Igen, ritkán járok, de olvasok szinte folyamatosan. Itt kaptam az alap "fertőzésemet" nem fogom elfelejteni. Nem jut annyi idő a fórumozásra, inkább reszelek csiszolok. :)
Nem felejtem el a két "nagyszakálúöreget" akik először utasaim voltak Veresegyházán. Sajna már csak egyikük de remélem utasom lesz idén Májusban is ugyan ott.
Igen, én is látok réseket, de nem volt számottevő a probléma, ezért maradt. - Lehet hogy azért használták... :) - Ez sokkal jobban látszik ennél az autónál mint 344 társainál. Itt sok javítani való volt, van.
Nem szeretnék én szőrszálat hasogatni, de nekem úgy tűnik mintha a kinyomócsapágy tengelye kicsit lógna. (:-))) Észrevételem építőjellegű, nem kötekedni akarok...
Üdvözlet az uraknak. Scaneltem egy ilyet, ha valakit érdekel/hasznát veszi: 'Autó és traktoripari tröszt gyártmányjegyzék' 1965. A Csepel motorokról, teherautókról, Ikarusz buszokról, Dutra traktorokról és dömperekről, sebváltókról, kormányművekről van egy-egy oldalas adatlap a termék jellegrajzával vagy fényképével és a főbb műszaki paramétereivel. 65MB méretű pdf :
Üdv ! Ma Csajágon belefutottam egy Jelcz fülkés D-750-es Csepelbe, rendszáma GAU volt, a szám részére sajnos nem emlékszem színe világoszöld, jó állapotban örvend. hiába üldöztem, a terepviszonyok miatt meglépett :-( valaki tud esetleg róla valamit?