Én a legbiztosabb döntést akarom meghozni, pontosabban azt próbálom kitalálni,hogy egy kategóriával (vagy kettővel) feljebb mi felel meg a Swiftnek. Megbízható, de a kategóriájában a legjobbak egyike legyen, kis költségekkel. Ha a Toyotával van a legnagyobb esélyem akkor azt, ha a Lagunával, akkor azt. A Skodáról azt vélik a "hozzáértők", hogy könnyen lehet vagyonokat rákölteni, majd eladáskor senkinek sem kell majd...
Hello.Használom én is az E85-öst fele-fele arányba.Tapasztalat csak annyi hogy kb 0.6-0.8 l a többletfogyi.Teljesitményben nemvettem észre semmit,tehát azt a plussz"loeröt"amiröl irnak sokan én valahogy nemtaláltam meg. Amitöl viszont tartok az a kipuff rendszer,aztmondják 1-1.5 év alatt simán szétrohad.mert ugye az etanol után csak viz marad/benne/...Tehát nemtudom megéri-e? Az ára ami vonzo lehet,majdnem 120ft/liter megtakaritás/Zeg Agip/
Én mondjuk a megbízhatósági statisztikákon szoktam röhögni.
ADAC szerint 1000 Toyota Corolla-ból elromlik 10.
Vszínü, hogy azt a 10 tulajt qra nem érdekelta, hogy az utána következő 99 tulajnak nem lesz baja az autóval hanem az árokparton állva rugdalná a talicskát....ez kb ilyen.
Mondeoból is van aki szív mint torkosborz van aki nem.
Te se tudhatod, hogy ezzel a Skodával amit belinkeltél hogyan járnál.
Lehet, hogy 10 évig semmi problémád nem lenne vele de leht, hogy............
Ez tetszene De mindenki óva int, mert ugye ez VW technika. Kettős tömegű lendkerék csere, turbó csere, légtömegmérő és porlasztó csúcs csere hétköznapos dolog náluk és nem olcsó.Bár ez Ausztria, de a futás sem garantált. Egyszóval szépnek néz ki, de nagyon drága lehet... (Itt egy turbócsere 1500Euró)
Az biztosan nem.Nekem a kicsi (1,3) is jó volt, csak a nyomaték hiányzott. Valami olyan kellene,amin kicsi a bukás, megbízható, kényelmes, és azért jól néz ki (ezért Dacia kizárva:)
Szintén használom a az E 85-ös anyagot,kb 60% 95-ös,és 40% bio arányban. Én a nem rég óta használom,a tapasztalatom,hogy nagyságrendileg 80 km-el kevesebbet autózok (vagy valamivel több) Indítási gondjaim nem voltak,bár télen nem használtam. Igazából hosszú távú tapasztalatot nem nagyon tud senki írni,max csak sötétben tapogatódzunk,hogy lesz e utóhatás. Én azért maradok a drága üzemanyagnál,de néha néha teszek bele 85-öst is,de inkább úgy,hogy több legyen a 95-ös,és kevesebb a bio.
Én most legutóbb már 20 liter E85 (25liter benzin) keverékkel tankoltam. Kb ősszel tankoltam először E85-t, azóta olyan 100liter E85-t pöfögtem el, egyre nagyobb arányban adva a benzinhez. Semmiféle negatív tapasztalatról nem tudok beszámolni hálistennek. Amit a cartárs is írt, hogy hidegen (+5 fok alatt) kb 1mp-ig kell indítózni hogy beinduljon, az egyébként megszokott kb 0.3mp-hez képest.
Én már jó ideje 50-50 % arányban használom. (1,5 GS Aut.) Kicsit visszavettem a vezetési stílusból, a fogyasztás így nagyjából annyi, mint volt. Indítási probléma annyi, hogy amikor picit mínuszok vannak, nem pöccre indul, hanem fordul kettő-hármat az indítómotor.
Valaki meg tudja mondani, hogy SX4-be mekkora első hangfalakat lehet berakni. Cserélni szeretné egy kollégám a gyárit, de nem tudja mekkorát vegyen. (átmérő,mélység)
A gyújtógyertya itt a légszűrőház alatti fekete DOHC 16V feliratú műanyag lap alatt van. Ladánál nem mertem motort mosni, ott egy motormosás az fél nap állást jelentett.
Megkészült a kormányom.A vezérlő panel adta meg magát, meg mikor hazafelé mentünk a bal ablakemelő is.Nagyon nem akarja, hogy megváljak tőle, pedig holnap viszem az új tulajnak:) Péntektől, meg ha minden jól megy, közel tíz év márkahűség után nem leszek többé Suzukis. (ez nem teljesen igaz,mert a motorom Suzuki marad)
A találkozón volt szerencsém látni két, alább leírt módon mosott motort ....gyönyörűek voltak...mintha most gurultak volna ki a gyárból....hihetetlen...de láttam...gratula...
Csatlakozom sumi kollégához, Brigéciollal befúj, vár, aztán mehet a nagynyomású mosóval óvatosba. Utána pöcc-röff, örül a tiszta motornak, motortérnek.