a "xenon" hatású igazából azért annyira "xenonos", mert le van kékítve a búrája. ennyi. Semmi űrtechnika, csak kék festék. Viszont így az izzószálból kilépő fény egy részét le is szűrik, te meg nem látsz semmit.
Ezt ellensúlyozandó jól megnyomják "emelt fényűre" (elvékonyítják a szálat, megnyomják az ellenállását, hogy még magasabb hőmérsékleten izzon a szerencsétlen), ami talán valamit vissza hoz a régi dicsőség ragyogásából, cserébe legalább egy hónap alatt ki is pukkan.
Inkább cserélj valódi xenonra. a színe is szebb, és még látni is lehet vele... de szigorúan max 5000 Kelvinest, és rendesen beállítva!
vetítési képe jelentősen szarabb mint a gyárinak, és nem karcálló a plexije, a depo-s egy fokkal jobb, de azt is érdemes lefóliázni karc és uv álló víztiszta fóliával
A TYC márkájú fényszórót ismeri valaki? Elég olcsó az enyém meg már elég tré, elgondolkodtam a cserén és nem fizetnék 40ezret a Valeoért, ha a tyc 20-ból kijön és elviselhető.
407 nél a középső gomb csomagtér nyitás C4 nél pilács - világitás - EV2 )C8m 807 stb Ö illetve 1007 nél már 4 gomb van. ajtónyitás-zárás. És kapaszkodj. Ugyan az az elektronika van mindben
El sem mondom, hogy tanítottam Árminnak a Rönó márkát... És azt sem, hogy egyszeri elmondás után le se tudtam vakarni az "eredményt"... :D Azóta fennhangon kiabálja az utcán a varázsszót minden rönó jelnél... XDD
Hát így sokkal érthetőbb volt, minthogy azt írtad, hogy pilácsos! :)
Na de b@ssza meg!
Minek van gomb a távirányítón, meg persze belül a nyákon, ha nem működik a funkció?!?!
Minek van fényszórómosó az autón (és nem azért, mert egy baleset után ilyen lökös került rá, hanem be is van kötve rajta minden - viz is, villany is :) ), ha nem működik?!?!
Van aki a vastag gumi turbócsövet picit összenyomja kézzel és nézi,h a turbónyomás feszíti-e.Nekem már lent coolernél az S cső kilukadt és volt süvítés :D Meg ha nem megy akkor van füstölés.
Most ettől ne menjen el a kedved tőle, nincs itt már idő rendesen szoftvert fejleszteni, kb mint egy android, kidobják piacra és majd beszaladgál a gazdi szoft frissítésre és kikupálják,
maga a turbó ritkán hibásodik de a megvezérlésével már szoktak bajok lenni, és még az sem biztos hogy magának a töltőkörnek bármi köze van a hibához, mert elég ha a lambda érték nincs meg már is letiltja a turbót hogy ne fújja a motort stb
No, nem bírtam holnapig várni (bár már egy óra sem volt addig :-), így kimentem s mentem vele egy kicsit.
Mentem 1-2 kilométert, leállítottam 1-2 percre majd megint elindultam - ezt megcsináltam vagy 3-szor, 4-szer összesen. Aztán az egyik lassú kigurulásomnál, amint a piroshoz közeledtem alig 35-40-nel, hirtelen kigyulladt a motordiagnosztikai lámpa. Gondoltam, az út közepén csak nem hagyom a kocsit, meg már csak 2 percre lakom, továbbmentem, s erre alig fél percre a diag lámpa kigyulladását követően meglódult a kocsi - azaz visszajött a turbó (persze a diag lámpa nem aludt el.)
A kocsi szeptember eleje óta van meg - nekem nagyon szimpatikus a motorja (eddig, mert most kétségeim támadtak.)
A két literes benyás 307-esemhez képest ez elképesztően rugalmas (pedig az sem rossz), hihetetlenül könnyen megugrik, s mivel már 1400rpm-től megvan a teljes turbónyomás, ezért igen lendületesen lehet vele autózni.
Az elején szoknom kellett a szívó benzineshez képest, hogy itt nem szabad a kuplunggal játszani - ha elindulok, akkor amilyen gyorsan csak lehet, le kell vennem a lábamat a kuplungról, mert a csúszatást nem szereti, ugyanis alacsony fordulatszámnál (144 körül, ugye) hol beindul a turbó - hol leáll, így dadogósan lehet vele haladni. Ellenben ha csak a gázpedállal játszom, akkor folyamatos a gyorsulás, nincs rángatás.
Fogyasztásra is korrekt, városban 60-at mutató óránál (ami nyilván lassabb a valóságban) 3,5-3,9-t mutat a komputer (persze csak tempomatos, folyamatos haladásnál). mindenestre ugyanazokon a városi utakon cirka 1,5 literrel kevesebbet eszik, mint a 307SW-m (3 hónap tapasztalata alapján. A teljes éves ciklus lesz persze az igazi.) A gyorsításokkor igencsak megugrik a fogyasztása (önmagához képest), szóval ez a rákfenéje ennek a motornak fogyi szempontjából.
Amit még tapasztaltam, hogy most, hogy hűvösebb idők járnak, 8-10 kilométer is kell neki a bemelegedéshez.