Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nick_X14XE Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12025

Akkor jó volt a sejtésem. :) Sok olyan Vectrát látok amelyiken nem világít mind a 4. Pedig úgy az igazán szép.

 

veciv6, mumtaz: bocs a képért, fogalmam sincs honnan való, a gugli képtalálatai között tényleg ritka amikor égnek helyzetjelzők. Szerintem gyári állapotában a legszebb ez az autó (is).

Előzmény: djtoci (12016)
AAAAAAAAAAAAAAA
Kocsis Zoli Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12024

Hm. Egyelőre köszönöm a segítséget mindkettőtöknek. Megnézzük a szerelővel a dolgot aztán majd lesz valami.

Előzmény: mumtaz (12020)
djtoci Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12023

Köszönöm!

Előzmény: mumtaz (12019)
djtoci Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12022

Nekem a karter csövem volt szétmálva, tiszta lyuk volt. Lada Samara-hoz való pont jó volt rá, 550 Huf-ért. Azóta nem áll meg, stabil az alapjárat.

Előzmény: Kocsis Zoli (12021)
Kocsis Zoli Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12021

Minden leesik nullára. Legutóbb tegnap fordult elő. Érzem, hogy ha rálépek a gázra kicsit belerángat. Na ekkor már sejtem, hogy mi fog következni. Kiveszem  üresbe és leáll a motor is. Aztán menetközben ugye beteszem kettesbe és újra indul. De ismét leáll ha a fordulatszámot nem tartom direkt magasan. Magyarul ha nem engedem ismét leállni. Da he elveszem a lábam a gázról ismét leáll.

Előzmény: mumtaz (12020)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12020

Ha menet közben (autó sebességben) hallhatóan elmegy a gyújtás, de a motor forog a kerekek által, a fordulatszám mérő mutatója leesik nullára. Ha igen, akkor fordulatszám jeladó hiba.

Ha ott valami nem okés, akkor a vezérlő nem kap jelet és ezért nincs gyújtás.

Nekem csinált ilyet, hogy menet közben egyszercsak a mutató nullára esett és a motor "leállt", de a motor forgott, amit viszont a fordulatszám mérőnek mutatnia kellett volna. Egyértelműen fordulat jeladó volt a hiba.

Előzmény: Kocsis Zoli (12018)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12019

B1: H7 tompított / H1 refi

B2: H7 tompított / H7 refi

Előzmény: djtoci (12016)
Kocsis Zoli Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12018

Üdvözlet Mindenkinek

 

Nekem egy 2001-es 1.6 16v Vectrám van. Azzal a problémával fordulok ide, hogy az autó néha menetközben lefullad.

Egyszerűen leesik a fordulatszám és teljesen megáll minden. Persze újra lehet indítani ugye menetközben de ha közvetlen ez után

 megállok a pirosnál akkor is lefullad és itt már kicsit több indítózással indul újra.

Ezt kétszer-háromszor eljátsza aztán rendbejön minden.

Nem egy gyakori jelenség ez. Ritkán fordul elő.

A kérdésem ugye az lenne, hogy mitől lehet ez? Ha valaki tud ebben segíteni vagy valami támpontot adni azt megköszönném.

TDI.16V Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12017

Igen 2.0 tdim van

2.5 Fiat boxer vagy 
Peugeo partner tdi adagolót.Annak a mechanikus csuklós része kell hogy be lehessen kötni.

Még nem láttak hozzá,de bizakodó vagyok.Remélem megszűnik ez az állandó gond.

 

Előzmény: MBman (12013)
djtoci Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12016

Köszi a tippet! A két szélső 5W-os izzó ki volt égve.

 

Még egy kérdés! Elől nekem -nem is tudom miért :-) - B2-es lámpa van. Abba milyen izzók kellenek? H4 vagy H7?

Előzmény: Nick_X14XE (12011)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12015

Mi ez? Valami virtual tuning?

Előzmény: Nick_X14XE (12011)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12014

Na persze...... :-)

Előzmény: Nick_X14XE (12011)
MBman Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12013

Milyen motor? 2.0 dti?

Miféle bowdenes adagolót akarsz te arra rászerelni?

Előzmény: TDI.16V (12012)
TDI.16V Creative Commons License 2011.01.09 0 0 12012

Sziasztok.

 

Köszi a válaszokat.

Jók  voltak.

