"Mondeo csak akkor kellene, ha hirtelen az összes autó kipusztulna a világon."
Ezt pedig Te írtad. Nincs azzal gond hogy nem tetszik, és ne is vegyél, csak fura hogy műszakilag egy darab autóból átlagolsz, ami nem is a Tiéd volt.
Egyébként csak hogy visszakanyarodjak és próbáljak én is segíteni ne csak okoskodni :o), szerintem a méretet kellene elöbb belőni, mert néztél korábban Subarut is az pedig nem Mazda 6-os, Vectra stb méret volt.
Ez igen, igazi recycling. Megoldjuk Pistám okosba, majd következőbe lerendezzük. :) Osztán, egy véletlen második balesetben a már egyszer váz hogy bírja ki az más kérdés....
Most "jövök" az egyik suzukis oldalról, ahol a használtautó.hu-n lévő egyik hírdetést taglalták. Aztán átmentem arra az oldalra is és amit láttam az nagyon tetszett!!!!
Kereskedő legyen a talpán aki ezek után eladja ezt a kocsit.
Úgy látszik, hogy emberek, sorsok és izlések tényleg hasonlíthatnak egymásra ismeretlenül is. :))
A Ford nekem sem jön be és nem is nagyon vennék. Volt 1.6-os benzines Fiestám, ami államdóan szopatott. Mindig produkált valami elektromos problémát. Gyorsan be is számoltattam egy Suzuba. :)
Én BMW-t vennék, ha nem verdesné a csillagos eget a benzinár. Egy 5-8 éves, megkímélt, hathengeres, benzinest. Azok a gépek még nagyon össze voltak rakva és a mai napig megállják a helyüket.
Tudom-tudom, mindenkinek más a jó és a szép. Tanácsot adni nem lehet, de én egy ilyen vasban érezném jól magam. :)
Tudod mindenki a saját lovát dicséri.Mi meg már itt hetek óta turkálunk az izlésében és a pénztárcájában..Mindenki rábeszéli valamire.Én is.A Ford neki "nem szimpatikus"-
Soha még csak egy ford hirdetést meg nem néztem én se, mert nekem se szimpatikus
Érts ezt úgy hogyha a Szerencsekerékben nyernék egyet ,bele se ülnék,hanem adnám el.Azonnal.Ez egy vélemény.Az én véleményem.Izlések és...
"Az hogy tetszik, nem tetszik tök szubjektív, ez nem érv."
Ezt gondold át még egyszer. Ha ez nem érv lenne, akkor lenne egy fajta autó és kész. Mérésekkel, vizsgálatokkal eldöntenék a tudósok melyik a kategória legjobbja és a többit nem venné senki. Mindenki szidja az olasz és francia autókat, ennek ellenére veszik őket.
Biztosan van sok elégedett Ford tulajdonos, de én nem akarok az lenni, főleg nem elégedetlen. Nem szimpatikus a márka ezért olyat most úgy gondolom, nem veszek. Majd lehet, hogy egyszer olyanom lesz, de most nincs...
(Az én környezetemben csak egy embernek van, ő elégedetlen. Ez nekem 100%!)
Éppen ezért nem vettem újan, pedig gondoltam rá. A legnagyobb értékcsökkenés az első három évben van és ez egy középkategóriás autó esetében többnyire egy fullos kisautó ára...
5 év és 135.000km után naná hogy több mint 50% volt a különbség. De az új Superbnél a hazaúton vesztenék annyit egy összegben , mint a Swiftnél a több mint 5 év alatt.
Megnéztem, mit lehet kezdeni a klímacsővel, ami hozzáér egy ponton a motor egyik csavarjához. (ott kanyarodik el a cső.) Ideiglenesen arrébb húzattam, amihez egy tönkrement egér vezetékét használtam fel. :) (Remélem, valamennyire bírja a hőt a kábeldarab.) Felhívtam a szervizet, lehet állítani a csövön, jövő héten beviszem. Elég durván belemart a csőbe már a csavar, attól tartottam, hogy kirágódik, és elmegy a klímából a gáz. Mondjuk most meg az ABS tartókonzoljához ér hozzá, de ott védi a bandázsszalag. (Nem tudom, miért nem tekerték be vele végig a csövet.)
