Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ádibébi Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107126

a "xenon" hatású igazából azért annyira "xenonos", mert le van kékítve a búrája. ennyi. Semmi űrtechnika, csak kék festék. Viszont így az izzószálból kilépő fény egy részét le is szűrik, te meg nem látsz semmit.

 

Ezt ellensúlyozandó jól megnyomják "emelt fényűre" (elvékonyítják a szálat, megnyomják az ellenállását, hogy még magasabb hőmérsékleten izzon a szerencsétlen), ami talán valamit vissza hoz a régi dicsőség ragyogásából, cserébe legalább egy hónap alatt ki is pukkan.

 

 

Inkább cserélj valódi xenonra. a színe is szebb, és még látni is lehet vele... de szigorúan max 5000 Kelvinest, és rendesen beállítva!

Előzmény: Árpi89 (107125)
Árpi89 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107125

na senki?

Előzmény: Árpi89 (107120)
naveed Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107124

Gugli a barátom, úgyhogy meg is van. Szerintem marad a valeo.

Előzmény: Jena307 (107121)
naveed Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107123

Köszi.

Előzmény: putyu101 (107116)
naveed Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107122

A fóliázás alap, bármire is cserélem. Merre találok fk tuning lámpákat?

Köszi az infót, néztem a depo-t is, az is kb ez az árkategória.

Előzmény: Jena307 (107121)
Jena307 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107121

vetítési képe jelentősen szarabb mint a gyárinak, és nem karcálló a plexije, a depo-s egy fokkal jobb, de azt is érdemes lefóliázni karc és uv álló víztiszta fóliával

 

az fk tuning lámpáit nézted?

 

Előzmény: naveed (107114)
Árpi89 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107120

sziasztok. egy kérdés vki cserélt már ki h7est xenon hatásúra és milyen? érdemes kicserélni mert most azt akarom.

csak akkor gondolom a helyzetjelzőét is kikéne mert akkor az más szinü lenne...   köszi

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107119

.......90 Km --- 1800

     100 km-----2000

     110 km-----2200

     120 km-----2400

     130 km-----2600 ford

Előzmény: Kaj István (107113)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107118

1 hsz-szel lejjebb:)l

Előzmény: _Haszi_ (107117)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107117

Húha.

Olyan keveset megyek ezzela tempóval, hogy nem tudom biztosra:)-.

150-nél forog 2950-3000-et. 110 környék van olyan 2000 k9rül, ha jól emlékszem, cca. lineáris tényező alapján olyan 2400-2500 környékére mondanám:)

Előzmény: naveed (107114)
putyu101 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107116

Nagyon szét szórják a fényt (optikailag gyöngék)!

Előzmény: naveed (107114)
DSz_ Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107115

És ha csomagtér nyitás sem ill. pilács sem, akkor mi?

 

Mondjuk a kézikönyv szerint csomagtérnyitás:

Előzmény: Zolysys (107110)
naveed Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107114

Sziasztok!

A TYC márkájú fényszórót ismeri valaki? Elég olcsó az enyém meg már elég tré, elgondolkodtam a cserén és nem fizetnék 40ezret a Valeoért, ha a tyc 20-ból kijön és elviselhető.

Köszi a választ.

Kaj István Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107113

Sziasztok!

Megírná valaki, hogy 130km/h-nál mennyit fordul a 107 Le 2.0 Hdi (5 seb.)?

Köszi!

Zolysys Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107112

https://www.youtube.com/watch?v=YPv1miiU4uA

Zolysys Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107111

https://www.youtube.com/watch?v=W-1hFUxytyw

Zolysys Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107110

407 nél a középső gomb csomagtér nyitás C4 nél pilács - világitás - EV2 )C8m 807 stb Ö illetve 1007 nél már 4 gomb van. ajtónyitás-zárás. És kapaszkodj. Ugyan az az elektronika van mindben

Előzmény: DSz_ (107107)
ádibébi Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107109

rönó jelet?... :D

 

El sem mondom, hogy tanítottam Árminnak a Rönó márkát... És azt sem, hogy egyszeri elmondás után le se tudtam vakarni az "eredményt"... :D Azóta fennhangon kiabálja az utcán a varázsszót minden rönó jelnél... XDD

Előzmény: Zolysys (107097)
Jena307 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107108

A benyásokon elég icipici turbó van,ezért kicsit tol de azt hamar, 

Viszont nincs sok kiuf gáz ami hajtja, szóval nem mérvadó a teszt

Előzmény: sbojan (107105)
DSz_ Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107107

Hát így sokkal érthetőbb volt, minthogy azt írtad, hogy pilácsos! :)

 

Na de b@ssza meg!

Minek van gomb a távirányítón, meg persze belül a nyákon, ha nem működik a funkció?!?!

Minek van fényszórómosó az autón (és nem azért, mert egy baleset után ilyen lökös került rá, hanem be is van kötve rajta minden - viz is, villany is :) ), ha nem működik?!?!

