag vezetőkeréken is állítani kellett.
A szíj felszerelésének helyes módja,szerintem:
A rugós feszítő elfordítása,egy stift(100-as szeg :-) )behelyezése,az excenteres vezető kerék csavarjának meglazítása,és a kerék alaphelyzetbe fordítása,az új szíj felhelyezése,a vezetőkerék excenterével a szíj feszítése addig,míg mindenhol fel nem fekszik a helyére,a csavar meghúzása,a stift eltávolítása a rugós feszítőből.
Nem néztem át a manualt,de nekem így logikus,ha valaki másképp tudja,majd biztos kijavít.
Tegnap este összeraktam a vezérlést,és felkerült az új hosszbordás szíj is.
A rugós feszítő görgője lett cserélve,meg persze a szíj.
A csipogás megszűnt,hangtalanul fut.
Most elméletileg a motor karbantartása befejeződött.
Olaj,szűrők,hűtőfolyadék,vízpumpa,szíjak,görgök nagyrésze cserélve,egyedül a két műanyag kerék maradt eredeti,de mondjuk abból a nagyobbik már gyanús,lehet,hogy az még cserélve lesz nemsokára.
Két hét múlva műszaki vizsga,addig még cserélnem kell a katalizátort,a hátsó dobot,4 fékcsövet,persze fékolajat is.
A csipogáshoz még:
A lapos szíj felső műanyag vezetőkereke mellett a vezérlés műanyag burkolatán látszott,hogy vagy a kerék,vagy a szíj hozzáért.
Most úgy raktam fel,hogy nem érintkezik,lehet,hogy erre is megéri egy pillantást vetni.