:))))))) Hát nem tudom. Azért egy szép Signum 17 v 18-as kerekekkel, xenonnal, fekete színbe, simán veri a mazda 6-ot, vagy ide berakom a régi vectrám, szerintem az is jobb mint a mazda 6, de kinek a pap kinek a papné
Felhívtam őket és megkérdeztem, lehet rendelni szűrő nélkül és le is vonják az árát csak a rendlésbe kell odaírni, hogy olajszűrőt nem kérek. Így holnap meg is rendelem.
Autóvásárlás: Ha nekem annyi pénzem lenne, hogy mazda 6 kategóriás autót tudnék venni, akkor már holnap a mazda szalonban lennék. Bár én nem szeretnék használtat venni, de ha úgy kellene választani akkor is abszolut MAZDA 6. Japán (ez mindent elmond róla), megbízható, szép, mint olvasom jól felszerelt. Kollégámnak van 2,2-es benzinese. Nagyon jól megy, csendes és eddig a kopó alkatrészeken kívül nem volt más baja. Lehet egy Suzukiból nagyképűnek hangzik de egy Opel akkor is csak egy Opel marad még ha Signum is és nem egy Mazda. Számomra nem egy kategória a kettő. Persze másnak tiszteletben tartom a véleményét!!
Pont ezt akartam írni én is. 2005-ben vettem a GS-t 2,9-ért. Rá 2 és fél évre 50ezer km-vel, örültem hogy elment 1,8-ért, nem kicsit megkímélt, hibátlan állapotban. :o( Ez minden, csak nem jó értéktartás.
Szerintem összességében is el lehet mondani hogy sokkal jobban megéri úgy venni ilyen autót hogy 3 évesen 50-60ezer km-vel mint újonnan. Nekem ez működik, kopp-kopp és nem bántam meg, bárkinek is vettünk így autót. Mondjuk a csúcs az tavaly augusztusban volt. 2001-es Polo 1.4 16V, szalon állapotban 22ezer km-vel, 950-ért. Klíma, alufelni, ABS, 4 lufi, CD stb. Itt van Csepelen a barátom feleségénél, meg lehet nézni. :o)
Ja értem. Akkor ez a szokásos nagybátyám menyasszonyának a mostohafiának a keresztgyereke mesélte című történet. Oké. Akkor így tiszta. :o) Az hogy tetszik, nem tetszik tök szubjektív, ez nem érv. A tény az a részemről annyi hogy az elmúlt nagyjából 8 évben a családon és baráti körön belül 6 db céges és nem céges Ford prögött. Köztük 2003-as és 2005-ös Focus, 2db 2004-2006-os Mondeo, most pedig egy 2007-es új mondeo és nekünk egy 2005-ös Galaxy. A hibalistán olyanok szerepelnek mint akksi csere és a fesz. szabályozó hibája miatt el-el durranó H7-es izzók. Ennyi. No comment.
Ettől még nem lesz Európa legjobb autója, de azért találjuk már meg optimálisan a helyét....
(egyébként ahogy itthon nézegetem, a Mazda sem valami ártartóász :) 2008asok, kevesebb mint 50e km-el vannak 4m körül. pontosan 2.0 D 3.6m, új ár 7,8m. 2.5GTA 5m, új ára 8,6m. mindenféle plusz nélkül)
eladásra veszel autót vagy használatra? :) Szerintem anno amikor a swiftet vetted akkor sem úgy kerestél autót hogy melyiket lehet majd jó áron eladni 5 év múlva. Nem tudom mennyibe vetted és nem emlékszem mennyibe ment el de szerintem ennél is megvolt az 50%os bukta..
Megnéztem.A Superb alap ára 24880Euró plusz metál (Ausztria). Három, négy év múlva a felét éri. A benzines itt eladhatatlan.... Az árkülönbözet meg több mint 8000 Euró, ami több mint 2 MFt, az értékvesztés meg Több mint 3 Mft az első három- négy évben.. Bomba üzletnek tűnik, valóban. Majd ha a Mazda megfutja a 100.000km-t akkor meggondolok egy ilyet két három évesen kevés kilométerrel...