Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TDI.16V Creative Commons License 2011.01.07 0 0 11995

Sziasztók

 

Az a kérdésem hogy a forumozok közül van e valakinek még rajtam kívül disel vecije?

Vagy mindenki benzionessel nyomja.:-)

AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 11994

Dobd be az adatokat 1 ET kalkulátorba-aztán fogod látni a változást....

 

www.pasztoy.hu/nyarigumi/et.php

Előzmény: jjjozsef (11993)
jjjozsef Creative Commons License 2011.01.06 0 0 11993

Szia. tudnátok nekem segitenni. Nekem van 2000- év opel vectra b . Akerék mérete 195-65-15 J6 et száma 49. Szeretnék rá alu felnit. Ki is néztem csak nem tudom ,hogy jó-e. Mert J7 et szám 40. Jó ez a méret vectrához?? 

kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.06 0 0 11992

De ismerős a sztori XD.

Kisgyerek megveszi az autót és éjje érnek haza. Bezárja kulcsal a kocsit mivel a riasztó távirányítóját hiába nyomkodja. Lefekvés előtt gondolkodik, hogy mi lehet vele szétszedi megnyomogatja, de nem történik semmi. Másnap reggel kocsihoz kimegy, ajtó kulcsal kinyit sziréna visít mint az őrült. Sziréna kitép a motortérből. Kuss. Megnyugszik és beül a kocsiba indítana. igen ááám... A riasztó szakítja az indító szálat. Távirányító előkeres és kétségbe esetten nyomkod. 1x kattanás és indíthatóvá válik a kocsi... Na akkor munkahelyemre bevittem a távirányítót és összetörtem kalapáccsal jó messze a kocsitól :D

 

Találtam még a kocsiban 2 rejtett kapcsolót, meg 2 nyomógombot. Az 1ik rejtett kapcsolót véletlen átkapcsoltam. ismét indítanám a kocsit nem indul. akkor rájöttem ,hogy miért is nem. És az votl a vic, hogy a kézifék kar alatti aprópénz tartó alatt lévő kapcsoló meg a bizti táblánál lévő kapcsoló sorba volt kötve. tehát hiába volt zárt állásban az 1ik ha a másik nyitottban. úgy nem lehetett indítózni. Egy unalmas napomon kitéptem a régi riasztót és az összes rohadt utólagos bebuherált akármilyen kapcsolókat.

 

Ennek örömére rájöttem, hogy a kocsiban van egy fmes cdtár vezérlő, annak is volt vagy 10kábele ami a csomagtartóba ment...

 

sőt rájöttem, hogy a tetőn lévő antenna nem gyári annak a kábelét is kiírtottam és a gyárit dugtam a rádióba. Cirka 1 tescos szatyornyi szemetet irtottam ki a kocsiból és mostmár ki merem jelenteni, hogy minden felesleges szart kioperáltam szegény kocsiból...

 

Azóta én is termeltem bele vackokat. 1 riasztót meg egy kódos indítás gátlót igyekeztem sallangmentesen, lehetőleg leg jobban a gyári állapothoz hasonlítva berakni a sok vacak vezetéket. A csomagtartó felpattintóhoz raktam az utastérbe is 1 gombot. Nagyon praktikus dolog, hogy távirányítórol is ki lehet mostmár nyitni :).

 

elnézést a regényért, építő jelleggel szántam megosztani veletek.

Előzmény: mumtaz (11991)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.06 0 0 11991

Használt autókban megesik néha.

