Keresés

Részletes keresés

Nickelkekati Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80720

Azokat errefelé nem igazán kedvelik. Konkrétan pocskondiaztak egy helyi szervizben a dksi delikvensek.  Vettek párat,  de hamar akartak is tőlük szabadulni 

Előzmény: nscatto3 (80719)
nscatto3 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80719

Kinek mi tetszik. Sokan hordanak Mr. Wheel kereket is, pedig elképesztőan rondák. Lehet, hogy jók, meg olcsók, meg könnyűek, de az a felirat mindent felülír:)

Előzmény: Nickelkekati (80713)
Nickelkekati Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80718

nem mondtam hulladéknak, csak szerintem, irreálisan túlárazott és korántsem racionális :)

 

ha mindenképp olcsónémetet akarnék, ami noname, akkor ezt innen szemeznék:

 

http://www.aerycs-shop.de/aerycs-wheelsets-Road-Clincher/aerycs-wheelsets-Carbon/

Előzmény: fixedallat (80716)
kriszhunn Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80717

Én egy 2015-ös Reacto 4000-et nyúzok nap, mint nap, ezzel járok dolgozni már fél éve. Nincs összehasonlítási alapom, mivel ez az első outim, engem is sokan próbáltak meg lebeszélni, de engem is megfogott a kinézete.

 

Nekem semmi bajom vele. Napi 40 km a munkába járás, túl vagyok jó néhány 50-100 km-es túrán is, ami nyilván nem sok, de nekem semmim nem fáj rajta, egyedüli nyűgöm a nyereg, 15 km után zsibbadni kezdek.

 

A gép amúgy fantasztikus, nagyon szeretem.

Előzmény: Nickelkekati (80713)
fixedallat Creative Commons License 2016.08.23 -2 0 80716

"Mondta, hogy neki nagyon fontos a megjelenés, és úgy sem fogja sokat használni a bringát."

Ott kezdődik, akinek fontos a megjelenés az nem ül meridára :-)
A kerékszett meg egy rakás hulladék, ahogy mondod!


Előzmény: Nickelkekati (80713)
fixedallat Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80715

"milyen létjogosultsága van a nem aero váznak? Ha ugyanannyiba kerül mindkettő, akkor ki venne ugyanannyi pénzért "lassabb" kerékpárt?"

Az országúti bringaversenyzés alapvetően mezőnysport, tehát megbújsz 150-200km-t és a végén hajrázol egyet frissebb lábakkal mint azok akik elöl húzták a sort,
és ezért úgy általában felesleges 150-200km-t "+0,5" kg-t cipelni mert minek ? Szélárnyékban gurulsz végig, tökéletesen tökmindegy (vagy annyira minimális a különbség, hogy kb kimutathatatlan) hogy aeros kialakítású, vagy kályhacső keresztmetszetű e a vázkialakítás, sőt, egy rátermett ember mtb-vel is meg tud bújni a mezőnyben, aminek valamiféle négyszögletes a váza :-)
Ez a sík szakasz, hegyes-völgyes szakaszon, hegyi befutóval meg szerintem nincs kérdés,
Ha elszöksz, vagy vezetsz egy csoportot az más kérdés, elméletileg messzebbre szökhetsz, vagy nagyobb átlaggal haladhatsz elől, mint a nem aeros bringával, kérdés hogy ez hogy kalkulálható :-) Szerintem sehogy !
Megint más kérdés az időfutam, ÉSVAGY triatlon, ahol könyöklők vannak, telekerekek vannak, full aero vázkialakítás adott esetben.. nyilván gyorsabban célba érsz mint ezek nélkül..
És a fő fő hókuszpókusz, amit a legtöbben csinálunk, tisztelet a kivételnek: egyedül tekergetünk hobbiból az országúton: mivel ezis full sajátzsíros történet, valamivel nyilván gyorsabb egy aerodinamikusabb vázzal csapatni, mint mással, síkon legalábbis biztos, aztán ahogy a kedves fórumtárs is mondta, ha emelkedik, a fene a megmondója hogy mikor billen át a mérleg a könnyebb cucc felé!
Egyszó mint száz! Ha nem versenyezgetsz, azt vedd amelyik jobban tetszik! Úgyis tökmindegy!

Előzmény: kriszhunn (80705)
ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80714

Az biztos, hogy az eredeti Reacto nyeregcso nem volt sokaig gyartasban. :)    Utana csinaltak ezt az alasztomeres izet ra, de szerintem ilyenennel nem lehet sokat javitani.

