Sziasztok!Lenne egy olyan gondom,hogy 2002-es 1.2-es benzines corsámon kigyullad a motor ellenőrző lámpa időnként és rángat-leáll az autó,majd újra indítok és megjavul.Tudna valaki segíteni,hogy mi lehet a gond és,hogy hova érdemes fordulni vele?Előre is köszönöm a segítséget!
na azóta megtörtént a téli gumi csere, valamint a kézifékkar villogás is kiderült, hogy miért volt. Az első féktárcsáim kopottak és az alacsony fékolaj szint eredményezte.
Sziasztok, a következő a hibajelenség: nagyon ritkán kábé 50 fékezésből 1-szer, normálisan fékezek semmi extra, normál erőve, és szakaszosan, rendszertelenül villog a kézifék visszajelző lámpa a müszerfalon. A kézifékhez hozzá se érek, ki van engedve (legalább is a kar, a kerekeknél nemtudom, hogy stimmel-e a dolog), felemelem a lábam a fékről, lámpa se villog tovább. Mitől lehet ez?
Valamint elvileg holnap megyek téli gumit felrakatni. 24.000 forint 4 darab lemezfelni, centirozással, gumifelrakással, autora felrakással együtt. Sztem jó ár, mi a vélemény? (gumik voltak, azt nem a 24.000-ért adja :) )
Hallottam olyat, hogy gáz-fék benyom, és gyújtás, aztán elvileg kivillogja a hibakódot...ez még eddig nem sikerült. Minden indításnál egyébként eltűnik, csak később jön elő...
Másodszor egy kérdés, hátha valaki tapasztalt már ilyet, és tudja a megoldást. Szóval az van, hogy egy 1,8as benzines vectráról lenne szó. Menetközben ránt egyet, kigyullad a "check engine" lámpa, és ennyi. Továbbra is megy, húz rendesen, egy idő után el is alszik a lámpa, bár most már egy kicsit tovább marad égve, van,hogy 10-20 percig, van,hogy csak 1 percig.Néha az alapjárat is ingadozik, gázfröccs után visszaesik 400-ra, felmegy 1200ig, aztán beáll 750re. Van esetleg valakinek tippje, hogy mitől lehetnek ezek problémák, illetve mi lehet a megoldás?
A tünet 3 hengerezés volt, különféle fura jelenségekkel kisérve. Amiket eddig láttam hallottam trafo hibákat, hogy csak hidegen vagy csak melegen rossz, na itt volt minden, bármikor lehetett jo és rossz is. Fél napig jo volt, fiam becsukta az ajtot, egyből elkezdett 3 hengerezni, jol le is szidtam :) Vagy computerröl lehuztam a csatikat, vissza, utána fél oráig jo volt :) Tudom, hogy nincs összefüggés, de a jelenség akkor is ilyen volt :) Csere óta viszont hibátlan
Ez az izzítógyertya-relé csere milyen költség lehet?
Reggel az első indítás nagyon nehéz. 5 fok felett pöcc-röff, alatta, mikor izzítani kéne, csak nagyon ritkán villan a sárga lámpa az izzítással. Nagyon-nagyon ritkán. A gyertyákat már nézték. Jónak tűnnek.
A 'B' vekimben a nyáron "cseréltem" tömítést. A piros paszta duzzadt kifelé. Szelepfedelet levéve kiderült, hogy az előző tulajnál valami eszement ripityára tördelte a tömítést és kipasztázta és úgy rakta vissza. Eresztette is rendesen az olajat. Én lekapartam a tömítés darabokat és a pasztát, vettem pasztát és szépen kinyomtam vele a szelepfedelet. Elvileg az a kotta, hogy 1 óráig hagyni kell állni, aztán rátenni a szelepfedelet a helyére. Én inkább azt csináltam, hogy kinyomtam vele, majd kb 10 perc múlva rátettem a szelepfedelet csavarok nélkül. Kb. 1.5 óra múlva a csavarokkal ráhuzattam és kész. Egy nanoliter olaj sem szivárog át rajta. :)
Na ma végre ugy néz ki, kiderült mi a baja a kocsinak, ami már régóta szivat. Kicseréltem a trafo sort és jo a verda. Fura mert össze vissza volt jo, nem csak hidegen, vagy elegen, össze visza hol jo, hol nem menet közben hol előjött hol nem. Ma elég sokat mentem már vele, indítgattam és hibátlan végre :)