Elarulom, a fenyezesen is. Csomo kocsit politoztunk, ahol a tulaj kerte, hogy szedjuk le a H/D/CH matricakat a kocsi hatuljarol. Siman meglatszott a nyoma mar a matricatanak is, azon belul pedig a betu vagy a korbefuto csik nyoma is tisztan kiveheto volt. Persze ehhez kellettek hosszu evek es napsutes.
muszakizzunk ;-)
adott egy kezi szivatos scara. hosszu evek.ota egy gazdanal, rendszeresen szervizelve szervizben. Nemreg kapott uj hengert,jo kompresszio,de....
de oninditora alig hajlando indulni. Berugora meg elsore. Mar volt o.inditocsere,akku csere,de ez mindig igy maradt. hidegen es melegen is....
ez mi a tok lehet?
A gyári betéteken van bevágás középen. Némely utángyártottnál nincs, de ott sem jellemző már. Ha nem látod a bevágást (zseblámpa jól jöhet), akkor cseréld. Akkor még 1-2 mm lehet hátra. Ha nem veszed észre, akkor sincs nagy baj, SZÓLNI fog a motor, ha elkopott. Más kérdés, hogy a nőket ez nem igazán zavarja... :DD
bármit teszel a plexire, matricát, ragasztószalagot, stb. a napsugárzásnak kitéve, meg fog látszani a nyoma. maga a plexi változik az UV hatására, kivéve a "kimaszkolt" helyeken
"Két szerzetes - egy öreg és egy fiatal - a kolostorba tart. Egy megáradt folyón kell átkelniük. A folyó partján egy fiatal nő áll, micsoda veszély, kísértés egy cölibátusban élő embernek. Az öreg szerzetes elfordítja a fejét, tudomásul sem veszi a nő jelenlétét. A fiatal egyszerűen odamegy, a nyakába veszi a lányt és átviszi a folyón. Ezután a két szerzetes szótlanul gyalogol tovább. Végül az öreg nem bírja tovább, kifakad, megfeddi a fiatalt, hogy miért tett ilyet, nem szabad, a fogadalom tiltja. A fiatal csak ennyit mond: - Én letettem a lányt a folyó túlpartján, de te még mindig cipeled."