Akkor jó volt a sejtésem. :) Sok olyan Vectrát látok amelyiken nem világít mind a 4. Pedig úgy az igazán szép.
veciv6, mumtaz: bocs a képért, fogalmam sincs honnan való, a gugli képtalálatai között tényleg ritka amikor égnek helyzetjelzők. Szerintem gyári állapotában a legszebb ez az autó (is).
Minden leesik nullára. Legutóbb tegnap fordult elő. Érzem, hogy ha rálépek a gázra kicsit belerángat. Na ekkor már sejtem, hogy mi fog következni. Kiveszem üresbe és leáll a motor is. Aztán menetközben ugye beteszem kettesbe és újra indul. De ismét leáll ha a fordulatszámot nem tartom direkt magasan. Magyarul ha nem engedem ismét leállni. Da he elveszem a lábam a gázról ismét leáll.
Ha menet közben (autó sebességben) hallhatóan elmegy a gyújtás, de a motor forog a kerekek által, a fordulatszám mérő mutatója leesik nullára. Ha igen, akkor fordulatszám jeladó hiba.
Ha ott valami nem okés, akkor a vezérlő nem kap jelet és ezért nincs gyújtás.
Nekem csinált ilyet, hogy menet közben egyszercsak a mutató nullára esett és a motor "leállt", de a motor forgott, amit viszont a fordulatszám mérőnek mutatnia kellett volna. Egyértelműen fordulat jeladó volt a hiba.
Uraim! Van még egy hülye kérdésem! A BC egyfolytában irja, hogy nem jó a külső világitásom. Egy izzó rossz volt, azt kicseréltem, de azóta se jobb a helyzet. Szerintetek?
Megnéztem mégegyszer. Amit látok a motortérben azok a következők:
- Ha szembeállok a kocsival, akkor a szelepfedél bal oldali részéről megy egy cső az injektor tetejéhez, a levegő szívócsonk mögött lehet látni;
- Az EGR szelep egy kimenő csöve az injektor jobb oldali részéhez csatklakozik, a szelepfedél tetejétől kb 20 centivel lejebb a befecskendező csonkon.
A többi vákuum cső "eltünik" valahol a rengetegben, természetesen a motor és a tűzfal között, mélyen lent.
Más. Az akksit ki kellett cserélnem, mert a nagy hidegben éppen csak annyit tudott fordítani a főtengelyen, hogy elindította a kocsit. Most legalább akciós volt a tecsóban a "wild horse" nevű csodaakksi. 74 Ah 17,5e pénz volt. Ha kibír ez is 3-4 évet, akkor e öröm, e bodottá!