Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2017.08.08 -1 0 36542

Nekem annyi a bajom a képekkel, hogy túl sok politikus

és kevés munka látszik rajtuk. (Nem a Te hibád)

 

Sajnos a Peljesac-híd mizéria több, mint aggasztó.

Bár Bosznia látszólag egy ország, de korántsem azonos érdekekkel északon és délen.

 

Nálunk is áll az M4 Tisza-híd építése már több mint 2 éve!!! (Megy ez etnikai problémák nélkül is)

Előzmény: Mézgár (36540)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.08 -1 0 36541

Nezd mar meg az elozmenyt mielott hulyesegeket filozofalsz: a Szava-hid mar epul (A Drava-hid meg plane, ezt akartam jelezni a kepekkel is). Sot a kapcsolodo palya is jocskan.

Tortenelembol meg megbuktal, olvass kicsit a karlocai bekerol meg a mai Horvatorszag kialakulasarol, mielott szetszakadasrol irsz szinten hulyesegeket. 

 

 

 

(Kicsit kapcsolodo erdekesseg: alabb a volt jugo teruletek allapota (2016. Szep.) es a tervezett halozat terkepe )

 

 

Előzmény: hegyaljai3 (36537)
Mézgár Creative Commons License 2017.08.08 -1 1 36540

Ennel könnyebb hogyan lehetne a Szava hid epitese? Kb. 10-15 hozzaszolassal ezelött irtam, hogy az epitese gözerövel folyik (kepeket is linkeltem), varhatoan 2018 vegere at is adjak.

Azert meg ujfent elnezest kerek, hogy veletlenül Dravat irtam Szava helyett, de troglodita furomtars azon melegeben ki is javitott engem.

Előzmény: hegyaljai3 (36537)
mzdude Creative Commons License 2017.08.08 0 1 36539

Ez szép, csakhogy a vasárnapi dugó Bp. felé Siófok környékén kezdődik, de legkésőbb a 90-es kilométernél, és valahol Szfv. előtt szokott feloszlani. A háromsávos szakaszon már jó élet van, vagyis ott már nem érdemes kerülni.

Előzmény: tocsikolnak (36535)
adiaboli Creative Commons License 2017.08.08 0 0 36538

Nem szeretnék plagizálni, ezért idézem az eredetit:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=141548879&postcount=10101

Előzmény: NAR (36529)
hegyaljai3 Creative Commons License 2017.08.07 -1 0 36537

Most Horvátországot akadályozza Bosznia-Hercegovina a kettészakadt ország híddal való összekötésében. Neum BH város ékelődik Dalmácia északi és déli része közé. Dubrovnik így határátlépéssel érhető el északról. Szerintem ez a vita fontosabb, mind gazdaságilag, mind politikailag a két ország számára, mint a Száva autópálya hídja Magyarország felé. 

Részletesebben itt:

https://mno.hu/hetvegimagazin/horvatorszag-kontra-bosznia-a-hid-tul-messze-van-2411253

Ha arról megegyeznek, akkor könnyebb lesz a Száva hídja is.

Előzmény: tocsikolnak (36536)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36536

Drava:

 

Szava (HR-BIH):

Előzmény: troglodita (36525)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.07 -1 1 36535

Nagyon szepen lehet menni Szfv-tol a 62-esen es azutan a 6209-esen folyamatosan 100-110-zel  az M6-ig (Ivancsa).

Ha elkeszul a 62-63-as osszekotes Szfv-Borgond tersegeben ill. a varpalotai elkerulo (2018. Feb.), akkor pedig  az eszaki parttol teljesen szepen elkerulheto az M7. Jobb lesz, mint a 811-M1 menekulo ut, vagy talan mar most is jobb. 

Előzmény: troglodita (36523)
dimelo Creative Commons License 2017.08.07 -1 0 36534

Az jó:) Akarom mondani, így logikus.

Szatmárnémeti, Nagykároly, Érmihályfalva, Tasnád, Székelyhíd térsége arra jár.

és nyilvánvalóan Nagybánya, Máramaros is, bár jóval kevesebben...

A Szilágyságból még kevésbé...

Előzmény: Mr Reacher (36533)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36533

Tettem egy oda-vissza kört az m3-on. Az ott közlekedő románok (személyautó, utánfutós járműszerelvény, furgon, mikrobusz) rendszámának többsége BH (Bihar megye) és SM (Szatmár megye).

RadiX Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36532

nyilván kivétel lesz valamilyen úton-módon, mert másik matricás szakasz nincs a megyében

Előzmény: Törölt nick (36531)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36531

Ha lesz gyűjtő-elosztó sáv, ott nem kell fizetni, ha jól tudom, ergo ki lehet kerülni.

Vagy ha elég nagy médiavihar lesz, akkor talán nem teszik szükségessé a pluszban fizetést. :)

Előzmény: NAR (36529)
troglodita Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36530

óóóó, tényleg ;-)))))))))))))

Előzmény: NAR (36529)
NAR Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36529

Ha jól látom, ezek után a déli part felé szükség lesz egy Veszprém megyei autópályamatricára is (a Fejér megyei az új csomópontig, a Somogy megyei meg a régi csomóponttól lesz érvényes)...

Előzmény: troglodita (36498)
troglodita Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36528

igazán nem vagyok egy padlógázas-satufékes fazon, az autóm sem olyan, de 120-al simán előzgettem az őrülteket kívülről... tiszta agybaj...

