Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Főleg a lérak. technikánál, érdemes lett volna komplett üteget összeállítani, legalább egy-egy részegységgel mindenből. És mondjuk a TZM-et is ott elhelyezni, ahol eredetileg állt az indítókhoz képest stb. Valami olyasmit lett volna jó csinálni, mint a skanzenekben. (Parasztporta = rakétaüteg)
S pont azt akartam kérdezni a Vega téma után, csak közben egy órára el kellett ugranunk itthonról, hogy miért nincs Kecelen egyáltalán Nyeva, hiányos a Volhov és tényleg nincs Dvina.
Az is érthetetlen, hogy egyes eszközökből (pl. Csepel D344) szakadt, hiányos példányok vannak, miközben hibátlan példányok kószálnak a bontókban.
Mégegyszer mondom, minden tiszteletem Pintér úré, de a megvalósítás dilettáns.
Csak egyet tudok érteni veled..s erre egy példa: mikor Kecelen voltam, egy srác mellettünk boldogan ismerte fel, legalábbis, még akkor azt hitte a saját cikloidás kabinját Gyálról, mivel csak egy drót "zárta", kinyitotta...nézte-nézte egy darabig, aztán mondta, hogy mégsem ez volt...ez van, értelmesebb lett volna mindenből egy, tematikusan elhelyezve, mert így csak sorok vannak, összezsúfolva minden mindennel, logika nélkül, értelem nélkül....
Nem tévedsz. Na ez a vacak az, amit HPASP hiányolt Kecelről. Az a szörnyű, hogy Pintér tulajdonképpen jót akar, mert megpróbál megőrizni az utókornak olyan dolgokat, amik másképpen az enyészeté lennének. DE ÉSZ NÉLKÜL TESZI. Sok teljesen egyforma dolgot összeszedett, kiállítja, és ezzel a hasznos dolgoktól veszi el a helyet. Felállította mindkét Vega antennaposztzot, de a Volhovra, Nyevára, pláne Dvinára már nem volt esze. Ki van állítva nála a K2, K3, K9, ami kívülről tök egyforma, de benézni nem lehet, így meg a dolognak nincs semmi értelme. Most hirtelen nem tudom, kit idézek, de itt a környéken egy kolléga azt írta, hogy "a kevesebb több lett volna."
Néhány kép a friss termésből. Vándorló kollégának kifejezetten hálás csemegéznivaló. Kombinálhat, hogy mi is van a harmadik páncélozott ajtók mögött. Azok az ajtók vagy 10 centi vastagok.
Szia Volt tüzér!
Most beszéltem a HM-mel és kitérnék egy mondat ereéig a nagytarcsaira…
Meglepett az ezredes mondata, hogy vigyázzak azért mit írok, mert vannak olyan korlátozások, a titkosságtól függően, ami akár 50 év is lehet, Te erről tudtál?
Röviden csak ennyi…
Üdv, a vándorló
A 16-17 képen a hk. ezred lőszerraktárának fedett gépkocsi állóhelyei látszanak. Itt álltak a megrakott lőszeres kocsijaim (D566), 1 szín M zárolt, 2 szín futó kocsi, plusz a Silka üteg lőszeres csőrös Ziljei.
Amiről Volt Tüzér beszél az a 27-es képen látszik, illetve látaszana jobb oldalon. Most ott méretes szemét halmok vannak, arról külön képet nem csináltam. Tehát a 7-es épület előtti betonplaccon folytak az említett munkák.
Gondolom, arra a placcra gondolsz, ami iM képtárában a 16., 17. felvételen szerepel, vagy tévednék, s az az L-raktár területén lenne...ha elmúlik ez a moslék idő, elugrok arra..!
Volt az osztálynak 4 darab Csepel D-705 és PM utánfutó, később Rába U-26 és a saját utánfutója, amin rakétát szállítottak, de tároltak is. Drabonként 6 darab rakétát tudott tárolni, részben szerelt állapotban. Ez annyit jelentett, hogy a szárnyak és stabilizátorok kivételével minden rajta volt. Ezek bent voltak az úgynevezett 7. számú épületben, amit láttál, és garázsnak azonosítasz. Megjegyzem, mindenhol egyforma volt és ugyanúgy is nevezték. A nagy utánfutókon kívül elfértek még a kétszintű tároló targoncák (KT) technológiai szerelő targoncák, (TSZT) és az osztály technológiai folyamat egyéb eszközei. Még néhány rakétával felpakolt TZM-et is el tudtak helyezni. Ám az osztálynál a technológiai folyamat azzal kezdődött, hogy a saját daruval elkezdték pakolászni a rakétákat. Az utánfutókról a targoncákra, majd a TZM-ekre csak a daruval lehetett rakodni. Az pedig az épületben sajnos nem ment. Ha emlékszel, az épület előtt volt egy hatalmas placc. Na ott ment a meló. Esetleg, ha nagyon moslék volt az idő, akkor a szerelést az épületben tudták csinálni, de nem volt jellemző.