Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pléhúsz Creative Commons License 2012.03.25 0 0 17455

Nem bírtam ki, írtam neki:

 

Kedves Kurucz Úr!  Miért nem oldja meg az életét pár százezer Ft-ból, a világ legjobb traktorjával, ami mellesleg magyar. Üzemanyag fogyasztása mai gázolaj áron 900 Ft óránként, nem ennek hatványszorosa. Dutra UE-28, fülke nélküli. Én nem árulok Dutrát, ha tehetném az összeset megvenném. Üdvözlettel Gergics Antal, a Magyarországi Dutra Klubbunkból

Előzmény: pléhúsz (17452)
Füge28 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 17454

Figyelem! Alkalmi vétel! Idő és helyhiány miatt fülke nélküli UE-28 felújítás alatt álló állapotban eladó, első sorban topicon belül alkatrélszei 99%-ban megvannak karrosszéria elemek le is vannak festve. Amit tudni kell róla, (motorban 40. 000Ft-os új orrcsapágy, tömítésgarnitúra, gyűrűgarnitúra. Hátul egy nem használt, új gumi és egy 80-90%-os. Képet majd teszek fel róla.

Ára 300.000HUF vagy 50-esre 90-esre 1000-esre megállapodással cserélhető

Ezen kívűl IFA HW 6011 forgózsámolyos pótkocsi Jó állapotú alvázzal és jó ballonkerekekkel, javításra szoruló platóval, oldalak nélkül eladó.

pléhúsz Creative Commons License 2012.03.25 0 0 17453

Tudjuk hogy nagyon figyelnek bennünket, nem azok akikre kiváncsiak vagyunk úgy egyébként. Arról viszont lehet hogy fogalmunk sincs, mekkora mértékű ez.

Előzmény: dbazsi74 (17443)
pléhúsz Creative Commons License 2012.03.25 0 0 17452

Ha a magyarok magyarok lennének, tudnák honnan jöttek, mi történt a közelmúltban. Tisztában lennének vele, mi az ami magyar gyártmány volt. Ezen vágyakozásra egyből egy jó állapotú fülke nélküli 28-as ugrana be.

http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2316792/Ultetveny-traktor-kereses.html

Azt írja legalább 45 LE kellene. A Csepel motort átszámítva ratyi traktorokra, minimum 50 LE.

Azt most nem forszírozom, hogy meló közben termeli a gázolajat szinte.

 

2012-ben az alkatrész ellátása sokkal jobb, mint amikor még a gyártása volt is. Azt azért még elmondanám, a Nagytraktorban már egy hengerfej 50 rongy, ez vicces. Különösen úgy, hogy a nagybátyámtól még 5 éve sincs, 500-ért vették, köbméter számban.

Kemenyes65 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17451

Azért ne vedd el az emberünk kedvét a 2 hengeres motortól. Hajómeghajtásra valóban kevés lett volna, de fenékszivattyú meghajtásként vízeltávolításra előszeretettel használták a MAHART-nál. Tudom, mert volt kis ismerettségem ott hajdanán, és láttam is ilyen motorokat és alaktrészeiket a raktáron. 

Előzmény: joebatyo (17428)
bedipeti Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17450

Szerbusztok Dutrások.RÉGEN jártam a forumon ennek oka ........ lényegtelen. TETTEM KÉPET Az inda fotóra a dutrárol.

jozsitraktor Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17449

Üdvözölek!

Endrével beszéltünk erről a tömitésről! Nekem ilyen kéne pont!! Lehet-e szó róla?

Előzmény: MEC GYVER (17438)
csokas_rich Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17448

Köszönöm szépen. Tudnál esetleg 4 hengeresről is írni valamit? Nekem erre lenne szükségem.

 

Köszi 

Ricsi

Előzmény: Mwin (17445)
dbazsi74 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17447

Mintha egyik tagtársunk is így csinálta volna.

Előzmény: Mwin (17446)
Mwin Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17446

Üzemanyagtartály házi tisztítása:

 

http://www.youtube.com/watch?v=eVZvjdQT3ks&feature=player_embedded#!

 

 

Súlyos...:-DDD

Mwin Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17445

Nos, a DT613.15 (traktormotor) és a 613.9 (hajómotor) adagolója azonos. A regulátor is.

Előzmény: csokas_rich (17440)
dbazsi74 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17444

Még annyit, hogy aki e-mailt ír az irja már le legyenszives az itteni becenevét, hogy be tudjam azonosítani. Akik meg itt nincsenek regisztrálva azok ne is nagyon kérjenek mert nem szeretném egy hét múlva a vat.....n viszontlátni az alkatrészeket amik még meg sincsenek!

dbazsi74 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17443

Ej-ej Joebátyó hát írtam én itt olyat, hogy hajó temetőbe megyek? :-) Nem akartam elárulni hiszen nem sok helyen bontanak hajókat és nem szeretném, hogy esetleg valaki oda pofátlankodjon előttem. A telefonba emlegettük a patkányokat erre megtaláltak e-mailban! Írt olyat egy figura, hogy vigyem el magammal, ha van akkor segít kiválogatni a csepel alkatrészeket és csinálunk belőle egy kis hasznot magunknak! A válaszom egy szó volt találd ki mivolt az :-) Egyébként már egy kicsit sajnálom, hogy beírtam ide, mert ha nem találok semmit akkor jól beégek a másik meg rögtön megtalált egy spasszer.

Előzmény: joebatyo (17428)
MEC GYVER Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17442

Üdv!

Köszönöm szépen!

Én mekkkóldottam:-)

jozsitraktor kollega küzd tomítéshiánnyal, Ő élne a lehetőségtgel........

