Egyébként kegyetlen rossz futóműve van, nem tudom, honnan szedik, akik mást mondanak. Pedig olyannal is mentem, amiben 600 kilométer volt. Két személlyel viszont igazi adrenalinbomba minden 5 km/h sebességnövelés 30 felett.:) Nem egészen véletlen, hogy kihaltak, mert 15-20 éve ez egyáltalán nem volt ritka itthon sem, minden autópiacon lehetett találni kettőt-hármat.:)
Azt olvastam róla, hogy akkoriban tényleg Enterprise volt, digi műszerfal, jó futómű, csendes blokk, 3 literes fogyi. Egy koma Moszkvában is járt egy ilyen géppel, meg is bámulták rendesen.
Gondolom, ezt tette a japánokkal a túl sok szaké a nyolcvanas években. Kicsit később meg valamiért mindenről a szappan jutott eszükbe. Most meg láthatjuk, ha a manga megy.:)
Elarulom, a fenyezesen is. Csomo kocsit politoztunk, ahol a tulaj kerte, hogy szedjuk le a H/D/CH matricakat a kocsi hatuljarol. Siman meglatszott a nyoma mar a matricatanak is, azon belul pedig a betu vagy a korbefuto csik nyoma is tisztan kiveheto volt. Persze ehhez kellettek hosszu evek es napsutes.
muszakizzunk ;-)
adott egy kezi szivatos scara. hosszu evek.ota egy gazdanal, rendszeresen szervizelve szervizben. Nemreg kapott uj hengert,jo kompresszio,de....
de oninditora alig hajlando indulni. Berugora meg elsore. Mar volt o.inditocsere,akku csere,de ez mindig igy maradt. hidegen es melegen is....
ez mi a tok lehet?
A gyári betéteken van bevágás középen. Némely utángyártottnál nincs, de ott sem jellemző már. Ha nem látod a bevágást (zseblámpa jól jöhet), akkor cseréld. Akkor még 1-2 mm lehet hátra. Ha nem veszed észre, akkor sincs nagy baj, SZÓLNI fog a motor, ha elkopott. Más kérdés, hogy a nőket ez nem igazán zavarja... :DD