Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alfred Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37243

Fú, ez engem is érdekelne!
A sárga Defiben 86-nál lockup-ol, aztán 84-nél engedi el, de jó volna, ha már a négyes elején, úgy hetvennél zárni lehetne...

Előzmény: Nelson admirális (37195)
Tie Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37242

Valszeg azért, mert így is van. 

Más méretekben (mondjuk 35"-ös, 12.5" széles) már nem feltétenül a BFG MT a nyerő, de a klasszikus landy méretben (235/85/16) egyszerűen ez a legjobb. 

Nem véletlen, hogy minden katonai G-n, Pinzgaueren meg ilyesmin ezek vannak. 

 

Ez a méret at-ban amúgy még kicsi. A yoko geo at is inkább nagyobb méretben tudja helyettesíteni a bfg mt mintaméreteit, Trebinek 33x12.5 volt az LC-n, abban a méretben konkrétan akkora lóbaszó bütykökből és gödrökből állt a yoko at, mint ahogy 235/85/16 méretben a yoko mt néz ki. 

 

De a legjobb kompromisszum ebben a méretben még mindig a yoko geo at. 

Terepen többet tud, mint a bfg at, sőt, messze a legtöbbet az összes at között, és vállalható aszfalton is (már ha ez valakit érdekel, mert én jól elvoltam teleken át a bfg mt-vel is).

Előzmény: mandras79 (37239)
Tie Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37241

A homokot semelyik nem szereti. Ha főleg homokozol, mondjuk bamako, meg tunézia, akkor az MT nem jó. Oda jobb egy egyszerűbb AT minta. 

A homok kipereg, tehát nem kell akkora öntisztulóképesség a mintától, és az MT túl nagyot harap a homokban, könnyebben megássa magát mint az AT. 

Előzmény: csontnelkuli (37240)
csontnelkuli Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37240

Jójó, nem akarok bajt! :) Igazából én nem olyan szempontokat veszek figyelembe mint Ti, nem professzionális dolgokra akarom használni, csak menni, a lényeg, egy jó gumi, ami nem növel fogyasztást, de nem is totál sima aszfalt gumi és nem is olyan hangos mint egy fúrógép! Terepen szeresse a homokot!

:) 

mandras79 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37239

Tie!!!!Ennek a  gumikérdés  végén mindig a következő jön le: BFG !!!!!MT persze a régi.....!!!!Ha AT akkor meg Yokohama AT mert az olyan jó.Nem mondom hogy nem jó de ha megnézem a mintáját picsafüsstel sem jobb mint a többi AT,estleg a gumi anyaga, esetleg! de azért az AT az AT hibáival előnyeivel együtt.

A régi BFG MT persze mindennél jobb ,nem kopik,sárra ,aszfaltra ,hóra,homokra,vízre...ja és 80.000km megy és még mindig fog harap stbstbstb.komolyan ez már olyan legendás gumi ,hogy lassan aláírást kéne gyűjteni és kérni a gyárat újra kezdjék el gyártani....:O)Kb úgy gondolom akkor szinte csak ezt lehetett venni a piacon oszt akinek ilyenje volt az volt a terepjárók királya...

Az új BFG MT -tajánlod?????Beszámolók alapján(akik használják azok mondták: semmi extra ,szinte oylan mint a többi...)Talán oldalra jobban csúszik....

A simex mintával viszont egyetértek:O)

Előzmény: Tie (37237)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37238

Nekem ilyen gumim van általános célra:

General Grabber AT2
225 / 75 R 16

Ahol én járok, homokos földút normál sárral (agyag nincs) meg aszfaltút, ott nekem teljesen jó, erdőben is szoktam menni, ha nincs nagyon mély sár, akkor még elmegy.

Nagy sárban viszont eltömődik hamar, aztán csak 4 sárgolyót forgatsz, ahogy Sz. Pista nemrég igen találóan megjegyezte.

Csöndes aszfalton is, a sárgumim az 40 fölött úgy búg, mint egy zuhanóbombázó.

Nagy "előnye", hogy az összes apró kavicsot felszedi, és aztán aszfalton órákig csattog.