Előzmény: Mézgár (36527)
Mézgár Creative Commons License 2017.08.07 -1 0 36527

Mert attol felnek, hogy ha kimennek a külsöbe es utolernek valakit, akkor nem engedik vissza a belsöbe. Ezert inkabb döcögnek a belsöben annyival, amennyivel a belsöben döcögnenek :)

Előzmény: troglodita (36523)
Mézgár Creative Commons License 2017.08.07 -1 0 36526

Termeszetesen igazad van :) Nezd el nekem, igy hetfö hajnalban :)

Előzmény: troglodita (36525)
troglodita Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36525

Inkább a Száva lesz az, nem?

Előzmény: Mézgár (36522)
troglodita Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36524

Az M9 sohasem elkészülő, jelenleg intenzív szétrothadás fázisában álló része helyett pl. igazán építhették volna ezt...

Előzmény: troglodita (36523)
troglodita Creative Commons License 2017.08.07 0 1 36523

Kíváncsi vagyok, hogy ha (valaha) elkészül az M8 M6-M7 közötti szakasza, az mennyire tudja majd tehermentesíteni a hétvégi balatoni extra forgalmat. Légvonalban ugye alig 50 km-re van Lepsény Dunaújvárostól, tehát a szokásos egy órás lepsényi ácsorgás helyett szerintem igencsak nyerő lenne ez az útvonal...

Amúgy arra tudja már végre valaki a választ, hogy Balatonra menet miért lesz mindenki agyalágyult és döcög 90-100-al a belső sávban, a szinte üres külső sáv mellett?

Előzmény: trizs77 (36513)
Mézgár Creative Commons License 2017.08.07 -1 0 36522
troglodita Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36521
Előzmény: troglodita (36520)
troglodita Creative Commons License 2017.08.07 0 0 36520

igen, műholdról is szépen látszik már (július elején készült):

https://www.google.hu/maps/@46.4239638,20.3198869,11223m/data=!3m1!1e3

Előzmény: sirdavegd (36515)
dimelo Creative Commons License 2017.08.06 -1 0 36519

Igen, már nézegettem a térképen.

Különös érdekek lehetnek Cegléd-nyugaton. (A Ceglédbercel Cserői útnál is lesz csomópont rajz szerint 2,4 km-re)

 

Ahhoz, hogy "akadálytalanul" használhassák a 100-as vasútnál is felüljárót kell építeni.

De így is 7 km-en belterületen fog növekedni a forgalom. (Újab felújítások, esetleg "elkerülő"?

 

Ez csak az "üdülői" érdekeknek épül.

Mondhatnám besz.rás... (GONDOLJATOK A 10-20 ÉVE HIÁNYZÓ M7 (71-710) CSP-ra.

 

Előzmény: radio100jozsi (36512)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 36518

Ön nyert.

Figyelmetlen voltam.

Előzmény: Fradista Utazó (36517)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.08.06 -1 0 36517

Hányas voltál történelemből? Hitler 1933. január 30-án lett kancellár. 

Előzmény: trizs77 (36516)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.06 0 1 36516

Ez volt az első ilyen út Németországban, és erre az "autópálya", németül "Autobahn" elnevezést találták ki.

 

-----------------

 

A Hitler féle, 2x2 sávos országutakra milyen kifejezést használt a német nyelv ?

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (36514)
sirdavegd Creative Commons License 2017.08.06 0 0 36515

Helyzetjelentés a vásárhelyi elkerülőről (ma reggeli):

- a 47-es mellett a keleti (dögkút) oldalon már állnak a frlhajtók töltései, aljzatbetont nem láttam, a régi országút emiatt félpályásan lezárva (rálóg a rézsü)

- a Vásárhely-Szentes közötti vasútvonal fölötti felüljáró gerendái már fent vannak

- a körtvélyesi útnál lévő körforgalomnál már aljzatbeton, sőt rajta a szurokréteg is

 

Három hete már a kopáncsi Stonehenge/Pottyantós WC/ Pilléreken álló körforgalom körfirgalom része is a magasban volt (gerenda, nagy vasak), akkor még a felhajtók gerendáit daruzták. Azóta nem járok arra, mert kedésbé üt bicajjal, ha a Tisza-híd után a burkolatlan töltésen megyek a remek körtvélyesi útig (a bicajút mostanra teljesen elenyészett).

 

Amúgy péntekről szombatra éjjel meglepően nagy volt a forgalom Szeged-Orosháza viszonylaton: 2 után már szalonnázni lehet többnyire, most azért nagyon nem. És nyulak, nyulak mindenfelé (érdekes módon macskák nem).

Fradista Utazó Creative Commons License 2017.08.06 -1 2 36514

Ma 85 éve, 1932. augusztus 6-án nyitotta meg Konrad Adenauer, kölni polgármester, a Kölnt Bonnal összekötő új, 2×2 sávos (akkor még elválasztás nélkül), keresztezések nélküli utat. Ez volt az első ilyen út Németországban, és erre az "autópálya", németül "Autobahn" elnevezést találták ki. 

Az Autobahn napi forgalma akkor 4.000 gépkocsi volt, most Köln előtt 96 ezer, a két város közt félútnál 74 ezer.

 

trizs77 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 36513

Az M1-esen szintén kellemesen gyér fogalom, de Bicskétől, ahogy bejött a 811-es már tömve lett az egész út, és 100-110-el lehetett haladni, mint ha bejött volna a Balatoni forgalom erre.

 

----------------

 

A BALATON északi part forgalmának nem egészen fele, erre jön haza a balcsiról.

 

71-72-M8-Fehérvár elkerülő-811-M1

Előzmény: radio100jozsi (36511)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!