Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2013.05.01 0 0 51518

...te mint guru ..mi a tapasztalatod ..?  :-))

Előzmény: xsaraguru (51515)
soryton Creative Commons License 2013.05.01 0 0 51517

....ez az eredeti megjavított és most tartalék váltóm....

Előzmény: soryton (51516)
soryton Creative Commons License 2013.05.01 0 0 51516

...nézd az enyém ugyan 2002 -es és Berlingó  de ugyanúgy 1.6 16v  és nem hinném hogy ekkora külőnbség a lenne a kettő között az áttételt leszamítva ...  de hogy megnyugtassalak az enyémben is van egy ilyen 8x8-as kulcsnyílás a külső 21-es mellet...  de megnézném azért a tiéd is  ...már ha csinálsz egy fotót olaj cserekor  és feltöltőd ide ..  :-))

Előzmény: sokab (51512)
xsaraguru Creative Commons License 2013.05.01 0 0 51515
2001-2002-es modellek él bele szoktam futni 7 es leeresztőcsvarba is...
Előzmény: sokab (51514)
sokab Creative Commons License 2013.05.01 0 0 51514

Köszönöm a kisegészítő választ,beszerzek eggyet ebből.Remélem ezzel sikerül kitekerni a leeresztőcsavart, illetve a szint ellenőrzőt is.

Előzmény: mantilla (51513)
mantilla Creative Commons License 2013.05.01 0 0 51513

ha "négyszögletes"...akkor valszeg olyan a leeresztőcsavar mint az egyes xsarán...az pedig 8 mm-es négyzetszelvény....tehát 8x8 mm-es négyzet imbuszkulcs kell...

Előzmény: sokab (51512)
sokab Creative Commons License 2013.05.01 0 0 51512

Köszönöm a segítséget,de II-es xsara váltójából kellene leengedni az olajat.És ahhoz,valami négyszögletes eszköz kell.

Előzmény: soryton (51499)
soryton Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51511

.. .már a negyedik szíjat akartam venni...  mert nem segítet  a szíj spray .. a szappan .. gyertya .. akkor mondták a szíjtárcsa van megkopva azért nyekereg ...   úgy 1001-120e -nél ..de a csere után 3 nappal újra kezdte ..gondoltam össze hegesztetem de a külső rész alumínium nem lehet .. közben elkezdett óvatosan kerepelni .....van a külső és a belső rész között két stift 180 fokonként az elforddulást megakadályozandó csak nem egy tengelyen és volt annyi játéka hogy el tudott billenni ...  aztán fater "megoldotta a fixre rögzítést és a kerepelést abba hagyta ..  de nyikorogni nyikorog de már csak két -három havonta kell megkennem szilikon olajjal és elhallgatt ....    és szabadonfutó sincs a generátoron ... lehet ezért dobál átmeneti generátor hibát ...?  közben a töltésem 14-14,2  volt ...

Előzmény: Kárász00 (51506)
robtech22 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51510

Akkor szerintem nincs rajt sz.futó. Enyém 2001-es azon sincs, sőt 2002-eseken sem találkoztam vele.

Ma megnyertem egy 850 volvon fűtőradiátor cserét, ahogy nézegetem majdnem szarabb mint a Xsara.

Ducato-n negyed óra max. 2 sörrel:))

Előzmény: BXtwelve (51507)
soryton Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51509

...a reléket ne csak nézegesd ...húzd ki ... mert a lábai szoktak elrohadni ....

Előzmény: playback71 (51504)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51508

Motortartó bak?

Előzmény: Kárász00 (51506)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51507

Az enyém 2000.10.30-án készült. Elég korai darab a 2-es Xsarák között. :-)

 

Előzmény: robtech22 (51505)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51506

Nincs semmi nyikorgás, vagy egyéb hang. Alapjáraton rezonancia tapasztalható. Meg amolyan enyhe dobolás szerű érzés a pedálon. Nem nagyon zavaró, csak hát nem ilyen volt és ez valami problémára utal.

 

Előzmény: soryton (51501)
robtech22 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51505

Sok múlik a használaton:klíma kapcsolgatás, nagy visszaváltások, csapágy lógás/szorulás(klíma,feszítőkar,terelő)+ a generátor NAGY tehetetlensége...

Ha egy csúcs már nincs jó bőrben, még kockásabb a moci járása, ami a kettőstömegű lendkereket is eszi......

Amiket eddig csináltam, főleg az idősebbeken, azokon csak kéttömegű tárcsa volt, szabadonfutó nem, pedig a kettő együtt ha jó minőségű akkor szinte örök.

Jumpy,Expert, Scudo-n fix tárcsa+szabadonfutó, változó. Nem tudom milyen szisztéma alapján szerelik ezeket.

Meg hát a gyárinak mondott kitudjamilyen alkatrészek.