 

De abban igaza van, hogy ki kell nezni valahogy! :)

Előzmény: Nickelkekati (80713)
Nickelkekati Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80713

apropó, aero vázak és kényelem:

 

a merida reacto milyen ilyen téren? egy ismerőst próbáltam lebeszélni róla, sikertelenül, mert, szemre büntet a váz, de ő nagyon ragaszkodott hozzá a dizájn-kinézet miatt. Mondta, hogy neki nagyon fontos a megjelenés, és úgy sem fogja sokat használni a bringát.

 

Én azzal érveltem, hogy szerintem a hobbitekergésre, heti 1-2 alkalmas kiruccanásra nincs értelme fölöslegesen büntetnie magát az embernek, főleg, amilyen minőségű utak vannak itt. 

 

A másik agyfaszomeldobom a kerékszett volt, amiből ilyet vásárolt:

 

https://www.bike24.de/1.php?content=8;product=87514;menu=1000,4,123,30;mid%5B328%5D=1;pgc%5B17646%5D=17647;pgc%5B18%5D%5B82%5D=1;orderby=2

 

nekem ez egy kib. túlárazott, nem modern, nem értelmes kerékszettnek tűnik, egyrészt "peremes karbon", ami nem tudom, mennyire jó ötlet latexbelsőkkel, másrészt, keskeny felni, az agyak is j-fejű sima küllőkhöz valók, nem egyenes fejűekhez, az egész kerékszett olyan múlt évtized közepét idézi nekem. főleg, hogy kb. ennyiért van fulcrum quattro karbon, vagy más, ismert gyártótól hasonló tömegű kerékszett, modernebb kivitelben:

 

https://www.bike24.de/1.php?content=8;product=144161;menu=1000,4,123,30;mid%5B114%5D=1;pgc%5B17646%5D=17647;pgc%5B17%5D=76;pgc%5B18%5D%5B82%5D=1;orderby=2

 

nem tudom, mi értelme volt a veltec kerékszettnek annyiért, de nem az én pénzemről van szó.. :)

 

@Scatto: köszi szépen, még a végén ajánlani fogom ismerősnek, aki szenved a kőkemény nyikorgó tektró gyári betétekkel. 

 

Az aero vázakkal kapcsolatos véleményeket pedig érdeklődve-lelkesen olvasom majd ^^

ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80712

Pont ez a lenyeg, hogy csak webshop van.

Előzmény: kriszhunn (80711)
kriszhunn Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80711

Köszönöm, akkor maradok a nem aero verziónál. Nem mostanában lesz, hogy én versenyzésre adom a fejemet.

 

Van kis hazánkban bolt, ahol forgalmaznak Canyont? Ahol rá lehet ülni? Jó dolog ez a postás hozza dobozban, de azért előtte ráülnék.

ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80710

Csak a kerekszett es a gumi mas.   Magam reszerol tudom mondani, hogy igen, szamit a kerekszett, valamivel gyorsabb leszel, de igen, erezni kenyelemben is kulonbseget. Nyilvan a kenyelmesebb az alacsony peremes.

 

Ha telik ra versenyzesre kell venni magasperemest, de egyebkent erdemes alacsonyperemessel edzeni.

 

 

https://pbs.twimg.com/media/CMYVozZWgAATifM.jpg:large

Előzmény: kriszhunn (80708)
Friczy Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80709

A két linken a váz ugyanaz (a színválaszték eltér ugyan), csak a kerék különbözik.

Előzmény: kriszhunn (80708)
kriszhunn Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80708

100 jó európai euró a különbség a kettő között... Országúti kerékpároknál az egyenlő a nullával. Legalábbis a kiszemeltnél. Ha tudtok bármelyik mellett / ellen érveket felhozni, vagy van konkrét tapasztalat, nagyon megköszönöm.

 

https://www.canyon.com/en/road/ultimate/2016/ultimate-cf-sl-9-0-aero.html

 

és

 

https://www.canyon.com/en/road/ultimate/2016/ultimate-cf-sl-9-0-sl.html

 

Egyedül szoktam tekerni, és még valóban nem megy síkon a 40 fölötti átlag, de 30-35 már igen.

 

 

 

 

Előzmény: ave / timeslip.hu (80707)
ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80707

Talan azert, mert sokkal dragabbak?  ;)            De nem minden az aero, egyes aero vazak szetutik az embert meg jo utakon is.   Egy hobbistanak azert a kenyelem igen fontos kell legyen.

Előzmény: kriszhunn (80705)
Friczy Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80706

Te alapvetésként elofogadod, hogy az aero a többletsúly ellenére is gyorsabb. A kérdés, hogy vajon ez igaz-e? A válasz pedig nyilván az, hogy nem okvetlenül, illetve ennek több tényezője van. Fél kiló súlykülönbség, illetve alacsonyabb légellenállás. A légellenállás előnyei erősen sebességfüggőek, a súlykülönbség viszont mindig megvan, emelkedőn is. Tehát az aero váz előnyös, ha tartósan tudsz (mondjuk) 40 km/h felett menni, a nem aero viszont előnyösebb, ha nem vagy ilyen gyors, valamint sokat mész emelkedőn. Persze a különbség minimális, de biztos meg lehet határozni, hogy pontosan mikor előnyösebb az aero váz, és mikor a másik.

