Ez nekem is eszembe jutott, de lásd a 260.32-eseket is. Ez az elrendezés azért jobb, mert nehezebb fellógni a buszra. Ha van kettes ajtó és ott leszálló, sokkal könnyebb észrevétlen fellógni, mint ha még hátrébb próbálna valaki, mert akkor az első ajtós emberkéktől jobban le van szakadva a megállóban a lógni szándékozó.
Hát a C80-asok megjelenésekor szerintem már elég kevés helyen lehetett ülőkalauzi rendszer, ráadásul az utolsó években a székezést is szellősebbre vettek, így a hátsó, befelé fordított ülés már nem fért el, tehát végképp nem volt semmi értelme ennek az ajtóelrendezésnek.
1990-ben négyszer volt alkalmam utazni rajta amikor a VB Esztergomba járatta, munkanapokon 12:30-kor indult Pestre. Később a Népstadionnál láttam állni, legközelebb már jelenlegi formájában.
Ezek szerint nem - legalábbis nem úgy vettem ki a szavaiból, hogy az előzményem előzménye tudatában is van ennek, és nemcsak hülyül. De sajnos megvan az a hibám, hogy foglalkozom ilyenekkel.
Szerencséd van, épp eladó. Itt az ideje, hogy megvalósítsd az álmaid. Meg kell venni és olyat építesz belőle amilyet szeretnél. Segítünk. Ha mással nem is de biztatással. Hajrá!
Most a nagyon Ikarus Fan énem következik; (de muszáj kiírnom magamból)
Jómagam sem gondoltam volna kb 15 éve, hogy lesz olyan időszak (elkövetkezik) amikor az Ikarus 280, akármilyen sok is van belőle még BKV-nál, a napjai meg vannak számlálva, ha egyszer eltűnnek
(márpedig el fognak) , komolyan mondom, egy nagyon üde, felemelő színfolttal lesz szegényebb a járműpaletta, totál értem a BKV autóbusz ágazatának vezetőségét, egyszerűen annyira beleépült a hosszú, mérhetetlen idők alatt a budapesti városképbe, hogy tényleg nem is tudom milyen érzés lesz, ha már nem lesz forgalomban egy darab sem.
Attól függetlenül, ha vágásra kerülne sor, megmenthetné a BKV, én nosztalgiacsuklóst csinálhatna belőle, mert ilyen öreg, (mozgásképes) 280-as nem nagyon van már...
Szerintem Budapesten elég 280-as járkál már, nem kell egy csomó pénzt költeni még egyre.
Igaz, egy irigy gyökér vagyok, pedig ezzel a remek ötlettel én is előalhattam volna. :'( De várjááááá, a BKV vehetne egy csomó selejtezett 256-ost, és az összeset átalakíthatná alacsony-padlóssá, mekkora ötlet. (:D)