Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

babena Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51720

sziasztok! segítséget szeretnék kérni!

leamortizálták a 2004-es autóm jobb elejét ,bontott alkatrészeket keresek.

motortér tető,sárvédő , lökhárító, lámpa .

ha tudtok segítsetek köszi előre is

itt vidéken nehéz kocsi nélkül

Superbcsaba Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51719

Köszönöm jókívánságod, tényleg nagyon szép és nagyon megkímélt, még gyári a festés mindenütt. Remélem ez a reggeli indítási apróság is megoldódik a jeladó cseréjével.

Előzmény: superbfanatic (51718)
superbfanatic Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51718

Üdv!

Nagyon szép lehet! Lelj benne sok örömöt!  :)

Előzmény: Superbcsaba (51711)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51717

Köszönöm neked mégegyszer!!! Kicseréltetem és remélem megoldódik a dolog.

Előzmény: bambi942 (51716)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51716

igen

Előzmény: Superbcsaba (51715)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51715

Erről van szó, igaz?

 

 

Előzmény: bambi942 (51714)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51714

Rosszul tudod.mert a ecu-nak is küld jelet a 4 pólusú.A műszeregységen látod.de a vezérlőbe menőt csak diaggal tudod ellenőrizni

Előzmény: Superbcsaba (51713)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51713

Köszi a gyors választ, de ha a jeladó rossz, akkor a víz hőmérséklet jelző műszer is rosszul mutatna, vagy rosszul gondolom?

Előzmény: bambi942 (51712)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51712

vízhőfok jeladó

Előzmény: Superbcsaba (51711)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.02.23 0 0 51711

Sziasztok!

 

Még új vagyok ezen a fórumon. Tavaly májusban vettem egy 2005-ös szaharabézs színű 1.9 PD TDi 131 lovas gépet, 231000km-el, első tulajtól. Elegance, bőrös kivitel. Nagyon megvagyok elégedve vele, de azért egy pici problémám akad. Ahogy tavaly bejöttek a hűvösebb idők, 5 fok környékén egy picit nehezebben indult. Rögtön beröffen, csak egy-két másodpercig megrázkódik enyhén a motor, majd szépen jár. Utána akár mikor indítom pöcc-röff. Másnap reggeli indítás megint enyhe rázkódás, majd egész nap minden ok. Elvittem diagra, izzítógyertya csere, mind a négy. Nagyobb hidegekben kitűnően indult, de mióta most ismét enyhe az idő megint visszatért az előbb felvázolt helyzet. Májusban mikor vettem semmi ilyen gondom nem volt, mert akkor már jó idő volt.

Ha valaki találkozott ilyen jelenséggel, vagy van ötlete, hogy mi lehet a hiba oka, megköszönöm a segítségét.

Csaba

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 51710

Konklúzió és tanulság:-) :-(

 

Amelyik vezérlő Can-buszon beszél, ahhoz a KKL-es interfész almás.

Sajnos csak az említett 2 vezérlőm beszél a K-vonalon, semminél valamivel több...

Jól van, ez van ezt kell szeretni.:-)

Előzmény: Sunny65 (51709)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 51709

Jelen állás szerint ezzel az interfésszel a 409.1 még használható, de a gépemen 64 bites op rendszer van, azzal meg nem működik.

Vagy más megoldást kell választanom, hát ez van.

Előzmény: Sunny65 (51708)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 51708

Ja még kimaradt: KKL interfészről van szó

Előzmény: 409 (51706)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 51707

Azt válaszolták, hogy nem találnak az ügyfélnyilvántartásban, valószínűleg egy harmadik féltől vásároltam akinek nincs jogosultsága...

És ,hogy vásároljam meg a licencet náluk azt akkor ok.:-)

 

A port beállítás az megfelelő, tudtam használni is, hiszen a motor 01 és abs 03 vezérlőket tudtam olvasni és ott nem talált hibakódot, de ezen kívül semmi más nem működött mindenhol jött a már említett regisztrációs és aktiválós üzenet.

Mielőtt elkezdtem használni, átnéztem a vag-com manuálját, nagyjából képben voltam vele, csak egyéb dolgokra nem gondoltam...

 

Nem veszek licencet tőlük a lite-ra, ha szinte "semmit" sem tud.