Előzmény: kriszhunn (80705)
kriszhunn Creative Commons License 2016.08.23 0 0 80705

Sziasztok!

 

Úgy néz ki, hogy lehetőségem lesz egy komolyabb kerékpárt venni.

 

A kiszemelt állatnak van aero és nem aero vázas verziója is, árban minimális az eltérés, viszont az aero kerékpár fél kilóval nehezebb. (7 kg vs 7,5 kg)

 

Az aero váz tagadhatatlanul szebb, de most nem kinézet alapján választanék. Felmerült bennem a kérdés, hogy ha az aero váz aerodinamikusabb, és még a többlet súly ellenére is "gyorsabb" (sok idézőjelben természetesen) akkor milyen létjogosultsága van a nem aero váznak? Ha ugyanannyiba kerül mindkettő, akkor ki venne ugyanannyi pénzért "lassabb" kerékpárt? Tudom, hogy 50 km-en értve másodperces eltérésekről van szó, és csak nagyon profiknál számít, és bla bla bla, de akkor pl Ave kolléga felvételein miért látok oly kevés aero vázas csodát a magyar versenyeken? Ha az aero a tuti, akkor miért nem azzal repeszt mindenki?

 

Segítsetek megfejteni :D

 

 

 

 

 

 

 

 

nscatto3 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 80704

Igen. Téliesítettem a gépet, és volt otthon pár fölösleges piros-fekete Kool StopV-fék betét - adta magát a dolog.

 

115 kilós ismerősöm alapból országúti fék V betét kombóval megy, és évek óta működik a dolog, még a Dolomitokban is, pedig ott vannak lejtők:)

Előzmény: Nickelkekati (80703)
Nickelkekati Creative Commons License 2016.08.22 0 0 80703

Jól rémlik, hogy évekkel ezelőtt scatto használt 7700-es dura féktestekhez v-fék betétet az Olmon? :)

Friczy Creative Commons License 2016.08.17 0 0 80702

Az SKS blade szerintem előre is jó.

Előzmény: peter198 (80701)
peter198 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 80701

Sziasztok!

 

Ciklokrossz bringára milyen sárvédőt érdemes feltenni? Városban gondoltam az SKS Velo 42-re, terepen hátra az X-Blade-re, de előre nem negyon van ötletem, a montis sárvédők mind teleszkóphoz vannak. Jók ezek amiket kinéztem vagy van más ötletetek?

 

Lehet, hogy nem a legjobb fórumban kérdeztem, de talán az országútihoz közelebb áll...

 

 

Nickelkekati Creative Commons License 2016.08.16 0 0 80700

anno írtam a mantelnek, hogy szállítanának-e mo-ra, sajnos, még nem, de mondták, h később nem kizárt.

 

minden kedden kedd-vezmény napot tartanak (dienstag-deal). ma pl. ilyen is:

 

https://www.mantel.com/de/3t-orbis-ii-c35-pro-laufradsatz-rennrad?utm_source=Mantel.com%2FDE+Newsletter&utm_campaign=adf384e9b5-Dienstag_Deals_Week_33_2016_DE_Race_2016&utm_medium=email&utm_term=0_8e6caeec0d-adf384e9b5-73605173&mc_cid=adf384e9b5&mc_eid=b5c0ee13ff

 

na, mi a "furcsa" ezen? :D 

Nickelkekati Creative Commons License 2016.08.14 0 0 80699

http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=257779

 

az ilyenért miért nem büntet a rendőőőőr?

fastrobi Creative Commons License 2016.08.14 0 0 80698

A maxi-bike-ot én is csak ajánlani tudom! Vettem már ott outit,kereket,nyerget sokmindent. Korrektek garanciát adnak a használt bringáikra még némi alku is belefér.

Előzmény: nscatto3 (80693)
nscatto3 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 80697

Azért ez kemény... Komoly munkát fektetett a hirdetésbe, és elberhelgethetett egy darabig, amíg összehozta ezt az izét:)

Előzmény: Laborzona (80696)
Laborzona Creative Commons License 2016.08.14 -1 0 80696

Sziasztok!  Azért, ez a hirdetés ott van a szeren  ;-)))

http://www.bringapiac.hu/hirdetes/78521/Alap_orszaguti_Favorit_Special_alapra.htm 

Nickelkekati Creative Commons License 2016.08.14 0 0 80695

wiedemann gabi bringa?

