Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

djtoci Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11979

Igazad van, úgy kellemetlen lenne a dolog. Így sem jobb, de a ház nem az enyém.

 

Cserébe töltök fel még egy képet, amin van egy lelógó valami, és nem tudom hová menne.

Előzmény: otto16V1,6i (11977)
AAAAAAAAAAAAAAA
djtoci Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11978

Megnyilaztam a lapka látható részét. Olyan, mintha valamiféle rögzítőcsonkon lenne a

 

(szerintem) termosztáttal együtt.

 

Előzmény: joci-01 (11976)
otto16V1,6i Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11977

Félkész ház és még a kocsira is költeni kell???? Ez így szar ügy.

Előzmény: djtoci (11967)
joci-01 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11976

Szerintem amire te gondolsz az a lemez az egy tömítés lesz a szívócső és az AGR szelep talpa között mert az ilyen vékony lemezlap!

Előzmény: djtoci (11955)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11975

valjuk be őszintén. ha tudod, hogy van 60liter a gépben sokkal kevesebbszer pillantasz rá mint amikor már csak 10-20 liter van benne :D. én is így vagyok. mikor van rendesen nafta a kocsiban akkor nem az átlag fogyasztást nézem hanem a hőfokot. ha eléggé porzi ka tank akkor átlag és pillanat fogyasztás váltogatva XD elriasztásra inkább pillanatnyi :D

Előzmény: mumtaz (11974)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11974

De fent  akkor is lassabban mocorog, mint az alsó szekcióban.

 

Előzmény: MBman (11973)
MBman Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11973

Az üzemanyag szintjelzőnek már a teletanktól számítva 2-3 liter hiányzó benyánál/gázolajnál jeleznie kell. Nálam legalábbis ekkor már az 50 és a 60 között áll.

Előzmény: mumtaz (11961)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11972

Megmértem a fogyasztást. Alapban (gagyi műszerrel) 30mA a fogyasztás, riasztóval 60mA. Szerintem ez nem sok egy 72Ah-s akksinak.

 

A távkapcsolót átforrasztottam, de nem lett jobb. Sajnos.

Előzmény: mumtaz (11966)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11971

Cserébe egy egész más, vidám kocsi lesz az amúgy is szép autóból. Meghát ha a menager fizetés nincs is meg, cserébe az érzés, hogy nem csak nekik lehet ilyen verdájuk, mindenért kárpótol! :-)

Előzmény: veciv6 (11970)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11970

Áááá,a világos belső kényes-az managereknek való...... :-D

Előzmény: djtoci (11969)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11969

Csak ilyen jöhetett számításba. Az előzö már bizonyított, most ez jön.

Sajnos fekete a belseje. Vaj belsőst kerestem, de ami szép volt, az 80%-al drágább is volt. Ha kiszolgál ez is 10 évet annyi hibával mint a másik, akkor soha nem fogom szidni!

Előzmény: veciv6 (11968)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11968

Nem rossz és a ritkább 5 ajtós......

Előzmény: djtoci (11967)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11967

Most talán...

Előzmény: djtoci (11965)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11966

A 10-12 fok akksinál nem nevezhető hidegnek. Akkor ott más bibi lesz. Szóval vagy akksi, vagy valami jól leszippantja.

Vedd le éccakára az akkusarut. Ha reggel csak picit indul nehezebben, mint melegen, akkor nem az akksi. Ha viszont majdnem annyira szarul indul, akkor akksi.

Bár a leszívást pontosabban is ki lehetne zárni. Ahhoz kell egy ampermérő műszer (akár kínai piaci is jó). Pozitív akkusarut levenni, negatívot fent hagyni. Ampermérő egyik mérőkábelét az akksi pozitív pólusára, másikat az akkusarura. Gyakorlatilag sorbakötés az akksival. Becsukott ajtóknál bekapcsolt riasztóval pár 10 mA lehet az áramfelvétel. Ha több, akkor jöhet a beazonosítás. Ugyanebben a felállásban a biztosítékokat egyenként kivéve amelyiknél drasztikusan csökken az áramfelvétel, azon a körön van a bibi. Ha nem változik sokat, akkor vagy a generátornál, vagy az önindítónál szökik el a cucc. Csak ez a két dolog van az autóban, ami direktbe van rákötve az akksira.

Előzmény: djtoci (11962)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11965

Nem tudom milyen lesz, de itt van egy mutatóba.

Előzmény: veciv6 (11963)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11964

Köszi a csapkodós tippet!

