Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kami^ Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53151

Valaki esetleg tudna valami infót mondani nekem arról, hogyan lehet a váltógombot kicserélni 2003-as 1.4-es 16V Thalia esetében?
Előre is köszi a segítséget! :)

Anonymus23 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53150

Stim, ez igaz is a vörösréznél, azaz vörösrezet gyors hűtéssel lágyítasz, míg a sárgarezet viszont szabad hűtéássel kell lágyítani.

Most érdeklődtem meg a hőkezelő kollegától :)

Innentől kezdve már csak a réz típusát kell tudni, de ha nem jön be az egyik, akkor mehet a másik módszer.

 

Vagy marad az, hogy eredetileg berakja az ember a gumis alátétet :)

Előzmény: tüfekcsi (53149)
tüfekcsi Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53149

Otthon a gáztüzhely lángjánál felmelegited kb meggypirosra, majd hideg vizbe dobod és ki is van lágyitva.

Előzmény: Anonymus23 (53125)
Garfield007 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53148

Nem szeretnék beleszólni, de esetleg emil? :-D

Előzmény: Törölt nick (53147)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53147

Én is kipufogósnál dolgoztam, hol van, melyik cég ez?

 

Előzmény: Anonymus23 (53142)
Ata61 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53146

OK! Köszi szépen.

Előzmény: Ruby75 (53144)
Ata61 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53145

OK! Köszi.

Előzmény: Köhike (53143)
Ruby75 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53144

Én is bezsíroztam,tekintve,hogy csúszófelület.Ráadásul így 10 év után felfele picit kinlódva/lassan ment az üveg.

Előzmény: Ata61 (53141)
Köhike Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53143

Én bezsíroztam.

Előzmény: Ata61 (53141)
Anonymus23 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53142

Kipufogó alkatrész gyártó cégnél :)

Előzmény: Törölt nick (53140)
Ata61 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53141

Sziasztok! Most rakom össze az ablakemelő szerkezetet,és kérdezném azokat akik már szereltek ablakemelő szerkezetet.Be kel-e zsírozni a sínt amin csúszik az emelő műanyag,vagy annak száraznak kel lennie?

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.28 0 0 53140

Milyen cégnél csinálod ezeket?

Előzmény: Anonymus23 (53139)
Anonymus23 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53139

Igen, én is a rezonanciára gondoltam amikor megláttam, mivel a kipufogónál a falvastaqságtól, duplalemez stb-m keresztül sok minden meghatározza a hangot, de ilyet még nem láttam ezelőtt, igaz mi nem komplett rendszereket gyártunk, hanem elsősorban csak kipufogó dob alkatrészeket, meg kb másfél éve részegységként komplett dobokat is.

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53138

Egy gumituskóba öntött vasdarab.

Előzmény: Anonymus23 (53134)
Köhike Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53137
A réz alátétet biztosan az alu olajteknőhöz hozza? Nem csak általánosan? Mert a leeresztő csavar majdnem mindegyikben ugyanez. De utánanézek én is.
Előzmény: Luck Skywalker (53133)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53136

Amiről beszélsz a kipufogón az egy ellensúly, rezgéscsillapító.

Előzmény: Anonymus23 (53134)
DGabee85 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53135
Szerintem vagy felfogatási pont, vagy flexi cső.
Előzmény: Anonymus23 (53134)
Anonymus23 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53134

Kösz mindenkinek a segítséget, autószerelő ismerős segített, mivel nem volt időm autósboltba menni, és most kora este ki is cseréltem az alátétet, azóta nincs egy csepp sem.

Legalább kihasználtam az időt, hogy megint fel van emelve az autó, és szétnéztem alatt, de más különösebb dolgot nem láttam.

 

Tényleg egy érdekesség. A kipufogó közép táján van egy bumszli (talán gumiból) a csövön, de nem csinál semmit csak ott van rajta.

Az mire való vajon?

