Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Discota Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37397

Ráadásul bármikor rádronthat egy egyenruhás mamlasz! :)

Előzmény: fúrószár (37396)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37396

Az erdő veszélyes.

 

Mai napig úgy megyek, ha egyedül vagyok, és meghallom a motorfűrészesek hangját, már nyomom is le a gombot. :-)

Előzmény: TÖLCSÉRES P38 (37395)
TÖLCSÉRES P38 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37395

Én kész vagyok a valóság számitással. MTZ ciklon vs. simex mintás gumi. Nem is boncolgatnám.

 

Viszont az erdőben való vizelés sokkal veszélyesebb. Képzeljük el valaki szteredroidot fogyaszt, vizel, a szomjas mókus megissza, majd a testében felszivódó szteredroidok hatására átrágja magát a land roverekből összeálló karaván gumijain. Nos ezen gondolkozzunk el. :D  De akár be is rúghat hasonló körülmények között. Az erdő veszélyes, lásd jancsi és juliska, vagy akár piroska és a farkas történetét.

fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37394

Várggyá, most összekevertél! :-)

Előzmény: Discota (37393)
Discota Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37393

Ha elhagyunk valamit, illik kiszállni, felszedni, erre is jó a kukazsák... :)

 

De erdőben egyébként sem szabad autózni :), a közlekedő utak meg elvileg ugye nem verik a tetőt.

Előzmény: fúrószár (37392)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37392

Tudtam én, hogy a wáfléé helyett téged kelletett volna kirakni a tetőre, Frédi. :-)

 

Az erdőben akkor sem szemetelünk. :-)

Előzmény: spapda (37391)
spapda Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37391

Maestro! Azér' az agrárboltos MTZ ciklon nem ugyanabból az anyagból van, mint a Safari snorkel, szóval érdekelne egy átfogó statisztika, hogy eddig hány terepgumi lelte halálát az ágak által letört MTZ ciklon-maradványokon való áthajtásban?

A waffle boardért meg azért kellett fél kilométert gyalogolnod, mert amikor szóltam, hogy valami gyanús hangot hallottam a tetőről, te csak legyintettél, hogy "áhh, ez egy Defender, ilyen hangok előfordulnak működés közben". :)))

 

Az viszont igaz, hogy a tető fölé nyúló ciklon sokkal sűrűbben akad bele a növényzetbe, mert a kasztni/szélvédő nem vezeti el fölötte, márpedig az ágak csúnyán meg tudják cibálni a dolgokat.

Előzmény: fúrószár (37389)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37390

Mer' mindéé a kókányolás.

 

Az igazán prifik Defenderrel öletik, az még a kiszáradt gímeskút fenekébe sem ér bele, he. :-))))

Előzmény: scottiepippen (37385)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37389

Baszki, erdőben ne szemtelj!

 

Egyrészt ezért, másrészt, ha megyen mögötte a cimborád, és ráhajt, akkor kilukad a kereke, és az megen nem 390,- bzmg! :-)

 

Én is visszasétáltam fél kilométert, amikor a narancssárga wafléébőrt lekapta a tetőcsomiról egy bükkfa. :-))))

Előzmény: Discota (37383)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37388

"Én tennék be egy nagyon erős kanyarstabit az meggátolná, hogy a kerék kirugózzon"

 

Ez azért jó megoldás, mert így hamarább lenne a levegőben valamelyik kerék. Így természetesen, amíg fent van, nem kopik a gumi. :-)

Előzmény: TÖLCSÉRES P38 (37382)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37387

Nembaj.

 

Érccsük.

Előzmény: élijen (37381)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.26 0 0 37386

Úgyvan.

 

A professzionálisták így csinálják.

Ezért is raktam be 4 ilyen magas narancscsárga bunkót.

Előzmény: schmidtb (37378)
scottiepippen Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37385

Nem tudom mennyibe kerül ilyen ütközőbak magasító, vagy éppen magasabb ütközőbak, ha sokba, akkor tudok adni hozzá 1cm vastag gumilemezt. Én abból készítettem, és jó lett. 5cm kellett a 33" gumik miatt, igaz van benne 2" rugóemelés is. Van fénykép is róla ha valakit érdekel, csak túrnom kell.

demoo Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37384

nekm sem ér bele elől semmi sehova. max a szélén levő minta kis kockái a sárvédő lemez peremezésébe egy hangyányit, de az én gumim nagyon durva mintáju.

Discota Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37383

De, kicsit magas lett sajnos, de főleg a fej miatt, mert ipari hosszú a szára, majd alakítok rajta. De van aki többet hord magával, és mikor letörik, cseréli, a 390 Ft-os darabár ezt is megengedi...

Előzmény: élijen (37376)
TÖLCSÉRES P38 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37382

Én tennék be egy nagyon erős kanyarstabit az meggátolná, hogy a kerék kirugózzon. Ütközőt pedig fából, és pont akkorával legyen nagyobb a gyárinál mint maga az emelés.  Szerintem. Persze én nem értek hozzá csak gondolom.

élijen Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37381

monnyuk szarul fogalmaztam, ez igaz..

Előzmény: élijen (37380)
élijen Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37380

Ezt én tudom, de a gyári bak a gyári kerékhez van ugye, az Iván meg tudtommal még nem cserélte ki őket, a kerék meg nagyobb lesz, ezért érhet bele, de bakker pont neked nagyarázom ezt ? :D 

Előzmény: Tie (37377)
Tie Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37379

Persze, de sosem azért él bele az ide oda, mert levették a kanyarstabit, hanem mert 15 centivel nagyobb kerék lesz rajta. 