Láttam már benzinszint mérő műszert, és nagyjából sejtem hogyan működik. De egyik sem volt olyan, hogy mindíg tele tankot mutasson. Bár úgy lenne, hogy nem fogy ki belőle soha!!!

Előzmény: mumtaz (11961)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11963

Paintben lekicsinyíted és már lehet is föltenni a képeket....... ;-)

Előzmény: djtoci (11962)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11962

Abban az olaj dologban lehet valami, mert szerintem "vastag" olaj van benne. Legalábbis érzésre.

Ebben Perion akku van. Reggelente a 10-12 fokos garázsból indulok. A másikból amit kivettem, azt gondoltam ebbe, csak sajnos megsérült az oldala, és kifolyt belőle az elektrolit. Úgy látom nem úszom meg az akksi kérdést. Sajnos.

 

Segítsetek! Hogyan tudok az adatlapomhoz képeket csatolni? Ide csak 0,5M-ás képet enged, annál viszont a telóm csak többet tud...

Előzmény: mumtaz (11959)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11961

Miért. Ha teletankolod, akkor telemarad? ;)

Az semmiképp sem normális, hogy felakad. Ha már nincs tele, verj oda egyet a tanknak.

Egyébként minden autóban olyan a szintjelző, hogy a műszer állása valahogy nincs teljesen arányban a benyamennyiséggel. Minél kevesebb van a tankban, annál érzékenyebb. Kb. mintha az üzemanyag fogyásával egyre többet zabálna a gép.

Előzmény: djtoci (11957)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11960

Dehogy nem-tele lehet nyugodtan...... :-)

Előzmény: djtoci (11957)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11959

B.Ú.É.K. :)

 

Az akksinál lehet, nem is az akksik a szar, mert ahogyan mondod, hidegen csinálja. Ez gondolom, hogy több órás állást jelent. 14,4V töltéssel teljesen jó, tehát nem a töltéssel van a baj. Innentől elvileg két dolog lehet:

 

1. Szar az akksi

2. Valami leszívja hosszabb állás után. Próbáld egy éjszakára levenni az akkusarut, majd reggel visszatéve figyelni, hogy akkor is nehezen indul-e.

 

Nekem (sajnos) Excide akksi van benne, ami 1 éves és reggelente bizony nyúzza rendesen.

 

Egyébként lehet még egy harmadik dolog is. Mégpedig az olaj. Hidegben egyik akksi sem 100%-os, mindengyikkel nehezebben indul, de ha erre még rájön a hidegben sűrű olaj, akkor az önindító már képes akkora áramot felvenni, hogy a hajad égnek áll tőle. Sűrűbb olajjal előszeretettel szeretik eltűntetni a motor egyes alkatrészeinek kopásából eredő zajokat.

Előzmény: djtoci (11951)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11958

Mikor anno lassan 1.5 éve beszámolták az enyémet volt benne majd nem 500.000km-másnap valami 140k-val hírdette a kereskedő-és hihető volt,mert a belseje valóban,mint 1 új autóé-úgy nézett ki......

 

Nem olvastam figyelmesen.....Akkor ne sajnálj tőle 1 új akksit........ :-)

Előzmény: djtoci (11955)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11957

Még egy! Amikor elhoztam, akkor a benzin szintjét jól mutatta. Ott teletankoltam, és azóta úgy van. Lehet ezeket nem szabad teletankolni?

Előzmény: veciv6 (11954)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11956

Köszönöm a válaszaid!

Előzmény: otto16V1,6i (11953)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11955

Uraim! Köszönöm a gyors válaszokat!

 

Az adatlapom ígérem kitöltöm, és dobok fel képeket is!

 

Az általam kicserélendő dolgokra (olaj, vezérlés, első fék kompletten, hátsó szilentek, motortartó bak) most kértem árajánlatot. Egy 100-as be is takarná munkadíjastól. Juhéj. Kellett nekem új kocsi!

 

A távirányítóban a visszajelző ledek felvillannak, de semmi nem történik. Csak nehogy neki essek, mint Tóth az anyjának...

 

Az autó futásáról annyit, hogy elvileg 200e alatt van benne. Talán még gyári első féktárcsával, de nem tudom megállapítani. Viszont a bőr kormány felületéről már egy kis részen hiányzik a festék, a váltószoknya kopott (az A Vectrámban is így nézett ki hasonló futás mellett), a kézifékkar viszont nem agyonhasznált. A kapcsolókról sem tűnt még el a festés. Talán hihető a km.

 

Az AGR mintha le lenne már lemezelve, mert a "talpánál" láttam egy érdekes lapocskát.

 

Szerintem ha a 14,4 V megvan járó motornál, akkor jó lehet a töltésem. Szerintem.