Csináltam a mobillal pár fotót, majd felrakom, ha nem egyértelmű, hogy miről is beszélek...

Előzmény: Luck Skywalker (53133)
Luck Skywalker Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53133

Segítek picit.

A gyári rézalátét cikkszáma 7703062062

Ez jó minden olajteknőhöz de csak egyszer használható és nem mindegy hogy teszed fel.A váltókhoz is ez való.

A gyári gumis alátét cikkszáma 110265505r

Ez aluminium olajteknőkhöz való.Ez drágább de többször is használhatod.

Én a rézalátétet szeretem,de ez csak az én izlésem:)

Autósboltban a cikkszámok alapján biztos tudnak szerezni ha nem is gyárit de valami hasonlót.

 

Előzmény: Anonymus23 (53125)
hadasz Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53132

Sziasztok, a 2001-es 1.4 8 szelepes ABS nélküli talicskámnak elkezdett alapjáraton fémesen kerregni a váltója. Menetközben, ha beteszem 5.-be visít, mint a vett malac és folyton kidobja sebességből. Gondolom nem kicsi a baj.

 

Lehet, hogy egyszerűbb lenne egy másik váltót rakni rá. Nézegettem a neten, hogy többféle váltóval szerelték a Thaliakat. Hol tudom megnézni, hogy az enyémen milyen van és tud-e valaki valami megbítható forrást (bontott).

 

Köszi a válaszokat

DGabee85 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53131
Pi...ba! Akkor kénytelen leszek fizetni érte 20ezret. Ennyiért nem kockáztatok!
Előzmény: Köhike (53130)
Köhike Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53130
Szerintem kell hozza, mások szerint nem. Meg lehet csinálni egyébként, de tapasztalat nélkül nehéz. Ha valamit elrontasz lehet elsőre ki sem jön, hanem mondjuk 3-4 év múlva.
Előzmény: DGabee85 (53128)
DGabee85 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53129
Valamint ki kell-e emelni hozzá valamennyire a motort, és ezáltal a sebességváltóról le kell-e szerelni? Köszi az infót!
Előzmény: DGabee85 (53128)
DGabee85 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53128
A kérdésem még mindig aktuális lenne!
1.4-es, 8 szelepes, klíma nélküli Thalián (K7J700) meg tudom én csinálni a vezérműszíjszett és vízpumpa cserét, vagy kell hozzá valami speciális szerszám?
DGabee85 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53127
Bemész egy autósboltba, van talán 200 Ft is a gumis alátét. Ha nincs, akkor nem autósboltba mentél, egy üzlettel arrébb lesz! :-)
Előzmény: Anonymus23 (53125)
Köhike Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53126

Mindenhol kapható, nem nagy dolog beszerezni.

Előzmény: Anonymus23 (53125)
Anonymus23 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53125

Hogyan lágyítod ki? Simán gázégővel? Vagy nagyobb hőfok kell neki?

Csak nem fogom behozni az alátétet a hőkezelő üzembe, meg ezért nem indítják el a kemencét, ha most éppen semmit sem csinálnak :)))

 

Mindegy, mostmár 2 úton is elindult a beszerzés erre a spec alátétre, remélem összejön.

Előzmény: tüfekcsi (53124)
tüfekcsi Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53124

Igazad van, én a tömört használom, abból is azt, amelyiknek nagyobb a külső mérete.

Előzmény: Köhike (53123)
Köhike Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53123

Réz tömítésből is van kétfajta. Az egyik a tömör réz, azt lehet lágyítani, illetve létezik belőle egyszer használatos ami vékony lemezből van hajtogatva, és üreges. Meghúzáskor összelapul.

Előzmény: tüfekcsi (53119)
Köhike Creative Commons License 2013.08.27 0 0 53122

Sőt azóta mindenhol ilyet használok, még a vas karteres motoroknál is ahol eredetileg rezet használtak, mert ezzel a tömítéssel soha nem csöpög.

Előzmény: Köhike (53121)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!