Én is egy boldog 407 sw tulaja vagyok és egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy a bal első visszapillantóm mozog. Viszont a jobboldali (gondolom az automata behajlásoktól) szintén mozog. de ott nem maga az egész hanem csak van egy kis holtjátéka ami 140-150es temponal már igen szépen mozog.szóval az volna a kérdés hogy tudnám meghuzni a bal első visszapillantot? és a jobboldali kis lötyögést hogy lehetne megszuntetni?!Amit még észrevettem, hogy amikor behajlik a visszapillanto látok egy kis csavart a bal oldalin.Viszont ez a jobb oldalon nincs meg csak a helye a csavarnak. Ez nagy gond lehet? remélem nem fogok elhagyni semmit:)
Nos kiderült mi a hiba oka. Szétesett az egr szelep... Kiesett belőle a terelő lemez, és így folyamatosan nyitva volt. Lefalazni nem lehet új szelep 33 ropi 2.1 óra munka + 200km autómentő..........
Nekem ma reggelre megadta magát a vízhőfok mérőm. Meg se mozdul a mutató... Külön biztosítéka nincs, legalábbis én nem találtam. Tudja valaki, hol lehet a jeladó gomba? Remélem csak a vezeték csúszott le róla.
407 2.0 hdi 239ezer km 10ezrenként olajcsere, üzemanyagszűrő csere, a segge is ki van nyalva.
Kb 8 hete szivat az autó. Jöttem hazafelé Nyíregyházáról nagy durranás. Eldurrant egy turbócsövem. Az amelyik megkerüli a coolert. Nem kilyukadt, hanem a felső réteg kiszakadt, meg a szövet, de nem lyukadt át a cső, csak elengedte a nyomást. Kicseréltük még mindig szar volt, erőtlen a gép -> szervíz -> elvan törve még egy cső ami megy a map szenzorhoz, meg a westgate-hez. Kicserélték jó lett.
Aztán Kb 4 hete kezdett el ismét szivatni, 2000res fordulat felett rángatott. Kirugtam üresbe lassítottam visszaváltottam ugyanez. Jó turbó baj megint (korábban volt westgate cserém 160ezer körül). Ez az otthonomtól olyan 50km-re volt, addig 2000 alatt jöttem , mire hazaértem mondom meghajtom megjavult magától. Gondoltam valami dugulás.
Üzemanyagszűrő csere, és olajcsere amúgyis lassan időszerű volt, így megcsináltam. 3 napig ment hibátlanul, megint rángatott, de csak egy pillanatra. Jó akkor nem az üzemanyagszűrő volt... Megint ment 1 hétig. Aztán Budapesten az Üllői úton egy teljes zöldet álltam a kereszteződés közepén mert odáig rángatott ki az autó a pole pozícióból, ismét szar. Megfulladt, és nem indult el, mert nem pörgött fel a motor. Ha adtam gázt, ha nem. Indítottam indítottam, aztán egyszercsak elindult, a következő lámpánál ugyanez, csak ott nem fulladt meg, hanem csak akkor bírt elindulni ha vertem neki vagy 2500ig a gázt. Aztán 2 lámpával később megjavult. Utánna gyorsan felhívtam a Nyíregyházi szervízt, ahol jóba vagyok a szervízvezetővel. Mondta hogy üzemanyagszűrő, részecskeszűrő lehet. Ki kéne tisztítani. Mivel az egyik barátom autószervízben dolgozik, így kitisztítottuk a cuccot Einszett DPF tisztító folyadékkal, és megint jó volt 1 hétig. Rádugtam az autódiagnosztikát Bosch KTS 650, és kihozott 3 hibakódot. Egy EGR szelep, egy izzítórelé, és egy ismeretlen motorhiba.
EGR szelepet megtisztítottuk. Jó volt 2 hétig az autó.
Ma megállt alattam. Levontattak az útról egy ismerőshöz. Holnap autómentő és mehetek szervízbe vele....
Szia p407! Igen vicces lenne, ha egy 75 Ah. köröüli akku tönkre tenné a 2400 W-os generátort és a hozzátartozó elektronikát. Nyugodtan megveheteted, semmi bajt nem csinálsz vele. Üdvözlet: birobandi
én március elején a 2.0 HDi-ben egy Exide Premium (77Ah 760A) akkumulátort vettem, 28.500Ft-ért, számlával, 2 év garanciával a Vaterán. A kiválasztásnál a nagy indítóáram volt az elsődleges szempont (a megfelelő fizikai méret mellett). Remélem a télen nem fog cserbenhagyni.
Az ABS jeladó cseréje nem egy ördöngös dolog, az üzemanyag tank kiszerelését (megbillentését) meg amiatt mondták, mert egy elég hosszú vezetékköteget kell elrendezgetni. Nekem a P. Fábián (XI. ker) cserélte tavasszal. Sajnos az összegre nem emlékszem, ráadásul több dolgot is bütyköltek akkor.
Sziasztok,nekem az sw-n a bal hátsó ABS jeladót kéne cserélnem,állitólag a tankot is le kell venn,legalábbis a szerviz ezt mondta és kb 2 óra munkaidőt számlázna.Tudtok Bp-n valamimegbizható szerelőt aki ért hozzá?
Meghalt a hűtőventillátor. A Peugeot planet azt mutatja, hogy a ventillátor gyors fokozata zárlatos a poyitív felé. amúgy a lassú fokozat néha megy, pedig az is szarakodik. Olvastam hogy elég sürűn megszorulnak ezek és a szétszerelés és zsírozás néha segít.
Rég nem jártam felétek, de most lenne egy probléma egyik ismerősömnek. RT4-es navija van és bekapcsolás után az alap képernyő marad rajta és nem történik semmi.