Nem nagyon kopik, fogyasztást érdemileg nem rontja, ahogy eddig láttam, nekem egy közel másfél éve van fent.

Télen letaposott havon ratya, de hát ott kevés gumi megy jól, viszont januárban az Erdélyi "3 napon át hóláncot szerelünk" túrát jól bírta - még létralánccal is.

 

Előzmény: Tie (37235)
Tie Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37237

Conti Cross Contact AT, meg ilyenek, azok meg főleg felejtősek.

 

Terepgumit terepgumigyártótól kell venni. Yokohama, BFG, és társai.

Amikor az ilyen nagy gyártók, mint a continental, meg a többi elkezd "terepgumit", meg AT-t csinálni, az nem ér egy sapka szart se terepen.

 

Nem is érdemes nagyon bonyolítani a témát. Ha AT kell, akkor Yokohama GEO AT, ha meg MT, akkor BFG MT.

Ha meg ettől durvább, akkor Simex, oszt annyi.

Előzmény: korzo (37231)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37236

Bejáratott famentes rendelési útvonalak: Paddockspares, LRDirect, Island 4x4 and Rimmer Bros.

Paddock-tól P38-hoz pár hete ilyen kerékcsapágyat hozattunk: FTC1507G
Darabja kb. 22500 Ft-ért van itt.

Előzmény: terrano1 (37221)
Tie Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37235

Ettől a mintától ne várj túl sokat. Meg a BFG AT-tól se.

 

Ha VALÓBAN 60% terep, és 40% aszfal, és nem esel a mindenki szokásos túlzásába, akkor BFG MT, vagy Yokohama GEO AT. Az jóval durvább minta, mint a BFG AT.

A BFG AT dzsuvás időben már kevés lesz terepen.

 

Előzmény: Gearboxfault King (37232)
kocsisjan Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37234

Üdv!

 

Most van úton Németországból egy garnitúra General Grabber AT2 255/65r16 gumi, alig várom, hogy megérkezzen!

Remélem tényleg olyan, amilyennek írják...

A német Ebayen még elérhető, itthon úgy tudják, hogy már nincs gyártásban!

Előzmény: korzo (37231)
csontnelkuli Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37233

Köszönöm a választ,

 

akkor innen mostmár tudok indulni és válogatni gumikat, ezen 255/60 18R van. Jó lenne egy nagyobb rá persze.
A rozsdásodással még mindig nem tudom mi legyen, lehet nem bántom ezt a plusz alkatrész rendelgetést mert sziklákon nem használjuk csak homok utakon illetve sárban. Ott csak nem szakitom be a deknit. Rozsdamaró lesz a lelke, illetve majd alvázvédő. Vagy majd lefujom időközönként olajjal. Szerintetek?

Gearboxfault King Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37232

A külföldi fórumokon azt írják , hogy ez a legjobb, ha aszfalton is ,és terepen is használod.

http://us.coopertire.com/Tires/Light-Truck/COOPER-ZEON-LTZ.aspx

 

285/65 r18 méretben emel is rajta egy kicsit.

 

Úgy emlékszem védőlemez csak az olajteknő alatti részen van, valószínűleg lehetett rendelni off-road csomagot és akkor lenne ott is lemez, a váltó alatt.

Előzmény: csontnelkuli (37230)
korzo Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37231

Ezt az oldalt javasolnám erőteljesen, már ha bírod az angolt:

http://www.disco3.co.uk/forum/

 

Ott a General Grabber AT gumira esküsznek, de nálunk ez elég elérhetetlen, így az örök jolly joker, a BF Goodrich AT jöhet még szóba (a Conti CrossContact AT-ről nem tudok semmit, de az az anyacége a General Tyre-nak, így akár az is jó lehet, majd a tapasztaltabbak megmondják, azangoloknál meg az a ritka)

 

Itt senkinek nincs D3-asa, én is csak pályázok egy hétszemélyesre (az egyeterűm és a rövid terepjáróm helyett)

Előzmény: csontnelkuli (37230)
csontnelkuli Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37230

Sziasztok,

 

Segitségetek szeretném kérni egy Land Rover Discovery 3 (2006) -al kapcsolatban.

