Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90102

Újabb baleset, Safranek? :)

Előzmény: htibor (90099)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90101
Ezek szerint nem - legalábbis nem úgy vettem ki a szavaiból, hogy az előzményem előzménye tudatában is van ennek, és nemcsak hülyül. De sajnos megvan az a hibám, hogy foglalkozom ilyenekkel.
Előzmény: lobbanórotor (90097)
504LACI Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90100

Szerencséd van, épp eladó. Itt az ideje, hogy megvalósítsd az álmaid. Meg kell venni és olyat építesz belőle amilyet szeretnél. Segítünk. Ha mással nem is de biztatással. Hajrá!

Előzmény: Törölt nick (90088)
htibor Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90099

OFF

"- Köztudott?"

"- Na jöjjön közelebb Safranek...."

 

:) :) :)

Előzmény: lobbanórotor (90097)
ckg471 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90098

Ez az IFC, itt ne várj csodát...

Előzmény: lobbanórotor (90097)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90097

...axittem, ez köztudott. 

Előzmény: BPO-105 (90096)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90096

Amúgy az a helyzet, hogy úgy mondott hülyeséget, hogy közben véletlenül mégse - ugyanis a szóban forgó jármű tényleg BKV-s volt...

Előzmény: 800-as busz (90090)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90095

Most a nagyon Ikarus Fan énem következik; (de muszáj kiírnom magamból)

 

Jómagam sem gondoltam volna kb 15 éve, hogy lesz olyan időszak (elkövetkezik) amikor az Ikarus 280, akármilyen sok is van belőle még BKV-nál, a napjai meg vannak számlálva, ha egyszer eltűnnek

(márpedig el fognak) , komolyan mondom, egy nagyon üde, felemelő színfolttal lesz szegényebb a járműpaletta, totál értem a BKV autóbusz ágazatának vezetőségét, egyszerűen annyira beleépült a hosszú, mérhetetlen idők alatt a budapesti városképbe, hogy tényleg nem is tudom milyen érzés lesz, ha már nem lesz forgalomban egy darab sem.

 

Illetve, tudom, sajnos szomorú, nem jó.

Előzmény: 800-as busz (90093)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 90094

Attól függetlenül, ha vágásra kerülne sor, megmenthetné a BKV, én nosztalgiacsuklóst csinálhatna belőle, mert ilyen öreg, (mozgásképes) 280-as nem nagyon van már...

Előzmény: 800-as busz (90093)
800-as busz Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90093

Szerintem Budapesten elég 280-as járkál már, nem kell egy csomó pénzt költeni még egyre.

 

Igaz, egy irigy gyökér vagyok, pedig ezzel a remek ötlettel én is előalhattam volna. :'( De várjááááá, a BKV vehetne egy csomó selejtezett 256-ost, és az összeset átalakíthatná alacsony-padlóssá, mekkora ötlet. (:D)

Előzmény: Törölt nick (90092)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90092

Egyéb, ennél jóval építőjellegűbb hozzászólás, vélemény?

Csak irigy vagy, mert nem neked jutott eszedbe, te gyökér.

Előzmény: 800-as busz (90090)
Dante001 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90091

:DDDD

Előzmény: 800-as busz (90090)
800-as busz Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90090

Te egyedül vagy ilyen hülye, vagy alaki fogja a kezedet?

Előzmény: Törölt nick (90088)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90089

XIV. kerület Abonyi utcában van/volt a telephelyük.

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (90087)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90088

Nem kéne véletlenül felújítani??

BKV buszt kéne belőle csinálni. A nagyközönség úgyse venné észre.

Előzmény: Törölt nick (90085)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90087
BENczúr utca Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90086

A 90-es évek elején már biztosan a tűzoltóságé volt.

Előzmény: Törölt nick (90085)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90085

http://www.jofogas.hu/pest/Elado_Ikarus_280_17_csuklos_busz__piros__1976_e_15762061.htm Jéé, ez még mindig megvan :O A Katasztrófavédelem előtt hol szolgált?

BPO-105 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90084

Na de más a dallama :)

Előzmény: lobbanórotor (90083)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90083

A .35-ösök 3 ajtósak, csakúgy, mint a .25-ösök. :) 

Előzmény: BPO-105 (90082)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 90082

Valaki meg tudja magyarázni, hogy ha a 415.36 és .37 követi a .26 és .27 koncepcióját, akkor a Rába motoros ragasztott üvegű példányok miért .35-ök lettek?

Kievbus Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90081

The article about Ik-410 and Ik-435 in USSR (Za rulem magazine, January, 1987):

 

It is stated that these buses were being tested at that time (December 1986 - January 1987).

Kievbus Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90080

The article about Ik-410 and Ik-435 in USSR (Za rulem magazine, January, 1987):

 

It is stated that these buses were being tested at that time (December 1986 - January 1987).

YD-48-08 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90079

Én nem kérdőjeleztem meg sem a tudást,sem a tudatlanságot. És van aki máris aki ugrik rá..

Maradnék olvasó,ezzel legalább nem lehet gond. Vagyis remélem ezt.

Előzmény: Törölt nick (90077)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90078

Én is úgy emlékszem, hogy a 31-311, sőt a faros felújításoknál is szokott lenni fujjolás, hogy "megint ilyet minek?!"

Előzmény: Törölt nick (90077)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90077

Nem állt szándékomban senkivel összeveszni.

Csak elnézést kértem a tudatlanságomért.

Előzmény: YD-48-08 (90076)
YD-48-08 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90076

Értem. Néha ez miatt csatatér a topic.Inkább csak olvasgatom ezután is...

Előzmény: Törölt nick (90075)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90075

Én kérek elnézést...

Előzmény: YD-48-08 (90074)
YD-48-08 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90074

Megjegyzések voltak,de vita nem volt.

Előzmény: Törölt nick (90073)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.08 0 0 90073

Tudtommal pár oldallal korábban erről ment a vita...

Előzmény: RIKA424 (90072)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!