Milyen évjáratú a tiéd? valószínű azon sincs szabadonfutó.

Előzmény: BXtwelve (51498)
playback71 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51504

Köszönöm a tanácsokat.Eddig arra jutottam, hogy az előtét ellenállások kimérve jók,a reléket  csak szemrevétellel ellenőríztem,megolvadást vagy más hibát nem láttam rajtuk,majd még keresem tovább a megoldást.Ha meg lesz,leírom.Esetleg várok még tanácsot,köszönöm.Üdv.

R_end_es Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51503
Nekem 80e-nél volt cserélve gyárira, most 220e-n túl gondolom lassan megint utolér.
Előzmény: BXtwelve (51498)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51502
Ahogy syr írta:az előtét ellenállásnál van a bibi.leginkább a relénél szokott összeoxidálni,de lehet hogy az előtét fosta el magát.irj ha kell.
Előzmény: playback71 (51495)
soryton Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51501

...az enyémen gumiágyas volt aztán lecseréltem egy újra ami "elvileg szintén gumiágyas"  de 3 nap múlva az is elkezdet "nyeríteni"..  hosszú story...

Előzmény: Kárász00 (51486)
soryton Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51500

...ha a bizti jó akkor előtét ellenállás vagy vezér relé ...    és ha ezek is rendben vannak akkor még valahol van egy vezérlő egység....  Mijóka-nak volt vele problémája ...-

Előzmény: playback71 (51495)
soryton Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51499

...21-es csillag vagy cső...    :-))  de  akár a villás is ...  

Előzmény: sokab (51497)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51498

A klíma alapjáraton kapcsolgatva nálam alap. :-) Ezért is reméltem, hogy tovább bírja.

A generátoron nincs szabadonfutó? Én úgy tudtam, hogy van.

Előzmény: robtech22 (51496)
sokab Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51497

Üdv márkatársak.Segítséget szeretnék kérni tőletek.A váltóban szeretném lecserélni az olajat,de nemtudom milyen méretű négyszög kulcs kell hozzá.Az autó 2003-as 1.6 16v.

robtech22 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51496

A febi is kb. 60-80-at ment el klímával szabadonfutó nélkül. Szabadonfutóval ha kétszer annyit nem is, de jóval tovább bírja, + a klímát csak alapjáraton bekapcsolva.....

Előzmény: BXtwelve (51494)
playback71 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51495

Üdv.Tanácsot szeretnék kérni aki esetleg már járt így:felmelegszik a hűtővíz mert nem kapcsol be hűtőventilátor/sipol, stop/.Már olvastam hogy a motortéri biztosíték táblán van valamilyen sárga biztosíték, talán f1, vagy f8, de nekem a biztosíték tábla nem úgy néz ki mint a használatíjában lerajzolt,de itt a biztik jók.Esetleg előtétt elenálás vagy,ventilátor vezérlés,csatlakozó, hőgomba?Minden tanácsot szivesen fogadok,előre is köszönöm.1.6/16v/2002-es.Üdv.

BXtwelve Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51494

A Febi hány kilométert bírt? Én is azt nézegetem.

Eredeti gyárit vettem bele anno 48e volt, kb 70000 km-t bírt.

 

A munkahelyemen van egy fuvaros kisvállalkozó, saját Ducato-jával jár, klíma nincs benne, most jár 600e km-nél. Eddig 5 tárcsát használt el.

 

 

Előzmény: robtech22 (51488)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51493

A HDi szíjtárcsa sokszor volt már téma itt. Más PSA topikokon még inkább, ott több a dízel.

Videót is linkeltem be.

Igen, gumiágyas.

Előzmény: Kárász00 (51486)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51492

Örülök, hogy lesz, ha szükség lesz rá. :-)

Olyan sokat azért nem csiszoltam. Nem azért mert nem akartam, hanem nem fértem hozzá, hogy hatásos legyen a művelet.

Azonkívül van itthon a szerelők svájci bicskája, az FBS paszta. :-)

Előzmény: xsaraguru (51491)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51491
Ó az még jobb ha azt csiszoltad..mert akkor a cső már lötyögni fog a valeon..nem baj van csövem is ha kell majd:)
Előzmény: BXtwelve (51490)
BXtwelve Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51490

Azt hiszem itt félreértés forog fenn. :-)

Vagy én nem fogalmaztam jól.

Nem a radiátort csiszoltam, hanem a beledugandó csonkot.

 

Jó az ajánlatod, de így autó nélkül marad a helyi bázis.

Előzmény: xsaraguru (51489)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.30 0 0 51489
Mivel ennyit szívtál vele-rossz elgondolni is-ha nem veszi vissza az unix,márpedig nem fogja mert reszelés után én se vennék vissza nőt,van Valeom egy hónapot volt autóban,kicseréltük utána rommá törték,azt odaadom az uj fél árában.
Előzmény: BXtwelve (51475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!