 

A történetéről annyit kell tudni hogy, napokban vásároltuk jó állapotban van(törődtek vele, rendszeres szerviz), első gazdás, szerviztörténettel, számlákkal. stb. Németországban lett véve és a só azért odavert az aljának kicsit, terveink szerint letoljuk az egészet rozsdamaróval, és ujrafestjük(mármint alul). A tanknál van egy védő lemez ami eléggé meg van maródva illetve a kerekek mögötti részeken az alkatrészek kicsit korródálódtak. Nem vagyok benne biztos de ahogy utánajártam eddig illetve a tesztekben is olvatam hogy az alja teljesen boritva kellene hogy legyen védőlemezekkel és burkolattal, a kipufogót kivéve. Nekünk itt mintha a váltó alatt hianyozna egy lemez, lehet már levették a korródálódás miatt. Nem kell tragikusan elképzelni, csak engem zavar és szeretném valahogy megjavitani vagy a kérdéses elemeket alul cserélni.
Véleményeteket kérném a javitás menetével kapcsolatban, illetve ha tudtok olyan helyeket ahol emberi áron lehet alulra elemeket venni azt megköszönném.

Másik kérdésem, a gumikat ki szeretnénk cserélni rajta, 18-as felni van rajta, érdekelne egy jó tipusú gyártmány, amit ajánlanátok, igazából nekünk 60% erdős utakra kellene és 40% aszfaltra!

Első LR itthon, tapasztalatlan vagyok a témában.

Köszönöm a választ előre is!


rangejani Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37229

Kössz a választ. Úgy tudom ismered "személyesen " az autómat. Ha tudsz még infót róla amit tudnom kellene megköszönném.

Előzmény: terrano1 (37202)
tue-14 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37228

Bocsanat a gepelesi hibaert!

Előzmény: tue-14 (37227)
tue-14 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 37227

Szinjarto kollega! Ezt a videot emlegettem a turan. 

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37226

Okes, koszonom a segitseget!

terrano1 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37225
Előzmény: mandras79 (37222)
terrano1 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37224

Azt keresem!:-)

 

Előzmény: mandras79 (37222)
mandras79 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37223

TE annyirrrrrraaa állllllat vagy:O)

 

 

Előzmény: Törölt nick (37211)
mandras79 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37222

Én angliát ajánlom..Nekem most onnan jött.Terrano megvan még a  link róla amit küldtem neked??

Előzmény: Törölt nick (37219)
terrano1 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37221

Honnan tudsz rendelni fa nélkül?

Előzmény: Johnny_Disco (37216)
terrano1 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37220

Meg van ilyen is valahol az ebayen:

 http://www.hendersonbearings.com/acatalog/FTC1507-HUB-PFI-Bearings--aka-NP275832-NP137905-45x84x53mm-67631.html#SID=127

 

 

Van is egy kartács akinek iylen van,esetleg nyilatkozik az ügyben,ha akar.

Előzmény: Törölt nick (37215)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37219

A unixnal mar lattam, esetleg mas forras Magyar honbol?

 

akkor marad anglia? Ott egy huszassal olcsobb......

terrano1 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37218

Timken  NP275832 90UA1

Előzmény: Törölt nick (37215)
terrano1 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37217

Ha meglátod az árát akkor nem biztos,hogy párban akarod cserélni!:-)

Előzmény: Törölt nick (37215)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37216

Tölcséres P38 kollega járatos az ügyben, a csapágyakat (Timken azt hiszem) én hoztam neki UK-ből.

Előzmény: Törölt nick (37215)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37215

Udvozlet Mindenkinek,

 

Range Rover P38 kerdes:

Cserelt mar valaki kerekcsapagyat az autojan? Esetleg lenne valakinek cikszama hozza, vagy valami kontakt Magyarorszagon, ahonnan esetleg be lehet szerezni? A bal elsoben kellene cserelnem, de akkor mar parban fogom megtenni!

 

Koszonom

KezdőDisco Creative Commons License 2013.11.14 0 0 37214

Meg is van, vasárnap ott leszek.

Üdv:

KezdőDisco

Előzmény: KezdőDisco (37213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!