Nos kiderült mi a hiba oka. Szétesett az egr szelep... Kiesett belőle a terelő lemez, és így folyamatosan nyitva volt. Lefalazni nem lehet új szelep 33 ropi 2.1 óra munka + 200km autómentő..........
Nekem ma reggelre megadta magát a vízhőfok mérőm. Meg se mozdul a mutató... Külön biztosítéka nincs, legalábbis én nem találtam. Tudja valaki, hol lehet a jeladó gomba? Remélem csak a vezeték csúszott le róla.
407 2.0 hdi 239ezer km 10ezrenként olajcsere, üzemanyagszűrő csere, a segge is ki van nyalva.
Kb 8 hete szivat az autó. Jöttem hazafelé Nyíregyházáról nagy durranás. Eldurrant egy turbócsövem. Az amelyik megkerüli a coolert. Nem kilyukadt, hanem a felső réteg kiszakadt, meg a szövet, de nem lyukadt át a cső, csak elengedte a nyomást. Kicseréltük még mindig szar volt, erőtlen a gép -> szervíz -> elvan törve még egy cső ami megy a map szenzorhoz, meg a westgate-hez. Kicserélték jó lett.
Aztán Kb 4 hete kezdett el ismét szivatni, 2000res fordulat felett rángatott. Kirugtam üresbe lassítottam visszaváltottam ugyanez. Jó turbó baj megint (korábban volt westgate cserém 160ezer körül). Ez az otthonomtól olyan 50km-re volt, addig 2000 alatt jöttem , mire hazaértem mondom meghajtom megjavult magától. Gondoltam valami dugulás.
Üzemanyagszűrő csere, és olajcsere amúgyis lassan időszerű volt, így megcsináltam. 3 napig ment hibátlanul, megint rángatott, de csak egy pillanatra. Jó akkor nem az üzemanyagszűrő volt... Megint ment 1 hétig. Aztán Budapesten az Üllői úton egy teljes zöldet álltam a kereszteződés közepén mert odáig rángatott ki az autó a pole pozícióból, ismét szar. Megfulladt, és nem indult el, mert nem pörgött fel a motor. Ha adtam gázt, ha nem. Indítottam indítottam, aztán egyszercsak elindult, a következő lámpánál ugyanez, csak ott nem fulladt meg, hanem csak akkor bírt elindulni ha vertem neki vagy 2500ig a gázt. Aztán 2 lámpával később megjavult. Utánna gyorsan felhívtam a Nyíregyházi szervízt, ahol jóba vagyok a szervízvezetővel. Mondta hogy üzemanyagszűrő, részecskeszűrő lehet. Ki kéne tisztítani. Mivel az egyik barátom autószervízben dolgozik, így kitisztítottuk a cuccot Einszett DPF tisztító folyadékkal, és megint jó volt 1 hétig. Rádugtam az autódiagnosztikát Bosch KTS 650, és kihozott 3 hibakódot. Egy EGR szelep, egy izzítórelé, és egy ismeretlen motorhiba.
EGR szelepet megtisztítottuk. Jó volt 2 hétig az autó.
Ma megállt alattam. Levontattak az útról egy ismerőshöz. Holnap autómentő és mehetek szervízbe vele....
Szia p407! Igen vicces lenne, ha egy 75 Ah. köröüli akku tönkre tenné a 2400 W-os generátort és a hozzátartozó elektronikát. Nyugodtan megveheteted, semmi bajt nem csinálsz vele. Üdvözlet: birobandi
én március elején a 2.0 HDi-ben egy Exide Premium (77Ah 760A) akkumulátort vettem, 28.500Ft-ért, számlával, 2 év garanciával a Vaterán. A kiválasztásnál a nagy indítóáram volt az elsődleges szempont (a megfelelő fizikai méret mellett). Remélem a télen nem fog cserbenhagyni.
Az ABS jeladó cseréje nem egy ördöngös dolog, az üzemanyag tank kiszerelését (megbillentését) meg amiatt mondták, mert egy elég hosszú vezetékköteget kell elrendezgetni. Nekem a P. Fábián (XI. ker) cserélte tavasszal. Sajnos az összegre nem emlékszem, ráadásul több dolgot is bütyköltek akkor.
Sziasztok,nekem az sw-n a bal hátsó ABS jeladót kéne cserélnem,állitólag a tankot is le kell venn,legalábbis a szerviz ezt mondta és kb 2 óra munkaidőt számlázna.Tudtok Bp-n valamimegbizható szerelőt aki ért hozzá?
Meghalt a hűtőventillátor. A Peugeot planet azt mutatja, hogy a ventillátor gyors fokozata zárlatos a poyitív felé. amúgy a lassú fokozat néha megy, pedig az is szarakodik. Olvastam hogy elég sürűn megszorulnak ezek és a szétszerelés és zsírozás néha segít.
Rég nem jártam felétek, de most lenne egy probléma egyik ismerősömnek. RT4-es navija van és bekapcsolás után az alap képernyő marad rajta és nem történik semmi.
Szia hahóó! Az enyémben mikor megadta magát, a csapágyakat kellett csak kicserélni és azóta - lekopogom - tökéletesen működik. Szerintem próbáld meg megnézetni egy autóvillamossági szerelővel első körben. Üdv! Jancsi66
Téli gumi vásárlás kapcsán elgondolkoztam rajta, hogy (ha pénzemből futja) vennék acél felnit is. Találomra néztem egy árlistát és a 6.6J*16 H2 jelzésű felni ott 18.700 Ft-ért van. (Nem tudom milyen márka / minőség lehet).
Nincs valakinek eladó, kifogástalan állapotú 4db felnije (Bp)?