Kedves márkatársaimnak - is - Boldog Ünnepeket Kívánok!
Szeretném megkérdezni, hogy hibaüzenetként megjelent a részecske-szűrő figyelmeztető üzenet. Az utóbbi időben csak városi, rövidtávú üzemben volt az autó, most tervezek egy hosszabb utat. Van-e remény arra, hogy a hibaüzenet megszünik egy hosszabb út és nagyobb sebesség során? Egyáltalán nyugodtan elindulhatok-e így?
Köszönöm,nekem szedánhoz kellene,de ha üléshuzat lebontásával jár azt hiszem megvárom az ünnepek végét aztán nekiugrom.Remélem csak kiakadt a szerkezet és nem törésről van szó.
Az egyik barátom egy autószervízben dolgozik, elég sokat járok oda, ott is szoktam csinálni a diagnosztikát.
Régóta mondta, hogy ők Pro-Tec üzemanyag adalékokat használnak, és öntsek én is bele néha üzemanyag rendszer tisztítót stb stb.
Én mindig visszakoztam, hogy hülye francia autó megkergül tőle, van elég bajom részecskeszűrő stb.
Aztán tavaly télen ledermedt a gépben a nafta. Mondta hogy öntsek bele dermedésgátlót, de nem mertem, és felhívtam a Peugeot szervízemet. Mondták hogy nyugodtan öntsem bele. Kérdem hogy milyet öntsek bele, és milyet ne. Pro-Tec, meg Wynss. De ők a protecet használják országos szinten mindenhol jó cuccok.
Úgyhogy azóta használok ilyen üzemanyagrendszer tisztítót, megköti a vizet a rendszerbe és kiégeti, jó cucc.
Na azóta 20.000renként borítok bele egyet olyan 3000 körül lehet az utcai ára, én 1900ért veszem :)
Beszéltünk itt az adalékozásról, ilyen cetán boostert fogok venni.
Nem tűnik túl bonyolult szerkezetnek a gerinctámasz, de nem könnyű hozzáférni… Le kell bontani az üléshuzatot… Az első képen a sedan, a másodikon a coupé ülésének váza... Az enyémhez a gyári cucc ára 55 759,38 HUF + szerelés.
Tegnap történt meg velem,hogy a vezetőülés gerinctámaszát akartam finoman állítani (a kart felső pozicióbol alsóba húzni) kb.1cm -t tudtam mozdítani mikor egy nagy kattanás kisérteben működésképtelen lett a szerkezet.
Attol tartok szétugrott a szerkezet,szerintetek ezt,milyen módon lehet javítani (remélem lehet).
Én nem pont erre gondoltam,a benzint meg inkább kihagynám.Nekem nem dermedésgátló kellene,ugyanis 20 fokos garázsba áll az autó,inkább az érdekelne,hogy a prémium gázolajakban mi van mert ha simát tankolok rángat a kocsi,míg bárhol a drágább gázolajtol soha!Vagy csak sima dermedésgátló,nem hinném.Ötlet?
Szia! 407esben ez így működik. Én múlthéten erről meg is felejtkeztem, és beültem indítottam, aztán amikor szenvedett, akkor jöttem rá hogy marha voltam :) A jutalom egy depollution system faulty hibakód, ami nap végére törlődött is magától.
Ja ugye most hogy voltam elég sokat szervízben, rákérdeztem erre az izzításra, mert a bosch műszer amivel dolgozom kiírta hibának az izzítást. De a szervízben is mondták, és énis megtaláltam, hogy a peugeot planet is néha rosszul jelzi ki, és hibának hozza az izzítógyertyákat. Kiszedettem velük, és mondták hogy semmi hibája nincsen. Tehát a 407 így izzít.
Váltógondom: nemvolt alvázmosásom max 2 hete amikor a mol kúton mosta le a gép az autót, de nemhiszem hogy olyan kraftot jelentene ez a mosó.
A gyárilag adalékolt üzemanyagokról az én véleményem az, hogy javarészt csak marketing. Nincs az ÖMV adalékolt naftájáról személyes jó/rossz tapasztalatom (pedig vagy 2 alkalommal tankoltam is már), mert még a 4 év dízelezés alatt egyszer sem dermedt le semmilyen üzemanyagom.
Én inkább veszek külön adalékot és tankoláskor magam mixelem. Kb ugyan annyiba jön ki így is, de legalább tudom, hogy mi és mennyi megy bele.
A váltó kapcsán: nem volt az elmúlt néhány napban alvázmosásod vagy egyéb, magasnyomású mosásod?
A minapi mínuszokban tűnt fel, hogy szemben az előző dízel autómmal (Citroen C4 1.6HDi), hogy talán a 407-ben az izzítás másképp működhet. A C4-ben már az ajtó kinyitásakor volt egy izzítűás, így gyakorlatilag mire a kulcsot a zárba tettem és elfordítottam már a rendszer nem is jelzett izzítást. De soha nem villant fel a visszajelző 1mp-nél hosszabb ideig.
A 407 (nekem 2.0 HDi van) pedig rendszeresen 2-3 másodpecíg izzítgat a napokban.
Van egy problémám a géppel. A váltó néha befagy vagy valami ilyesmi.
Garázsban áll az autó, de egész héten a baránőmnél voltam, ahol kint csövezett az autó a -12 fokban.
