Ott a General Grabber AT gumira esküsznek, de nálunk ez elég elérhetetlen, így az örök jolly joker, a BF Goodrich AT jöhet még szóba (a Conti CrossContact AT-ről nem tudok semmit, de az az anyacége a General Tyre-nak, így akár az is jó lehet, majd a tapasztaltabbak megmondják, azangoloknál meg az a ritka)
Itt senkinek nincs D3-asa, én is csak pályázok egy hétszemélyesre (az egyeterűm és a rövid terepjáróm helyett)
Segitségetek szeretném kérni egy Land Rover Discovery 3 (2006) -al kapcsolatban.
A történetéről annyit kell tudni hogy, napokban vásároltuk jó állapotban van(törődtek vele, rendszeres szerviz), első gazdás, szerviztörténettel, számlákkal. stb. Németországban lett véve és a só azért odavert az aljának kicsit, terveink szerint letoljuk az egészet rozsdamaróval, és ujrafestjük(mármint alul). A tanknál van egy védő lemez ami eléggé meg van maródva illetve a kerekek mögötti részeken az alkatrészek kicsit korródálódtak. Nem vagyok benne biztos de ahogy utánajártam eddig illetve a tesztekben is olvatam hogy az alja teljesen boritva kellene hogy legyen védőlemezekkel és burkolattal, a kipufogót kivéve. Nekünk itt mintha a váltó alatt hianyozna egy lemez, lehet már levették a korródálódás miatt. Nem kell tragikusan elképzelni, csak engem zavar és szeretném valahogy megjavitani vagy a kérdéses elemeket alul cserélni. Véleményeteket kérném a javitás menetével kapcsolatban, illetve ha tudtok olyan helyeket ahol emberi áron lehet alulra elemeket venni azt megköszönném.
Másik kérdésem, a gumikat ki szeretnénk cserélni rajta, 18-as felni van rajta, érdekelne egy jó tipusú gyártmány, amit ajánlanátok, igazából nekünk 60% erdős utakra kellene és 40% aszfaltra!
Cserelt mar valaki kerekcsapagyat az autojan? Esetleg lenne valakinek cikszama hozza, vagy valami kontakt Magyarorszagon, ahonnan esetleg be lehet szerezni? A bal elsoben kellene cserelnem, de akkor mar parban fogom megtenni!
Mivel a korábban meghirdetettágasvári túra időpont (December 7.) munkanap, ezért a túrát egy héttel későbbre tettük, vagyis a módosított időpont december 14 - 15.
Remélhetőleg akkorra már némi hó is lesz. :-)
Ha jönni akartok, akkor jelentkezzetek mielőbb, mert ha nem jön össze időben a létszám, akkor a bakancsos turisták elviszik előlünk a turistaházat!!!
Adagoló csreberéről volt szó,és nem vezérlő elektronikáról!
Melyik vezérlő elektronikára gondolsz?ECM?
Mert azt természetesen hozzá kell tanítani a BECM-hez,nem lehet csak úgy csereberélni!Egyébként a Te autódban sem a gyárilag beszerelt ECM van,hanem egy másik de szintén P38-ból!
Ennek okán az is lehet,hogy a bömbié eleve nem jó hozzá!
Az adagoló viszont jó kell hogy legyen,kivéve ha HDK -s nem EDC-s,bár abból is volt egy szűk évjárat amelyikhez nem kellett külön vezérlő egység!
Esetleg próbálj meg egy kis prémium üzemanyagot,vagy tisztító adalékot.
Nos azért nem indul el vele mert a vezérlő elektronika nem engedi, kínosan ügyeltek arra, hogy a BMW ésa RR (vagy akár Omega) hiába egyforma mégse passzoljon. Hiszen ha vezérlő elektronikát cserélünk benne sem indul. Ez biztos mert kipróbáltam. Bele raktam volna a TDS elektronikát de már a csatlakozó sem stimmel. Miután ezt kiküszöböltem rácsatlakoztattam de nem indul vele. Úgy, hogy szerintem ez fordítva is igaz. A másik feléért kössz, ki is próbálom most tudok szerezni RRC rugókat. Az alapjárati kérdés igazad van nem voltam egyértelmű. Melegen csinálja és nem folyamatos a hibajelenség van ,hogy gondol egyet és akkor 1100 az alapjárat folyamatosan . Próbáltam gázfröccsel hátha de ez sem mindíg hatásos.