Keresés

Részletes keresés

k.novotny Creative Commons License 2009.09.20 0 0 415

Sajnos megint eggyel kevesebb "POHÈV" mozdony van, mert szétvágtak egyet Ausztriában 2006 környékén.

 

Szia!

 

Miből gondolod, hogy POHÉV-es gépet vágtak szét 2006 körül?


Előzmény: Erik777 (413)
Erik777 Creative Commons License 2009.04.04 0 0 413
Forrás: http://bahnbilder.warumdenn.net/2012.htm

Sajnos megint eggyel kevesebb "POHÈV" mozdony van, mert szétvágtak egyet Ausztriában 2006 környékén.

Erik777 Creative Commons License 2009.03.29 0 0 412
Légyszi, nekem is küldd el! Köszi szépen!
Előzmény: ROCOman (411)
ROCOman Creative Commons License 2009.02.07 0 0 411
Off
Kedves hkv, D303, Qqberci és varjan01! Az anyagot útjára bocsátottam. További felhasználás esetén legyetek szívesek forrásként Bittera Béla urat megjelölni. Köszönöm. Természetesen rg7-nek is írtam.
On
varjan01 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 410
Ezúton szeretnék én is feliratkozni a listára! Köszi!
Előzmény: ROCOman (406)
Qqberci Creative Commons License 2009.02.06 0 0 409
Engem is érdekel (a címem nyilvános), de rg7 nick lenne az ideális megoldás, Õ adminisztrálja a www.ganzdata.hu oldalt.
Előzmény: ROCOman (406)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.06 0 0 408
Üdv.
Ez is érdekelne, mail címem publikus. :)
Előzmény: ROCOman (406)
hkv Creative Commons License 2009.02.06 0 0 407
Szia engem érdekelne! küldheted!
Előzmény: ROCOman (406)
ROCOman Creative Commons License 2009.02.06 0 1 406

Üdv Mindenkinek!

 

Hozzájutottam "A V40 és V60 sor. villamos mozdonyok berendezéseinek kapcsolási ábrái" című 1950-es évjáratú kiadványhoz. Borítóval együtt 13 oldal. Ha valaki kéri szívesen elküldöm. Mail cím publikus.

m6304 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 405
Búék minden v44 barátnak!
Erik777 Creative Commons License 2008.10.31 0 0 404
Ez a Cavill.
Előzmény: Erik777 (403)
Erik777 Creative Commons License 2008.10.31 0 0 403
Ez milyen/melyik motorkocsi?
Előzmény: BAKTER (45)
Qqberci Creative Commons License 2008.08.08 0 0 402
Bocs, elnéztem a végét, most látom csak, hogy V44...
Előzmény: Qqberci (400)
noxvill Creative Commons License 2008.08.08 0 0 401
Qqberci Creative Commons License 2008.08.08 0 0 400
Előzmény: djzozzx (398)
noxvill Creative Commons License 2008.08.08 0 0 399
Szia. Max csak tervrajz van róla, de majd küldök egy címet ahol megkérdezheted.
Előzmény: djzozzx (398)
djzozzx Creative Commons License 2008.07.16 -1 0 398

 

Sziasztok szeretnék építeni egy V44es modellt és abban szeretném a segítségetek kérni hogy tudtok nekem szintervet küldeni vagy esetleg egy szines képet nagyon megköszönném

levaija_84 Creative Commons License 2008.02.22 -1 0 397
Valaki nem tudna segíteni nekem abban, hogy a Fojtán István: Kandó mozdonyok c. könyvét hol lehetne megvenni?
Vándor61 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 396
Megérkezett a V60-003-as Istvántelekre 2008.01.28-án.
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.18 0 0 395

a BoCo fõgépcsoportja pedig szinkron gép

 

A BoCo főgépcsoportjában a fázisváltó szinkron gép, a periódusváltó viszont nem.

Előzmény: Qqberci (393)
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.18 0 0 394

A szlip szinkron gépre nem értelmezhetõ.

 

Tessék a szöveget elolvasni és értelmezhető lesz (az mindenesetre a felsőoktatás színvonalát tükrözi, hogy a szöveg utáni képlet már nem a különbséget, hanem egy viszonyszámot akar kifejezni és mellesleg a szlip és az általánosan használt szlip % fogalmát zagyválja, tehát az s = n2-n1 / n2 x 100 lenne az s szlip % esetében a helyes). Idézem az ajánlott irodalmat:

 

"Szlip: aszinkron gépek esetében a forgórész fordulatszáma és az állórész mágneses mezejének fordulatszáma közti különbség"

 

Azaz a szinkron gépek szlipje 0, amíg szinkronban vannak. 

Előzmény: Qqberci (393)
Qqberci Creative Commons License 2007.12.18 0 0 393
Akkor ezek szerint:

A szlip szinkron gépre nem értelmezhetõ, a BoCo fõgépcsoportja pedig szinkron gép, egyetlen tengelyû, még meg sincs csapágyazva a két fõegység között.
Előzmény: Vendégsín (392)
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.18 -1 0 392
Újat nem mond.
Előzmény: Qqberci (391)
Qqberci Creative Commons License 2007.12.18 0 1 391
Előzmény: Vendégsín (390)
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.17 0 0 390

A szlip ["csúszás"] lényege pontosan az, hogy változni tud.

 

A lényege a különbség. Hogy a különbség változik-e, vagy sem, aszerint lesz a szlip is állandó értékű, vagy változó értékű.

Előzmény: Qqberci (389)
Qqberci Creative Commons License 2007.12.17 0 0 389
Ezexerint minden fordulatszámkülönbség szlip?

(A szlip ["csúszás"] lényege pontosan az, hogy változni tud. A periódusváltónál konstrukciós adottság a mechanikus és villamos szögsebesség közti fix különbség)
Előzmény: Vendégsín (388)
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.17 0 0 388

Nem szlip van, mert akkor az a terhelés függvényében változna.

 

Ezt a mondatot félre tetszik érteni:

"A fordulatszám-különbséget nevezzük szlipnek, amely a terhelés függvényében változik."

A mondat vesszői terjedő, első része önmagában értelmes definició, és annak alapján a szlip minden tzovábbi nélkül lehet állandó is.

 

 

 

Előzmény: Qqberci (383)
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.17 0 1 387

én 30 éve születtem.... :)

 

"Mottó:

 

Nincsenek régi viccek, csak öreg emberek.

Egy újszülöttnek minden vicc új."

 

© Ludas Matyi szatírikus hetilap  :-))

Előzmény: f.antal77 (385)
hkv Creative Commons License 2007.12.17 0 0 386
nem tudod az Északi járműjavban lévő kiskandó tolató mozdony megvan még?
Előzmény: Törölt nick (370)
f.antal77 Creative Commons License 2007.12.17 -1 0 385

30 éve szóltunk miatta először, a KM-mal már akkor lehetett volna egy egyszerű cserét játszani.

 

hmmm.........

 

én 30 éve születtem.... :)

Előzmény: Vendégsín (379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!