Az első ilyen ipari hidegben, ledermedt a gép (mellesleg omv alpesi diesel-t tankoltam) 10 perc köszörülés után beindult, majd még 20 percet kellet járatni mert nem lehetett betenni csak 3-4esbe, oldalra nem lehetett kitolni.
Pont szervízbe mentem controllra a mágnesszelepes téma miatt, mondom a szerelőnek, azt mondta, hogy 2 bowden kapcsolgatja a váltót, és az egyik a hosszirányú valószínűleg sérült, és befagyott.
Középkonzol kibontás, részecskeszűrő le, hővédő le és alatta van elvileg.
Mondom az autóalkatrészes barátomnak a dolgot, és aztmondja, hogy ez hülyeség, mert ha elvan fagyva, akkor olyan mint egy kézifékbowden, és vagy megy vagy nem.
Váltóolaj gyári lett beleöntve 1.5 éve amikor a kettőstömegű meg a kuplung volt cserélve.
Szerinte ezt kéne kicserélni, mert az is ledermed.
Na ma mentem síelni, otthon a garázsból indulva hibátlanul ment a gép, majd 100km megtétele után menett közben szar lett...
Egy hegyre mentem fel konvojba 4esbe, és alig tudtam betenni utánna 5-be, mert megint szorult.
Amikor bevan halva, akkor 3-4 simán megy, és nem lehet kitolni oldalra. Ha berakom erőböl 1-be akkor lehúzom és nem ugrik be középre, hanem kintmarad oldalt, és úgy húzom le 2be.
A gázolaj meg azért érdekes, mert tavaly sima shell-es naftától -20ba dermedt le amikor 1 napot állt kint a fagyba, most meg -10 alpesi diesel és ledermed. Öntöttem bele Protec dermedésgátlót, azóta elsőre indul, pici izzitás után.
"Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nekem automatikusan behajlik a tükör leálláskor, de ez így télen szerintem nem annyira buli, mert ebben a fagyban nembiztos, hogy olyan jó, hogy a motor erőlködik.Nem tudjátok, hogy lehet kikapcsolni az elektromos tükörbehajtást?..."
Tegnap jutott eszembe, hogy lehet ezt szerviz nélkül is csinálni. Ki is próbáltam ma.
1) A kocsiban ülve (pl. mikor megérkezel valahová) hajtsd be elektronikusan (kapcsolóval) a tükröt.
2) Állítsd le az autót, vedd ki a kulcsot. Szálj ki, zárd be.
3) (Óvatosan) Hajtsd ki a tükröket kézzel.
Ennyi. Addig, amíg a kapcsolót nem "bizergéled" újra, addig nem fog elektromosan ki-be fordulgatni.
anno esküvői autónak kaptunk kölcsön egy 407est, most viszont lassan le szeretnénk cserélni a kocsinkat. mindenképp benzinest akarok(félek a diesel alkatrészáraktól), és mindenképp gázositani akarom.
a 407esek melyik motorral gázositható? általában azt mondják, hidrotőke illik hozzá, és nem lehet közvetlen befecsis.
köszi,ha tudnátok irni melyik milyen, esetleg ha van gázos 407es,akkor főleg érdekelnének tapasztalatok.
Ami a servicebox-ot illeti, én anno értelemszerűen regisztráltam be és a fizetős szolgáltatások kivételével (pl. javítási leírások) azóta is minden működik.
Sziasztok! Már többször megpróbáltam, de hogyan tudtok ebbe a serviceboxba beregisztrálni? Én nemtudok, mert csak fizetős oldal jön be, az ignyenesen meg csak az autóhoz levő leírást tudom nézni.
Az enyém gyári peugeot felni. Hibátlan állapotban van, tavalyi vételezésű. Rövidebb csavarok kellenek hozzá, de persze megvannak azok is, azzal van feltéve most. :)
A vaterás quasar ilyen a 16" felnim is. Én is néztem hogy ennyit érhetnek, viszont ha megnézed baromira karcosak és megvannak alázva. Egyébként a hírdetőt nagyon ajánlom elég sokmindent tud 407hez, és lehet alkudni is vele, ismerem személyesen, tőle vettem az mp3as rd4emet.
A szenzort nemtudom hogy melyik fajta, de működik a 2005ös autómmal is hibátlanul meg tesóm 2009esével is. Sajnos rajta van a felnin a gumi, úgyhogy nemtudom megnézni.
Ha érdekel mondjál árat.
Az aux innek még olvasok utánna, de úgytűnik hogy nemkell feltétlenül megvenni az előbb linkelt cuccot, lehet hackelni is. Csak azon agyalok, hogy tudna magától telefonhívásnál bemenetet váltani.
Itt a 7x17-es acélfelni 16.990 Ft (+ 990 Ft/db szállítási díj)
Gyári 7x17-es acélfelni a szalonból (cikkszám: 5401P2) 18.612 Ft, de állítólag karácsony előtt lesz egy -20%-os akció a Peugeotnál minden alkatrészre, így mindjárt kb 15.000 Ft lenne csak az ára…
A te 4 db lemez felnid milyen állapotban van? Nagyon le lettek harcolva ama céges autón??? A szenzor melyik fajta? A régebbi szögletes, vagy olyan, mint a csatolt képen van?
Egyébként gondolom az acélfelnihez más csavar kell, mint az aluhoz…