 

Előzmény: 409 (51706)
409 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51706

Hááát, ez így járás esete..... Máskor előtte kellene kérdezni.

Mit válaszoltak? Ha jól tudom, a lite változat az szoftverkódos, azaz a hardver az mindegy a Ross-Tech-nek, csak a szoftver licencet kell megvenni. (valami 100$ körüli) Viszont nem sok értelme, még aktiválva is igen korlátozott a tudása. A CAN-BUS-t egyáltalán nem kezeli.

A port beállítások megfelelnek az itt leírtaknak?

 

 

Előzmény: Sunny65 (51705)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51705

Linda Ross kisasszony visszaírt a regisztrációs és aktíválós levelemre...

Jól van, vettem egy interfészt, ami működik, ennyi.:-)

Pedig már elmúltam ötven...:-)

Előzmény: Sunny65 (51704)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51704

Kínai interfész és lite verzió...Az interfész az ok, mert beszél.

Kommunikál a porton, de a fellelt vezérlők közül csak a 01 é 03-ast tudja csak olvasni. Itt nem talál hibát, de anyázik, hogy a többihez, regisztrálni kell.

Élő adatokhoz már esélyem sincs, ugyan ezt írja, ez így igen kevés...

Előzmény: 409 (51703)
409 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51703

Mit vettél?

Előzmény: Sunny65 (51702)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51702

Ma kipróbáltam az áhított vag-com programot, vagy csak szerettem volna... Hááát az interfész az ok, de minden más az nem...Alig működik valami...:-( Jó nagy balfék vagyok...

 

Tudna valaki segíteni, az autó 2003-as, privátban ha valaki tudna segíteni, azt nagyon értékelném, sör hegyek, vagy bármi.:-)

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51701

Előbb járt szám mintha visszaolvastam volna...

 

Jól olvastam indexkar érintkező kopás, rézreszelék stb...???

 

Sokat segítene, ha esetleg tudná valaki a kiszerelés menetét, egyszerűbb dolgom lenne és nagyon megköszönném!

Előzmény: Sunny65 (51700)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51700

Ma reggel érdekes hangra lettem figyelmes a műszerfalban. A "gyújtás" ráadása után kettyegő ( mint egy analóg óra), hang szól folyamatosan, valami relé féle, mert néha mintha prellegne is egyet kettőt.

 

Találkoztatok már ilyen hibával???

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 51699

Ez jó hír, köszi!

 

Előzmény: bambi942 (51698)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 51698
Előzmény: bambi942 (51697)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 51697

Van olyan vákumom.és tökéletesen működik

keress meg.Merre vagy helyileg??

Előzmény: Sunny65 (51696)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51696

Köszi!

****

Nem szeretnék idő előtt kettőstömegűt cserélni... Csak szerzek valahonnan, pl egy leszerelt egr-ről. aztán addig kibírja ameddig nem kell nekem is vennem egy komplett újat. ( ami nem is biztos, hogy messze van)

Előzmény: 409 (51695)
409 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51695

A gyári adat szerint 19-31bar között jó, ami meglehetősen vicces adat.  :-// 25-26bar alatt már kehesen indul hidegben. Az eltérés max 5bar lehet. (nem szokott ilyen sok lenni sokat futott motoroknál sem)

 Persze a mérési eredmény sok mindentől függ. Indító/akku állapot, olajfogyasztás, kompressziómérő belső térfogata.

Előzmény: Sunny65 (51691)
409 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51694

 

  Szerintem olcsóbb mint kettőstömegűt cserélni......

Előzmény: Sunny65 (51690)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51693

Amire az alsó vákuumcső megy, fekete műanyag  ( az egr oldalára 2 db csavar fogja fel) és egy műanyag kar pedig megy a csappantyúra.

 

 

 

Előzmény: bambi942 (51692)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51692

Dobj 1 képet róla.lehet tudok segíteni.

Előzmény: Sunny65 (51688)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51691

Megmondanád, hogy mekkora az én motoromban 1,9 130LE AWX, a kompresszió tartomány ami elfogadható és mennyi a hengerek közötti max. eltérés ami ok?

 

Előzmény: 409 (51689)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!