Szia Lux Kapitány! Ez az anyós ülés zörgés több esetben felmerült fórumokon. Állítólag csak cserével tudtak a szervizek megoldást találni. Agyrém!! A lengéscsillapító felújításnál szerintem az árkülönbözet a döntő tényező. Nem tudom, hogy van e akkora különbbség, hogy megérje? A gyári Peug.-ról az a hír járja, hogy jó minőségüek, eddig én is ezt tapasztalom. Üdvözlet: birobandi
A bal hátsó kerekem(belülről) melegszik, vagy inkább langyosodik, de érezhetően melegebb, mint a többi kerék, kb 100-200 km után pedig elkezd visítani. Valaki tapasztalt már hasonlót? Okaként egy enyhén fogó fékre tudok gondolni, létezik ilyen? Pontos okát csak szervízben tudják kideríteni?
Üdv no én nem akarok veszekedni ilyen hülyeségen de az árat írta ,hogy 70e ft tehát tudtam ,hogy mire igérek és én nem vagyok lehúzós műhely teljesen elbeszélünk egymás mellett részemről ennyi de legközelebb te is légy figyelmesebb mielőtt kritizálsz bárkit is .
Szia Rollah ! Nem sok gond szokott lenni az 1,6HDI-vel, nekem az eddigi 92 000 Km alatt szinte alig-alig. A tempomat kiválóan hsználható, jó döntés szerintem a magas felszereletség. (Hollandiában XT)
A hangját érdemes megfigyelni -kettőstömegű lenditőkeréknek, előfordul hogy zajos és drága a javítás, futóműnél csak a tűgörgős gömbfej szokta megadni magát -nem túl költséges a cseréje, motornál a műanyag fedél alatt érdemes megnézni, nincs e kifújási nyom. Esetleg még a főtengely ékszíjtárcsája érdemes figyelemre és hallgatózásra. A fogyasztás -az enyém 4 ajtós (!) 5,5l/100 Km körül szokott lenni, persze ez vezetési stílustól is függ. Üdvözlet: birobandi
Használt Peugeot 407 SW vásárlására adtam a fejem. Kell a nagy méret és a benzin-dízel literje közt itt elég nagy a különbség. Van még 2,5 hónapom, amíg hazamegyek és megejtem a dolgot, épp ezért időben szeretnék érdeklődni. 1.6 HDI lenne a kicsike, mivel itt Hollandiában nem érdemes 120 fölött száguldozni az autópályán, mert pikk-pakk kikapnak a rend éber őrei. :) Városban viszonylag keveset használnám, pláne, hogy a munkahelyemre majdnem háztól házig autópályán járok. Tempomat játszik mindenképpen, mert itt is belőném akár napi szinten, de egy hazaút nagyjából 1500 km, ahol igazán jól jönne. Jöttem azzal is, anélkül is, és sokkal kevésbé volt fárasztó, mikor olyan verdában ültem, amiben nem kellett a gázt nyomnom 15 órán át.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Fogyasztás terén mik a tapasztalatok?
Hurrr Hurrrr. Ne haragudj de te állítottad saját magad úgy hogy Te olcsobban megcsinálod, mielőtt tudtad volna a másik árat.... :D
Te csak modasz bármit és mident olcson csinálsz, ez igaz te sosem állítottad hogy profit orientált lennél, de sajnos az ilyen kijelentések erkölcsileg aggályosak, gazdaságilag megkérdőjelezhetőek.
Attól függetlenül, hogy én magam a FAP-ot nem iktatnám ki (ennyire azért vagyok környezettudatos is), de a két hivatkozott írást (főleg a részecskeszűrők működéséről) hasznos volt elolvassam.
Még annyit hozzáfűznék a cikkben leírtakhoz ,hogy az adalékos rendszerre is igaz ez de ott kisebb mértékben kerül gázolaj a motorba mert a korom az adaléknak köszönhetően alacsonyabb hőmérsékleten ég el ezért valamivel kevesebb gázolaj kell az után égetéshez . Remélem egy kicsit érthetőbb már a FAP rendszer működése
Ha így érzed akkor csak gratulálok neked, ez egy lehetőség én felajánlottam ,hogy kedvezőbb áron megcsinálom neki, nem kötelező , elnézést ha valakinek megbántottam a cizellált lelkületét . A FAP valóban nem hülyeség és ha keveset jársz városban és karbantartod jól működik de ettől függetlenül vannak káros hatásai is . A környezetvédelmi mérésnél nem tesznek különbséget ,hogy FAP-os vagy sem PL: 2.0hdi 100kw RHR kóddal van FAP -os és nem FAP-os kivitel is és ugyan abba a környezetvédelmi kategóriába tartozik aki nem hiszi nézzen utána
Pedig tényleg higítja! Pl a Mazda 6-ban a nívópálcán van min és max jelzés mint minden normális autón. De ott a max fölött van egy újabb max is amit ha elér a növekvő!! szintje akkor szintén olajat kell cserélni. Elég szarul működik a részecskeszűrője. Arra majd kiváncsi leszek, hogy ha a motor elkezdi enni az olajat, de a gázolajjal meg hígul és a szint mégsem nő, akkor hány motor fogja beadni a kulcsot... Itt egyébként részletesen le van írva mi miért van: http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskeszuro_mukodese.html
Szia betg! Ne haragudj, de én ezzel a maradi felfogásommal azt nem értem, hogy ha kiszerelet FAP-al teljesíti az autó az erre a motorra előirt emissziós értéket, akkor ezek a buta mérnökök miért fejlesztették ezt az elég bonyolult rendszert? Üdvözlet: birobandi
Üdv ennél én olcsóbban megcsinálom neked ne hallgass a hurrógokra csak előnye van a megszüntetésnek és gond nélkül átmegy a vizsgán én eddig kb 15 autót csináltam abszolut híbamentes erre garancia is van ,és soha többet nem kell költeni erre a rendszerre nem hígítja többet a gázolaj a motorolajat , kevesebbet fogyaszt nem dugul el a szűrő mert nincs, nem kell bele eloys stb ...
