Nem fog a stabi nélküli első kerék beleérni a sárvédőbe pölö kanyarodáskor, ha épp ki van tekeredve a híd? Csak kérdezem :)
Johnny! A Szemes Ferit noszogattam az imént telefonon, hogy gyüjjön jövő szombaton, elméletileg rábólintott, de előtte napokban még rákérdezek és emitt jelzem. Valószínüleg nem tud a fórumhoz férni, ezért választottuk ezt a megoldást.
Holnap megnézem,hogy megvannak-e.Az egyiket lehet,hogy kidobtam,mert az cafatokra is szedtem.Valamelyikből a szénkeféket kiszedtem mert azok újak voltak de csak egy fél vagy egy évet bírt velük a kopott kommutátor.
vettem egy tubus sika szélvédőragasztót és körbekentem. gyakorlatilag fölül fogta még középen az eredeti ragasztó meg baloldalon alul.
Holnap megtudom, hogy javult-e a helyzet, de nehezen hihető, hogy nem, mert 3-4 mm-t el lehtett húzni az üveget.
Gondolkodtam, hogy beragasztatom újra és 10.000 meg is csinálták volna, de mivel repedt a szélvédőm azt mondták sanszos, hogy eltörik.
Egy új meg 140.000 Ft. Gondoltam először megpróbálom itt a helyén megoldani. Így nem törhet el. Aztán ha nem működik még mindig ki lehet szedetni.
Ez a szar úgy ragad mindenhez, hogy csak... Leginkább a kezemre :( És le se jön.. Egy tubus éppen elég körbe.
Az viszont biztos, hogy a motornál is folyt be korábban mert mióta letömítettem álló helyzetben nem "emelkedett a vízszint". Előtte meg egy kis esőnél is csöpögött befelé.
Viszont most, hogy le van bontva a burkolat leszigetelem a baloldali fűtőmotornál is... Ártani nem árthat.
ha kiveszed a fűtőmotort (nem nehéz) akkor a két szénkefére közvetlenül 12v-ot adva nézd meg , hogy forog-e a motor... Mert az enyém is állt de a szénkefék voltak elkopva.
A multkor megírtad az alsó patentok cikkszámát, ma beragasztottam körben az üveget de a felső díszléc patentokat tönkretettem. Meg tudod mondani , hogy mi a cikkszám vagy hol lehet kapni ?
Nerm annyira a fékhatás iatt kell. Mivel hátulról kihajigáltuk a kanyarstabit, ezálltal ha teljesen kirugózik, akkor rettentően feszülnek a csövek, majdhogynem ezek tartják a hidat (meg persze a gátló).
Kikötés is már elő van készítve.
És ha elöl is kész a visszatérítő alkalmatosság (dislocation cones), akkor onnan is száműzöm a kanyarstabit:)
Monnyuk kipróbálhattam volna nálad, amikor megcsináltad. Érdekes, hogy az Ivánnak nem tűnt föl akkora eltérés.. Még egy kicsit hagyom magam győzködni, aztán a következő paddock bulinál jelentkezem a Johnnynál.
Ezt én is mondtam már régebben is. Mármint, hogy ezek sokszorta jobbak, mint a "sima" gumi fékcső. Ugyanis nyomás hatására nem (vagy elhanyagolhatóan) nyúlnak, komolyan segítik a fékhatást.
Persze ez csak egy vélemény meg ezek az összehasonlítások mindig "objektívek":O)Azért az OME -t nem véletlen ajánlják leginkább ausztráliában ,bár ott van még a EFS meg a többiek...