Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90116
Előzmény: C50 (90115)
C50 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90115

Addigra meg már így szokták meg.

Egyébként ez még jobb:

Előzmény: torqmatic (90113)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90114

Ez nekem is eszembe jutott, de lásd a 260.32-eseket is. Ez az elrendezés azért jobb, mert nehezebb fellógni a buszra. Ha van kettes ajtó és ott leszálló, sokkal könnyebb észrevétlen fellógni, mint ha még hátrébb próbálna valaki, mert akkor az első ajtós emberkéktől jobban le van szakadva a megállóban a lógni szándékozó.

Előzmény: torqmatic (90113)
torqmatic Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90113

Hát a C80-asok megjelenésekor szerintem már elég kevés helyen lehetett ülőkalauzi rendszer, ráadásul az utolsó években a székezést is szellősebbre vettek, így a hátsó, befelé fordított ülés már nem fért el, tehát végképp nem volt semmi értelme ennek az ajtóelrendezésnek.

Előzmény: lobbanórotor (90110)
EKM-765 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90112

1990-ben négyszer volt alkalmam utazni rajta amikor a VB Esztergomba járatta, munkanapokon 12:30-kor indult Pestre. Később a Népstadionnál láttam állni, legközelebb már jelenlegi formájában.

 

http://indafoto.hu/ekm-765/image/21387927-bc5c5fc4/553227

 

http://indafoto.hu/ekm-765/image/11574635-d7cfdd95/387915

Előzmény: Dante001 (90108)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90111

Mert hátsó ajtós felszállási rend volt.

Előzmény: torqmatic (90109)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90110

Biztos azért, mert több helyen megmaradt az ülőkalauzi rendszer, az pedig olyat igényelt. 

Előzmény: torqmatic (90109)
torqmatic Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90109

Nem értem, hogy itthon miért nem ezt az ajtóelrendezést nyomatták a 280.17-féle helyett.

Előzmény: P.stephenson (90103)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90108

Hát ja.

 

Előzmény: EKM-765 (90107)
EKM-765 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90107

Jól el***ták.

Előzmény: Dante001 (90106)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90106
Dante001 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90105

Kicsit hátrébb tolt csíkokkal jöhetett volna a nógrádhoz... :D

Előzmény: P.stephenson (90103)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90104

:D 

Előzmény: htibor (90099)
P.stephenson Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90103

A múltkor volt szó a venezuelai 280-asokról. Találtam egy képet:

norbee601 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90102

Újabb baleset, Safranek? :)

Előzmény: htibor (90099)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90101
Ezek szerint nem - legalábbis nem úgy vettem ki a szavaiból, hogy az előzményem előzménye tudatában is van ennek, és nemcsak hülyül. De sajnos megvan az a hibám, hogy foglalkozom ilyenekkel.
Előzmény: lobbanórotor (90097)
504LACI Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90100

Szerencséd van, épp eladó. Itt az ideje, hogy megvalósítsd az álmaid. Meg kell venni és olyat építesz belőle amilyet szeretnél. Segítünk. Ha mással nem is de biztatással. Hajrá!

Előzmény: Törölt nick (90088)
htibor Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90099

OFF

"- Köztudott?"

"- Na jöjjön közelebb Safranek...."

 

:) :) :)

Előzmény: lobbanórotor (90097)
ckg471 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90098

Ez az IFC, itt ne várj csodát...

Előzmény: lobbanórotor (90097)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90097

...axittem, ez köztudott. 

Előzmény: BPO-105 (90096)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90096

Amúgy az a helyzet, hogy úgy mondott hülyeséget, hogy közben véletlenül mégse - ugyanis a szóban forgó jármű tényleg BKV-s volt...

Előzmény: 800-as busz (90090)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90095

Most a nagyon Ikarus Fan énem következik; (de muszáj kiírnom magamból)

 

Jómagam sem gondoltam volna kb 15 éve, hogy lesz olyan időszak (elkövetkezik) amikor az Ikarus 280, akármilyen sok is van belőle még BKV-nál, a napjai meg vannak számlálva, ha egyszer eltűnnek

(márpedig el fognak) , komolyan mondom, egy nagyon üde, felemelő színfolttal lesz szegényebb a járműpaletta, totál értem a BKV autóbusz ágazatának vezetőségét, egyszerűen annyira beleépült a hosszú, mérhetetlen idők alatt a budapesti városképbe, hogy tényleg nem is tudom milyen érzés lesz, ha már nem lesz forgalomban egy darab sem.

 

Illetve, tudom, sajnos szomorú, nem jó.

Előzmény: 800-as busz (90093)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90094

Attól függetlenül, ha vágásra kerülne sor, megmenthetné a BKV, én nosztalgiacsuklóst csinálhatna belőle, mert ilyen öreg, (mozgásképes) 280-as nem nagyon van már...

Előzmény: 800-as busz (90093)
800-as busz Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90093

Szerintem Budapesten elég 280-as járkál már, nem kell egy csomó pénzt költeni még egyre.

 

Igaz, egy irigy gyökér vagyok, pedig ezzel a remek ötlettel én is előalhattam volna. :'( De várjááááá, a BKV vehetne egy csomó selejtezett 256-ost, és az összeset átalakíthatná alacsony-padlóssá, mekkora ötlet. (:D)

Előzmény: Törölt nick (90092)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90092

Egyéb, ennél jóval építőjellegűbb hozzászólás, vélemény?

Csak irigy vagy, mert nem neked jutott eszedbe, te gyökér.

Előzmény: 800-as busz (90090)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90091

:DDDD

Előzmény: 800-as busz (90090)
800-as busz Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90090

Te egyedül vagy ilyen hülye, vagy alaki fogja a kezedet?

Előzmény: Törölt nick (90088)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90089

XIV. kerület Abonyi utcában van/volt a telephelyük.

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (90087)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90088

Nem kéne véletlenül felújítani??

BKV buszt kéne belőle csinálni. A nagyközönség úgyse venné észre.

Előzmény: Törölt nick (90085)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90087

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!