Előzmény: Zolysys (107097)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107106

Van aki a vastag gumi turbócsövet picit összenyomja kézzel és nézi,h a turbónyomás feszíti-e.Nekem már lent coolernél az S cső kilukadt és volt süvítés :D Meg ha nem megy akkor van füstölés.

Előzmény: sbojan (107105)
sbojan Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107105

Ha megkérek valakit, hogy "nyomogassa kicsit" a gázpedált, akkor álló helyzetben, kinyitott motorháztetőnél honnan tudom, hogy megy a turbó?

Van ennek valami jellegzetes hangja? Csak érdekesség képpen kérdezem, még sohasem volt hozzá szerencsém élőben...

Előzmény: sbojan (107104)
sbojan Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107104

A fene enné meg, anno a PUG-gal nem voltam ennyire "betojva" :-)

Előzmény: Jena307 (107103)
Jena307 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107103

bizakodhatsz, meg így is úgy is azzal kezdik akkor is ha defektel mész a márkaszervízbe, vagy kettétört főtengellyel :D

Előzmény: sbojan (107102)
sbojan Creative Commons License 2014.12.17 0 0 107102

Tehát bizakodhatok abban is akár, hogy pusztán szoftveres problámáról van szó?

Azaz megúszhatom bárminemű motor-, turbó- és egyéb mechanika megbontása nélkül?

Az "próféta" beszéljen belőled! :-)

Előzmény: Jena307 (107101)
Jena307 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 107101

Most ettől ne menjen el a kedved tőle, nincs itt már idő rendesen szoftvert fejleszteni, kb mint egy android, kidobják piacra és majd beszaladgál a gazdi szoft frissítésre és kikupálják, 

maga a turbó ritkán hibásodik de a megvezérlésével már szoktak bajok lenni, és még az sem biztos hogy magának a töltőkörnek bármi köze van a hibához, mert elég ha a lambda érték nincs meg már is  letiltja a turbót hogy ne fújja a motort stb

Előzmény: sbojan (107099)
sbojan Creative Commons License 2014.12.16 0 0 107100

144 körül = 1400 körül

Előzmény: sbojan (107099)
sbojan Creative Commons License 2014.12.16 0 0 107099

No, nem bírtam holnapig várni (bár már egy óra sem volt addig :-), így kimentem s mentem vele egy kicsit.

Mentem 1-2 kilométert, leállítottam 1-2 percre majd megint elindultam - ezt megcsináltam vagy 3-szor, 4-szer összesen. Aztán az egyik lassú kigurulásomnál, amint a piroshoz közeledtem alig 35-40-nel, hirtelen kigyulladt a motordiagnosztikai lámpa. Gondoltam, az út közepén csak nem hagyom a kocsit, meg már csak 2 percre lakom, továbbmentem, s erre alig fél percre a diag lámpa kigyulladását követően meglódult a kocsi - azaz visszajött a turbó (persze a diag lámpa nem aludt el.)


A kocsi szeptember eleje óta van meg - nekem nagyon szimpatikus a motorja (eddig, mert most kétségeim támadtak.)

A két literes benyás 307-esemhez képest ez elképesztően rugalmas (pedig az sem rossz), hihetetlenül könnyen megugrik, s mivel már 1400rpm-től megvan a teljes turbónyomás, ezért igen lendületesen lehet vele autózni.

Az elején szoknom kellett a szívó benzineshez képest, hogy itt nem szabad a kuplunggal játszani - ha elindulok, akkor amilyen gyorsan csak lehet, le kell vennem a lábamat a kuplungról, mert a csúszatást nem szereti, ugyanis alacsony fordulatszámnál (144 körül, ugye) hol beindul a turbó - hol leáll, így dadogósan lehet vele haladni. Ellenben ha csak a gázpedállal játszom, akkor folyamatos a gyorsulás, nincs rángatás.

Fogyasztásra is korrekt, városban 60-at mutató óránál (ami nyilván lassabb a valóságban) 3,5-3,9-t mutat a komputer (persze csak tempomatos, folyamatos haladásnál). mindenestre ugyanazokon a városi utakon cirka 1,5 literrel kevesebbet eszik, mint a 307SW-m (3 hónap tapasztalata alapján. A teljes éves ciklus lesz persze az igazi.) A gyorsításokkor igencsak megugrik a fogyasztása (önmagához képest), szóval ez a rákfenéje ennek a motornak fogyi szempontjából.

Amit még tapasztaltam, hogy most, hogy hűvösebb idők járnak, 8-10 kilométer is kell neki a bemelegedéshez.

Előzmény: Jena307 (107096)
Zolysys Creative Commons License 2014.12.16 0 0 107098

Üdvözet régi motoros.. azaz 307 es :)

Előzmény: sbojan (107092)
Zolysys Creative Commons License 2014.12.16 0 0 107097

Ha rádrajzolunk előre egy rönó jelet attól még én mindig tök.ön rúglak nem ?:)

Bocs de így szemléletes :)

 

azaz attól hogy mi van a távirányítón nem biztos hogy a BSI azt az utasítást hajtja végre

Előzmény: DSz_ (107091)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!