Mondjuk anno volt egy Ezerkecském (1975-ös). Egy öregtől vettem, de rakott bele kardánboxot. Oda volt hajítva egy mágnes. Egy hétig hozzá sem nyúltam, aztán kipróbáltam. A kardánbox aljára volt ragasztva egy reed-relé. Első alkalommal mikor a mágnes nem volt ott, illetve nem lett odatéve ajtónyitás után 20mp-en belül, kibaszott pár biztosítékot és a motortérben elrejtve volt egy levegős sziréna, ami meg is szólalt. Az a fajta, amiben van egy motor, ami egy lapátokkal teli tárcsát forgat. Olyan, mint amilyeneket a '60-as évek beli amerikai rendőrautókban hallani. Mikor megállnak, szép lassan hallgat el. Csak ez valami újabb kivitel volt. Egy kamion 4 légkürtje +1 vonatkürt kutya f@sza, ahhoz képest. Mint a légiriadó. Akkor már a mágnes megfelelő helyre helyezése sem segített, meg az akkusaru levétel sem. Mire megtaláltam a plusz akksit (a csomagtartóban), addigra annyi qrvaanyázást kaptam, mint addigi életemben összesen soha. Na azóta kicsit óvatosan szemlélődök és keresem a rejtett kapcsolót, amihez addig hozzá sem nyúlok, míg nem írok végrendeletet, vagy míg meg nem tudom, mit csinál pontosan

Előzmény: veciv6 (11989)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 11990

Azért gondoltam,mert nekem ott volt a vekiben is és most az offbab is az 5.-dik érzékelő-igaz kivűl-nem a búra alatt.....

Előzmény: mumtaz (11988)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 11989

Abban ne legyél olyan biztos.....Az enyémben anno volt 1 gomb(látszott rajta,hogy utólag lett beletéve)-na hogy az miért volt benne és mit csinált-örök rejtély....... :-D

Előzmény: mumtaz (11988)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.06 0 0 11988

Az ott nincs

Előzmény: veciv6 (11987)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 11987

Az a riasztóé......-szerintem.

Előzmény: andris00 (11983)
djtoci Creative Commons License 2011.01.05 0 0 11986

Bocsi, akkor holnap megnézem azt is!

Előzmény: kiskaldi! (11985)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.05 0 0 11985

Szia. Köszönöm, hogy vetted a fáradtságot. Azt tudtam eddig is, hogy a lomb fogó rács alól indul. csak a motorhoz nem tudom hová csatlakozik. nem találom egyszerűen a helyét...

Előzmény: djtoci (11984)
AAAAAAAAAAAAAAA
djtoci Creative Commons License 2011.01.05 0 0 11984
Megnéztem. A lombfogó rács alá megy fel. Még nem kellett "felnyitnom", így pontosan nem tudom megmondani hova csatlakozik be.
Előzmény: kiskaldi! (11981)
andris00 Creative Commons License 2011.01.05 0 0 11983

sziasztok!

már korábban is segitettek nekem és remélem most is tudtok hasznos informácioval szolgálni!

kiégett az utastér világitásom,az első,lepattintottam a lámpa "burát" és középen van valami benne,kis panel,nekem nagyon ugy tünik hogy egy gyári kihangositonak a mikrofonja!lehetséges ez??egyébként ez egy vectra b2 elegance 2001.-es!elég sok extrával!pl.:gyári xenon,4 airbag,digitklima stb.lehetséges hogy van benne kiépitve gyári kihangosito,vagy előkészitve?

djtoci Creative Commons License 2011.01.05 0 0 11982

Péntek délelőtt tudom legközelebb megnézni. De ott nekem nagyon össze van nyomoritva minden a digit klima miatt.

Előzmény: kiskaldi! (11981)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11981

az nekem is csak "úgy lóg" ott. viszont ha már így megismerkedtél az autóddal kérnék egy kis segítséget tőled. nekem egy vákum csövem le van csúszva valahonnan és az istennek nem találom, hogy hova mehetett. ha a kocsinek szemben állsz a tűzfal bal feléből jön a motorfelé. feldobok egy még régebben készített képet, hogy honnan indul. ELőre is köszönöm ha veszed a fáradtságot :)

Előzmény: djtoci (11979)
MBman Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11980

Nálam kb így mutatja.

Valós mennyiség - Mutató

60 - 60

55 - 50

50 - 50

40 - 35

30 - 28

20 - 15

15 - 10

10 - 5

Előzmény: mumtaz (11974)
djtoci Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11979

Igazad van, úgy kellemetlen lenne a dolog. Így sem jobb, de a ház nem az enyém.

 

Cserébe töltök fel még egy képet, amin van egy lelógó valami, és nem tudom hová menne.