Van valami megoldás az adagolora?Nekem már másodjára halt meg:-( Most egy igen jó disel szerelő tanácsára átfogom köttetni egy bovdenesre.

Kiváncsian várom a hozzászolásokat.

Nincs kedvem két évente ekorra összegeket rákölteni.

Nick_X14XE Creative Commons License 2011.01.08 0 0 12011

 

Csak ezt a képet találtam hirtelen, ahol egy B1-en világít az összes helyzetjelző.

Előzmény: djtoci (12010)
djtoci Creative Commons License 2011.01.08 0 0 12010

Az üzenet: Abendl. rücklicht. Úgy látom jobban bele kell mélyednem ebbe a csodába.

Előzmény: Nick_X14XE (12009)
Nick_X14XE Creative Commons License 2011.01.08 0 0 12009

Mi a pontos hibaüzenet? A Head light/tail light-ra panaszkodik?

Hátul 4 db helyzetjelző van, nem lehet hogy csak 2 világít és azt hiszed az a full? :)

Ha mind a 4 világít, akkor bocs a feltételezésért. :)

Előzmény: djtoci (12006)
djtoci Creative Commons License 2011.01.08 0 0 12008

Köszi! Akkor átnézem az összes aljzatot meg izzót, és az oxidot leszedem róluk.

Előzmény: mumtaz (12007)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.08 0 0 12007

Azt akkor is írhatja, ha az izzó még világít, de annyira elhasználódott, hogy már megváltozott az ellenállása.

Előzmény: djtoci (12006)
djtoci Creative Commons License 2011.01.08 0 0 12006

Uraim! Van még egy hülye kérdésem! A BC egyfolytában irja, hogy nem jó a külső világitásom. Egy izzó rossz volt, azt kicseréltem, de azóta se jobb a helyzet. Szerintetek?

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 12005

Későn indulok ,fél nyolc és nyolc között. Mikor meg korán megyek, akkor meg fél hétkor már indulok.

Előzmény: mumtaz (12004)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2011.01.07 0 0 12004

Nem szoktalak látni reggelente. Vagy korábban mész el, Vagy én megyek arra túl korán. :)

Előzmény: Törölt nick (12002)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.07 0 0 12003

B+. :)

 

Előzmény: veciv6 (12001)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.07 0 0 12002

Persze, hogy van.... pattintsd ki, mit szeretnél, aztán meglátjuk, tud e valaki segíteni.

Előzmény: TDI.16V (11995)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 12001

Leírod a listát-elküldöd nekem én meg továbbítom Jézuskának,már nincs messze a karácsony..... :-D

Előzmény: mumtaz (12000)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.07 0 0 12000

Meg is van. Ezt akartad? :)

Mit nyertem? :D

Előzmény: veciv6 (11998)
Sorik23 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 11999

Szia,

 

Nekem ide csatlakozik

 

Előzmény: kiskaldi! (11981)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 11998

Na,hol van mindenki?Legyen már meg az a fránya 12k...... :-)

veciv6 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 11997

Sok embernek már vekije sincs-páran helikopterrel nyomják,van ki jachtra cserélte...... ;-D

 

Komolyra fordítva : nem Te vagy az egyedüli......

Előzmény: TDI.16V (11995)
djtoci Creative Commons License 2011.01.07 0 0 11996

Tengermély tiszteletem az Uraknak!

Megnéztem mégegyszer. Amit látok a motortérben azok a következők:

- Ha szembeállok a kocsival, akkor a szelepfedél bal oldali részéről megy egy cső az injektor tetejéhez, a levegő szívócsonk mögött lehet látni;

- Az EGR szelep egy kimenő csöve az injektor jobb oldali részéhez csatklakozik, a szelepfedél tetejétől kb 20 centivel lejebb a befecskendező csonkon.

A többi vákuum cső "eltünik" valahol a rengetegben, természetesen a motor és a tűzfal között, mélyen lent.

 

Más. Az akksit ki kellett cserélnem, mert a nagy hidegben éppen csak annyit tudott fordítani a főtengelyen, hogy elindította a kocsit. Most legalább akciós volt a tecsóban a "wild horse" nevű csodaakksi. 74 Ah 17,5e pénz volt. Ha kibír ez is 3-4 évet, akkor e öröm, e bodottá!

Előzmény: kiskaldi! (11985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!