Nézz rá az akkumulátora nálam csak rendesen fel kellet tölteni érdekes nem csinálja azóta clip nem mutatott semmit de a diagbol erre következtettem nálam bejött
foggantyú és konzol fóliázás???? hogyan? próbáltam keresni a fórumon de nem találtam semmit... lehet én vok a béna...
a kormány bőrözést láttam és valóban gyönyörű amiket művelnek, de nem engedhetem meg magamnak sajna :( marad a műanyag...
szoknya annyira nem vészes, mondhatni elmegy és nem csúnya, viszont ami alatta van/vannak műanyagok, karcolások és kopások sokasága díszíti mint a közép konzolt és a foggantyúkat...
Nekem ma 130-nál 2,2. Bár igaz, lejtet az autópály és utána az emelkedőn már 10,2 :-D
Most gonosz leszek, de ezért jó a 2.0 turbó (legyen benzin vagy dízel), mert nem a fogyasztás a téma hanem az, hogy mennyire durván lép. A III-as is buszos feeling, de talán kevésbé mint a II volt, a gyerekek pokolira élvezik amikor odalépek neki (ez nem gyorshajtást jelent, hanem dinamikusabb vezetést, például kanyarodást).
A múltkor megnéztem mit tud ha fogyasztásról van szó, de nem fogok negyvennel b.szkodni a portyázó taxi mögött, kettő vissza padló és huss olyan szűk helyeken is amit maximum egy 1.9 dízellel vagy a 2T benzinessel próbálnék meg. De ez volt a nehéz láb esete.
Ez a fogyasztás annyira relatív dolog. Én reggelente sosem tolom neki, mert hidegen 2000 alatt felváltok, de a dugózás miatt 11 km/30 perc alatt is olyan fogyasztás lesz ami egy 11km kistelepüléstől nagyvárosig használat mellett legalább 3 literrel kevesebb átlagban.
EBay-en nézz körbe, nem mindegy milyen a belső színe a vasnak. Foggantyú és közép konzol műanyagot érdemes fóliázni, Stevienek nemrég volt fent kép a régi autójáról, kicsit olvass vissza.
Váltószoknyát én komplett vettem, ezért a régi megvan de sajnos annak is törött pár rögzítő karma (a műanyag keretnek), ezért is nem bőröztettem (az is repedt volt) hanem csere. 7-9ezer volt postával (már nem emlékszem) gyári Renault, ha neked más baja van és a kettőből barkácsolnál ingyen a tied. A kormányt bőröztesd, nemrég volt szó róla, www.fellserkft.hu például.
elméletileg nem indulhatna el csak ha be van kapcsolva a biztonsági öv, gyakorlatban sem, mert márkaszervízben cseréltettem a kormánykapcsolót légzsák szallaggal együtt, kérdeztem a barátom az akksisarut le kell e venni azt mondta nem. Aztán van még a gyorsulásérzékelő stb stb.
Természetesen lehet hibás indítás, mert amit ember épitett az elromolhat :D
nem csináltam többet mert éjjszaka volt, hideg, nagyon hideg és inkább arra törekedtem hogy mihamarabb összerakjam :) egyébként így utólan nem egy nagy ördöngősség! teljesen logikusan van megcsinálva az egész! "tudatlanul" kb 4,5órát bajlódtam vele, viszont összeszerelés úgy 30perc volt...
viszont a hiba nem a csatlakozó olvadása volt, sajnos:) hanem a fűtésmotor szénkeféje volt beragadva a dzsuvától... megtisztítottam és azóta tökéletesen működik!
én több mint 3évig hajtottam egy 307es PUG-ot. megtanultam, hiába kerül többe a Shell 98 vagy OMV 100as 15-20forinttal mint a Luki meg a többi noname nafta, MEGÉRI! számoltam, írtam a tankolásokat és a megtett km-t, nem a fedcomp-ra hagyatkoztam, tankonként kb 70km-rel mentem többet a minőségi naftával! most az 1,6 16v GSII is csak ezeket tankolom! ahogy megvettem Ződikét, rögtön olajcsere és kapott egy kis "Mot-Life" adalékot is, merthogy az is bizonyított számomra a PUG-nál...
szerintem is igaz amit itt már többen is megírtak, nem érdemes spórolni ha kér valamit a kocsid. mégiscsak a tiéd, egy rakás pénzt kiadtál érte és "szereted" is... téged szolgál! add meg neki a legjobbat és megálálja!!! :)
más:
fűtésem nem működött, itt a fórumon nagyon sok segítséget kaptam és Developer is sokat segített, ezt köszönöm szépen, viszont a hiba nem a csatlakozó olvadása volt, sajnos:) hanem a fűtésmotor szénkeféje volt beragadva a dzsuvától... megtisztítottam és azóta tökéletesen működik!
Vargamunka a kézifékben segített nagyon sokat, sajna a távgyógyítás nem vált be, ezért majd személyes találkozón megnézzük mit lehet neki ártani...
nagyon köszönöm minden fórumozónak a segítséget és örülök hogy egy ilyen jó és segítőkész társaság tagja lehetek!
más, tudom ez nem egy bontós fórum, de csak felteszem a kérdést, hátha valakinek van elfekvőben néhány cucca...
keresek vezető és utasoldali ajtókárpitot és a foggantyút amivel az ajtót behúzzuk, középkonzol műanyagot (digit) a váltóhoz a szoknya alatt lévő műanyagot... jah meg kormánykereket is :)
szerintem annak kell csak aki nem "megbízható" helyen tankol, tudom majd most jönnek mindenféle vélemények, de ez engem nem nagyon érdekel, csak a magam véleményét, tapasztalatát mondhatom....placebó az egész
- sok renault fórumot olvasgatok, ha tölt bele valaki, akkor is behalhat bármi a használtnál, új korától talán megfontolandó
a rendes kutakon e tekintetben megfelelő a gázolaj
- én nem adagolok neki ilyet, viszont csak egy helyen tankolok, évi több alkalommal kap a gép tisztító adalékot, télen javarészt prémiumot ami igy pár forinttal drágább, de minimálisan kevesebbet eszik, tehát közel egyforma áron van.
- sokkal fontosabb a megfelelő szűrő, felezett idővel cserélve
Az enyém 6 személlyel (3 felnőtt, három gyerek), csomagokkal, egy Baja-Szeged távot - kevés városi szédelgéssel - 4,7 fogyasztással oldott meg varázslat nélkül. Országúton a tempomatot 92-re lőttem be. Ez téli fogyasztási adat.
Szokott valaki Scenic II 1.5 dci 106 lóerős 6 seb. motorba tankolást követően 2 T olajat önteni, vagy ez baromság. Köszi a válaszokat. Ui.: tényleg lehet 4.5 l fogyasztást produkálni 80 km/h nál országúton, valakinek volt már ilyen értéke?