 

http://hasznaltbiciklik.hu/index.php?ca=4&cb=8

 

csak, mert ő nem a klasszikus "lecsapom magasnyomásúval, lövök 3 méterről képet, oszt kész" típusú lomis :)

nscatto3 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 80694

Piros-fekete Kool Stop. Évek óta használom, különböző felnikhez, ajánlottam sokaknak, aki megvette nem csalódott. 

Előzmény: peter198 (80684)
nscatto3 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 80693

Nagyjából ugyanaz a két gép, én talán a Muddyfoxot venném meg, az országútibb a másiknál, illetve picivel komolyabb a felszereltsége. Azért én elmennék a helyedben Érdre, a Maxi-bike boltba, mert igaz, hogy használt gépeket árul, de messze jobbak, mint az áruházi legók.

Előzmény: Egyplusz (80692)
Egyplusz Creative Commons License 2016.08.13 0 0 80692

Ezek a részletek:

 


Muddyfox Race300 férfi Road Bike Tech Spec 

> Ötvözet közúti Bike keret 
> Szén-dioxid-Aero egyenes penge merev Front villák 
> Ötvözet Road Bike csepp kapaszkodók 
> Ötvözet A-Head kormányra szár 
> STI-váltókar Shimano Sora 18 3500 sebesség Shimano Sora 3500 halászfelszereléssel 
> SHIMANO Tiagra 4600 Hollowtech középcsapágy 
> SHIMANO Sora kompakt ötvözött Chainset - 50/34T 
> Tektro első és hátsó ötvözet féknyereg fék 
> 700 C kettős fallal körülvett gyorskioldó ötvözet kerekek 
> Schwalbe Lugano 700 C gumik 
> Ötvözet Wellgo Wire pedálhoz Toe klipek 
> Verseny nyereg lökhárítók 

 

A BTWIN:

VÁZÚj kialakítású B'TWIN SPORT 6061 T6 alumínium sloping váz (vegyes vázgeometria) integrált kormánycsapággyal. Rövid forma. Súly: 1900 kg az 57-es méretben. Erőteljes és sokoldalú váz: sárvédő és elöl-hátul csomagtartó is illeszthető rá.VILLA/TELESZKÓPBtwin Sport villa karbon becsúszószárral és 1"1/8 ahead set alumínium villanyakkal. Rátétek a becsúszószáron az első csomagtartó felszereléséhez. Masszív, mégis könnyű és pontos villa.VÁLTÓShimano SORA shifterek: gyors és pontos sebességváltás. SHIMANO Sora tripla első váltó.9 sebességes SHIMANO Sora hátsó váltó.HAJTÓMŰ/KAZETTA9 sebességes SUNRACE 12x25 (12/13/14/15/17/19/21/23/25) fogaskeréksor. PROWHEEL Once 50X39X30 hajtás. S/M méret: 170 mm hosszú hajtókar. L/XL méret: 175 mm hosszú hajtókar.FÉKEKB’TWIN Sport hosszú dupla forgócsap (hosszú tengely, könnyebb rászerelni a sárvédőt). TEKTRO alumínium fékkarok.KORMÁNYSZÁR/KORMÁNYFEJ/KORMÁNYCSAPÁGYLapos BTWIN Sport Oversize kormányszár a még merevebb lendülethez. XS,S, M, L: 560 mm. XL: 600 mm. B'TWIN Sport oversize kormányfej. XS, S: 80 mm. M, L: 100 mm. XL: 110 mm.KEREKEKB'TWIN SPORT kerék 32 küllővel. Aero 32 kerékagy.ABRONCSHUTCHINSON Equinox 700 X 25 C gumiköpeny: jobb haladás, nagyobb kényelem.NYEREG/NYEREGSZÁRÚj kialakítású B'TWIN Sport Ergo Fit nyereg. B'TWIN Sport alumínium nyeregszár. Átmérő: 27,2 mm. Hossz: 350 mm.PEDÁLVP 383 pedál klipsszel.SÚLY9,750 kg az M-es méretben pedál nélkül.

Előzmény: Friczy (80691)
Friczy Creative Commons License 2016.08.13 0 0 80691

Egyik oldal sem vádolható szószátyársággal. A felszereltségről semmi információ, anélkül meg nem nagyon lehet véleményt mondani. Ráadásul nem egy kategória a kettő, a B'Twin nem országúti kerékpár, még akkor sem, ha az van odaírva az oldalra. A 3000 km pedig nem mérvadó, ha veszel egy olyan bringát, amivel nagyobb élvezet a tekerés, a távok is meg fognak nőni :) Mindenesetre ennyiért nem tűnik rossznak.

Előzmény: Egyplusz (80690)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!