Előzmény: otto16V1,6i (11977)
djtoci Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11978

Megnyilaztam a lapka látható részét. Olyan, mintha valamiféle rögzítőcsonkon lenne a

 

(szerintem) termosztáttal együtt.

 

Előzmény: joci-01 (11976)
otto16V1,6i Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11977

Félkész ház és még a kocsira is költeni kell???? Ez így szar ügy.

Előzmény: djtoci (11967)
joci-01 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 11976

Szerintem amire te gondolsz az a lemez az egy tömítés lesz a szívócső és az AGR szelep talpa között mert az ilyen vékony lemezlap!

Előzmény: djtoci (11955)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11975

valjuk be őszintén. ha tudod, hogy van 60liter a gépben sokkal kevesebbszer pillantasz rá mint amikor már csak 10-20 liter van benne :D. én is így vagyok. mikor van rendesen nafta a kocsiban akkor nem az átlag fogyasztást nézem hanem a hőfokot. ha eléggé porzi ka tank akkor átlag és pillanat fogyasztás váltogatva XD elriasztásra inkább pillanatnyi :D

Előzmény: mumtaz (11974)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11974

De fent  akkor is lassabban mocorog, mint az alsó szekcióban.

 

Előzmény: MBman (11973)
MBman Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11973

Az üzemanyag szintjelzőnek már a teletanktól számítva 2-3 liter hiányzó benyánál/gázolajnál jeleznie kell. Nálam legalábbis ekkor már az 50 és a 60 között áll.

Előzmény: mumtaz (11961)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11972

Megmértem a fogyasztást. Alapban (gagyi műszerrel) 30mA a fogyasztás, riasztóval 60mA. Szerintem ez nem sok egy 72Ah-s akksinak.

 

A távkapcsolót átforrasztottam, de nem lett jobb. Sajnos.

Előzmény: mumtaz (11966)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11971

Cserébe egy egész más, vidám kocsi lesz az amúgy is szép autóból. Meghát ha a menager fizetés nincs is meg, cserébe az érzés, hogy nem csak nekik lehet ilyen verdájuk, mindenért kárpótol! :-)

Előzmény: veciv6 (11970)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11970

Áááá,a világos belső kényes-az managereknek való...... :-D

Előzmény: djtoci (11969)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11969

Csak ilyen jöhetett számításba. Az előzö már bizonyított, most ez jön.

Sajnos fekete a belseje. Vaj belsőst kerestem, de ami szép volt, az 80%-al drágább is volt. Ha kiszolgál ez is 10 évet annyi hibával mint a másik, akkor soha nem fogom szidni!

Előzmény: veciv6 (11968)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11968

Nem rossz és a ritkább 5 ajtós......

Előzmény: djtoci (11967)
djtoci Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11967

Most talán...

Előzmény: djtoci (11965)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.03 0 0 11966

A 10-12 fok akksinál nem nevezhető hidegnek. Akkor ott más bibi lesz. Szóval vagy akksi, vagy valami jól leszippantja.

Vedd le éccakára az akkusarut. Ha reggel csak picit indul nehezebben, mint melegen, akkor nem az akksi. Ha viszont majdnem annyira szarul indul, akkor akksi.

Bár a leszívást pontosabban is ki lehetne zárni. Ahhoz kell egy ampermérő műszer (akár kínai piaci is jó). Pozitív akkusarut levenni, negatívot fent hagyni. Ampermérő egyik mérőkábelét az akksi pozitív pólusára, másikat az akkusarura. Gyakorlatilag sorbakötés az akksival. Becsukott ajtóknál bekapcsolt riasztóval pár 10 mA lehet az áramfelvétel. Ha több, akkor jöhet a beazonosítás. Ugyanebben a felállásban a biztosítékokat egyenként kivéve amelyiknél drasztikusan csökken az áramfelvétel, azon a körön van a bibi. Ha nem változik sokat, akkor vagy a generátornál, vagy az önindítónál szökik el a cucc. Csak ez a két dolog van az autóban, ami direktbe van rákötve az akksira.

Előzmény: djtoci (11962)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!