Előzmény: szhelyi69 (17441)
szhelyi69 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17441

Én Szombathelyen kaptam a pohárhoz való tömítést egy mg boltban. Szerintem valamely régi steyr traktorhoz való, de tökéletesen passzol ide. Én beleraktam és tökéletesen tömít. Ha nem tudod megoldani akkor írj és ha járok Szombathelyen veszek és elküldöm.

Előzmény: MEC GYVER (17438)
csokas_rich Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17440
Köszönöm, szükségem lenne az infóra.
Előzmény: Mwin (17439)
Mwin Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17439

Otthonról meg tudom mondani.

Előzmény: csokas_rich (17436)
MEC GYVER Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17438

Üdv mindenkinek!!

 

Endrebá ez a tomítés......a jobb oldali a helyén van ( alig észrevehető:-)

Ezt faragtam keményszilikonos vízóratömítésből......

Előzmény: endrebá (17421)
aszepesi Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17437

Bocsánat, ha Ádámot kihagytam. Nem igazán vagyok tisztában még az elérhetőségekkel, ki-kivel, hol lakik stb. Imre bácsival úgy váltunk el, hogy majd keres, említette, hogy valameddig nem lesz elérhető. A címemre elküldenéd az Ádám elérhetőségét. Köszi.

Előzmény: korbulyandi (17434)
csokas_rich Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17436
a kérdés az lett volna hogy traktor elemes vagy teherautó vagy valami harmadik.
Előzmény: Mwin (17435)
Mwin Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17435

Az adagolójuk is hasonló, de utána kell néznem, mi a külnöbség, ha van.

Előzmény: csokas_rich (17432)
korbulyandi Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17434

Azt elfelejtettem mondani, hogy este már beszéltem Néder Imre feleségével, nagyon tetszett neki az ötlet, mindenben benne vannak!

Úgy tudom, ezen és a jövő héten nincsenek itthon, utána lehet szervezkedni!

Gondolom azért a Nagyhét kimarad, mondom, mindenképpen Ádámékat is be kellene vonni!

Andi

Előzmény: aszepesi (17425)
korbulyandi Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17433

Én Ádámnak átküldtem az eredeti hozzászólásodat, nagyon tetszett neki. Szerintem Ádámékat is mindenképpen bele lehet vonni. amit tudok, én szívesen segítek. Ő még a megörökítésben is tud segíteni!

Andi

Előzmény: aszepesi (17425)
csokas_rich Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17432
Mwin és az adagolók? Nekem arra lenne szükségem azok milyenek a hajókban?
Előzmény: Mwin (17431)
Mwin Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17431

Hajókat???? Barbárok...Milyen típusokat? An-2? Vízibusz?

A hajókban leginkább 4 hengeres (kishajókban főgép, nagy hajókban segédüzemi célra) - és 6 hengeresek voltak, a csupasz motorig azonosak a többivel, de más a kipufogócső, olajteknő, stb.

Járműveken megszokott értelemben vett kuplung sincs rajtuk, a motor az irányváltó fogaskerekeit forgatja, és az irányváltóban van a  hátramenet, az előre menet, és az üres fokozat.

A kuplung a motornál a generátoroknál is alkalmazott gumibetétes  körmös kapcsolás.

2 hengeres Csepel motor nem sok helyen üzemelt a hajózásban, ott leginkább a 2 hengeres Jendrassikot alkalmazták, generátor hajtásra.

 

 

 

 

 

Előzmény: joebatyo (17428)
csokas_rich Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17430
segítséget szeretnék kérni, hogy új olaj illetve levegő szűrőt hol lehet beszerezni.

Köszi
Ricsi
offroader Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17429

Na most én is kicsit gondba vagyok a tárcsa kérdéssel, ugyanis van otthon 2db 1 méteres tárcsatagom, ami ugye egymás utánba rakva keskeny lenne a gép után. Tehát marad az, hogy egymás mellé. Már csak az a kérdés, hogy egyirányú tárcsa legyen belőle, vagy ilyen, amit az első képen láttunk? Nekem az egyirányú jobban tetszene, de kérdés, hogy nem csavarná-e a gépet egyirányba?

joebatyo Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17428

Srácok!

Bocs, hogy belevau, de Bazsi nem traktorbontóba megy, hanem (sajnos) hajókat vágnak szét.

Ott az általatok említett dolgok kicsit sincsenek.

A nagy Dutra kuplungharang csakis traktoré, semmi másban nem volt.

Váltó, diffi alkatrész sem hiszem hogy csereszabatos hajóból :)

Talán egyedül a kuplung dolgok.

Mint ahogyan 2 hengeres Csepel motorral sem szereltek fel túl sokat, ha mégis kérem

Mwin topiktársunkat, hogy javítson ki.

 

Üdv.

Előzmény: gajtox (17424)
endrebá Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17427

Nagyon egyetértek veled... nem szabad hadastól rárontani senkire se, ha barátnak akarjuk.

Amit te most csinálsz az hasonlóan izgalmas, mint mikor az ember megtalál mondjuk egy régóta a pajtavégében felejtett Csepel M25-ös őstraktort, és örvendezik a széles társasággal együtt.

Amit mondasz hogy diktafonnal menni barátkozni, és a lényegi dolgokat megörökíteni mert a szó elszáll, az nekem is eszembe jutott már, de valahogy egy gép bekapcsolása után nehezen alakul ki baráti beszélgetés... biztos valami régi rossz reflexek dolgoznak az emberekben.

 

Sok sikert a barátkozáshoz, én is veled örülök hogy szelemi értékek őrizőjét találtál.

 

:-))))

Előzmény: aszepesi (17425)
DutraZoli Creative Commons License 2012.03.24 0 0 17426

 Kész a uj videó!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!