Itt a hideg és jönnek a fap problémák ?:) Nekem lekopogom lassan egy éve nincs gondom a Fappal.
Egyszer lett fizikálisan kipucolva. Lehet ez sem kellett volna, ha nem használtan veszem meg és ismerem az autó előttem lévő 70 000 km-t. Függ attól hol és hogyan használod a paripát. Hiába ennek megvan az ára.
Azóta próbálom a legoptimálisabb használni az autót, úgy hogy ha érzem a regenerálást, kicsit magasabb fordulaton tartom az autót (lehetőségekhez képest).
Szia gyufa81! Azt nem tudom megmondani, hogy műszakilag probléma menetes lesz e. Az tény, hogy a gyár forgalmaz ezekből a modellekből FAP nélküli altipusokat is. Azt viszont merem boritékolni, hogy korrekt módon le műszaki vizsgáztatni nem fogod tudni az autót. Üdvözlet: birobandi
Ha tényleg jó is és nem hülyiti meg az ECU-t akkor is én inkább közel ennyiből megcsináltam az eolys utántöltését, és a katalizátort meg kitakarítottam egy speckó vegyszerrel.
Majd megküldtem 4. fokzotban 4000-4500 fordulat na az amit kinyomott pfff, nem irigylem a hátam mögött autozókat. És kész is kb 40e forint-bol tehát szerintem nem éri meg probálkozni, ahogy az itt megszólalók is tudják mennyi galibát tud okozni egy-egy nem can bus-os kütyü.
Nézelődtem a neten, és találtam egy hírdetést, miszerint ki tudják iktatni a részecskeszűrőt a kocsiból.... Érdeklődnék, hogy esetleg valakinek van valamilyen tapasztalata ez ügyben,és kinek mi a véleménye erről? Én megmondom őszintén, hogy eléggé furálom a dolgot.... Felhívtam őket, és természetesen azt mondták, hogy semmi probléma nem lehet belőle....
A haverom vásárolt egy peugeot 407 sw személygépkocsit,de sajnos nincs hozzá használói kézikönyv.Tudnátok segíteni abban,honnan tudnék letölteni egyet,mert ez az első verdájuk és így látatnanban elég nehét ismerkedni vele.Sajnos csak francia nyelvű leírása van hozzá.Előre is köszönöm.
Ha csövek kinyultak akkor elépzelhető, hogy az áthaladó levegő nyomása visszaesik ezt az ECU meg kompenzálni probálja a turbo nyomásának emelésével. Nekem még nem volt de ismerősőmnek igen VW tdi motorral.
Szia Viktor! Nekem is elég "Afgánnak" tünik a dolog. Viszont van egy mágnesszelep, amely a turbó felső nyomásértékét hivatott szabályozni. Ez annyira nem a technika csúcsa, hogy már az újabbaknál változtatott a gyár a konstrukción. Ezek a szelepek szoktak mechanikusan hűlyéskedni és ez (is) okozhatja az általad leirtat. Nagy valószinűséggel, ha egyszer nem nyit ki, akkor elöbb-utobb újra előadja majd. Mondanom sem kell, hogy a szelep, roncsolásmentesen nem szétszedhető. (Akkor ki lehetne a dzsuvát szedni belőlele.) Üdvözlet: birobandi
Hát megvan,de hát így most más eltérő dolog nem jut eszembe csak az a kátyú.Akkor csak annak kellett lennie:).. Elvileg 9000 körül van egy olyan érzékelő..Hát végül is jó hogy megvan a hiba,de inkább azt mondom bárcsak ne lenne.Amúgy nincs ötleted hogy elöl, mindkét oldalon mitől szakadhatott le teljesen mindkét fékpofa kopásérzékelő kábelje?Lentebb linkeltem egy képet róla, halványan pirossal be van keretezve a lényeg...