Előzmény: veciv6 (11954)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11954

Gratula és ne feledd a képeket!

 

Lehet valami nem mükszik a távirányítóban-szét kéne szedni és megnézni tüzetesebben........

 

Ilyen repedezett csövek,ha falsott szív okozhatnak sajnos sok mindent+a jó kis AGR-t sem árt kipucolni néha az egyenletes alapjáratért.....

 

A sok állás képes tönkre tenni az akksit,már én is jártam így anno,de meg kéne nézni azt is,hogy a fesszabályzó jó-e ill. a generátor tölt-e rendesen-ha ezek rendben akkor lehet beruházni 1 új akkuba......

 

A szintjelző uszója lehet fönakadt,ha csak nem termeli a tiéd menetközben a naftát,de akkor sok kérője akadna hirtelen az autódnak..... :-)

 

Szelepfedél.....ha biztosan tudod az autó valós futását akkor szerencsés vagy,ha nem- megejteni az olaj és szürők,stb.... cseréjénél és le van tudva 1 jó darabig......

 

 

Előzmény: djtoci (11951)
otto16V1,6i Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11953

A kulcsra van tippem. Nekem legalábis ez volt a problémám. 20/3106859

Előzmény: djtoci (11951)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11952

Már 1 jó biciklivel is lehetőség nyilik jó pár helyen átlépni a megengedett határokat..... :-(

Előzmény: otto16V1,6i (11950)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11951

Sziasztok!

 

Először is szeretnék BUÉK-ot mondani!

 

Még új vagyok itt, mert csak nemrég vettem egy B1-es 2.0 16V CDX-et. Előtte 10 évig egy 2.0 CD A Vectrám volt. Sajnos 10 év után kiütötték alólam, így vettem meg ezt a csodát. Egy kis segítséget szeretnék Tőletek kérni a következőkben:

 

-Csak 1 db távirányítós kulcsom van a géphez, de sajnos az sem működik. Cseréltem már elemet is, utána meg próbáltam programozni, de nem működik. Ha kulccsal zárom az ajtót, akkor retesezelés után egy kicsit világít a riasztó visszajelző, majd elalszik. Szerintem a központizár jól működik, de nem értem a távirányítót, az miért nem jó. Szeretnék majd másik kulcsot is venni, és jó lenne, ha azzal működne a távirányítás. Valakinek ötlete?

 

-Hidegen (meg néha melegen is) elindulás után az alapjárat visszaesik kb400-ra, ottmarad, aztán párszáz méter után egyszercsak beáll a normál értékre, és nem rakoncátlankodik. Tegnap odáig fajult a dolog, hogy (melegen) indítózás után egyből meg is állt a motor. Most kicseréltem egy gumicsövet, ami a szelepfedélből ment az injektor levegőágához, mert teljesen szét volt repedezve. Okozhatta ez a hibát?

 

-Néha olyan érzésem van, mintha az akksi cellazárlatos lenne, mert hidegen érdekesen indul a kocsi. A műszerek "csapkodnak", a motort mintha nehezen forgatná, a visszajelzők elhalványulnak. Az akksin 12,8 V-ot mértem üresjárásban, járó motornál meg 14,4-et. Melegen semmi gondja nincs. 2007-es az akksi. A kocsi megvétele előtt sokat állt. Én 12 órát töltöttem az akksit mikor hazahoztam.

 

-Az üzemanyag szintjelző 60 literen áll, amióta teletankoltam. Elmentem kb 350 km-et, de el sem mozdul a 60-ról. Elhiszem, hogy fogyaszthat keveset is egy kocsi, de ennyire?

 

-A szelepfedél tömítés a régi kocsimnál is visszatérő hiba volt. Itt kb mennyi időnként kell cserélni? (km-re gondolok.)

 

Ne haragudjatok a sok kérdésért, de biztosan lesz még! :)

 

Előre is köszönöm a válaszaitokat!

otto16V1,6i Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11950

Egyébként én is 1.8 verziót szerettem volna, de használtan nehéz olyan gépet venni amilyet szeretnél. Amikor az 1.616V a szemem elé került se szinre se teljesítményre nem az volt amit akartam, de ilyen makulátlan kocsit használtan nemigen találni. Ezért nem tudtam othagyni. És kénytelen voltam az elképzeléseimet félretenni mert az élet józan kompromisszumokból állnak. Lehet, hogy egy kicsit gyengécske, de így is oda kell figyelnem arra, hogy nehogy trafit kapjak.

Előzmény: Nick_X14XE (11949)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!