Előzmény: schmidtb (37378)
schmidtb Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37378

Tudtommal gyártanak ilyen felütközőbakot emelt autókhoz is. Szóval emelésnél ezt is illik cserélni, hogy a beleérős effekt elkerülhető legyen.

Jól tudom?

Előzmény: Tie (37377)
Tie Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37377

Mivel a kanyarstbi KIFELÉrugózni gátolja a hidat, ezért nem fog belérni semmi sehova attól, hogy kiveszed. Ahoz befelé kéne többet rugózni, azt meg a felütközőbak határolja be. 

Előzmény: élijen (37376)
élijen Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37376

Jól néz ki, de nem nyúlik túl magasra a vége? Minden faág gyötörni fogja, nekem mán tört le a vége emiatt :(

 

 

Iván, ha meglesz a távolságibuszkerék, akkor mindenképp számíts rá, hogy hátul bele fog érni a bódéba a kerék ha nagyon keresztben áll a híd, vagy fűrészelj, vagy hajts egy kicsit a sárvédők sarkain. Monnyuk a kerék is megcsinálja, de kevésbé szépen :)  Ha az első stabit is kioperálod, akkor lehet, hogy kanyarodáskor ott is beleér, bár ez csak gyanú, nekem ezért maradt fönt. Egyenlőre :)   Amúgy jól jön az a + 4 cm erdőben ( a rugóval történt emelésen kívül) , de leginkább a kocsiba be- és kijutást "könnyíti" meg...

Előzmény: Discota (37374)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37375

Pár fénykép a hétvégére tervezett csőbejárási helyszínről:

 

 

Az M3-tól egész a Vácrátót utáni dombokig/hegyekig kb. ilyen a terep, utána fel a hegyre már nem tudom. Esetleg Nelson már látta, ő ott lakik nem messze.

 

És végül egy kis csemege, bár nagyon nem ebbe a fórumba tartozik:

Discota Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37374

Az a tepsi Landroverhez nem is hülyeség :)

 

Nekem viszont lett végre snorkelem a hétvégén:

 

 

Sárvédő alatt végig gégecső rádugva belül az eredeti szívócsonkra, a fej egyelőre zetor boltból 390 Ft-ért (!), a legdrágább a saválló cső volt, meg az összelegózása (1 db 90 fokos idom, a teteje meg megtörve 3 helyen). 25 ezerből kijött, meg pár óra szerelésből. Lefesteni majd kasztnizásnál, most arra nem volt türelem.

Előzmény: fúrószár (37372)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37373

" már egy kisebb poroltót ki is ürítettem légtartálynak,"

 

Aszt ugye tudod, hogy 12 kg alatt nincs élet? :-)

Előzmény: Ivwi (37368)
fúrószár Creative Commons License 2013.11.25 0 0 37372
turbo2 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 37371

megyek érte, de az elmúlt hét majdnem rémálom volt más szempontból is...

 

Úgy nézem a szélvédő jól megragadt. Viszont a fűtőmotor belső keringetés lamellánál csöpög be  avíz.

 

Annyit látni, hogy a pollenszűrő teteje is vizes....

szerintem ez a szar eleve konstrukció hibás, mert oda csak oldalről verhet be a víz....

remélem holnapra eláll és akkor kitalálok valamit.

Előzmény: pumpili (37370)
pumpili Creative Commons License 2013.11.24 0 0 37370

Hasonló gondokkal küzdök én is a Disco-n. Kasznijavítás közben, beázás ellenőrzés, dől be a víz! Minden perem, illesztés letömít, mégis dől be a víz! Kiderült, a szélvédő ragasztása valakinek nem sikerült igazán és azért jön az ár. Kivágtam az üveget, vettem egy Sika szettet, ujjnyi vastagon toltam az anyagot rá, (éppen elég volt). Üveg vissza, öröm, boldogság. Másnap locsolókannás teszt, dől be a víz! Üveg ismét kivág, kiderült, hogy kevés volt az ujjnyi ragasztó! 2 db Sika vétel, majdnem mindkettőt rányomom, üveg vissza, most már tuti jó lesz! Hát nem! 3 óra múlva locsolókannás teszt és jön be a víz! Kompresszoros ellenőrzés, a hibás helyeket kívülről lekenem a maradék Sikával (tényleg baromi ragaszkodó a kézen), jónak tűnik a teszteken, de most ettől a sok esőtől még mindig beázik. Nem ez az első szélvédő amit cserélek, de ez rendesen szívat! Valószínűleg közrejátszik, hogy a hideg miatt nem elég képlékeny a ragasztó. Na, majd nyáron újra ragasztom! :)  A lökös nem kell?

 

Kérdés:

Szétszedtem a teljes ü.a. rendszert, kipucoltam az ülepítőt, kimostam a tankot, kicseréltem a szűrőt. Összeszerelés után megpróbáltam a kézi tápszivattyúval légteleníteni a rendszert, de nem kapta föl az anyagot. Ennek ellenére a motor gond nélkül beindult és simán kilégtelenítette magát. Lehet, hogy nem pumpáltam elég türelmesen? A fötengelyt odébbforgattam, hogy a lökőrúd ne nyomja a membránt!

 

Lassan kész a kasznizás! :)

Előzmény: turbo2 (37356)
turbo2 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 37369

Még mindig beázok....

Ezt egyszerűen nem hiszem el...

Ivwi Creative Commons License 2013.11.24 0 0 37368

Sajnos a lökös lassan készül, de egyszer csak lesz belölle valami, oszt majd kell egy hátra is, szóval ötletekkel tele vagyok. Kompresszor is van, de azt is be kéne már tenni fixre, már egy kisebb poroltót ki is ürítettem légtartálynak, és akkor még ott van ugye a LED project is, az a tetőcsomiba integrált megoldás megtetszett nagyon. Nemrég jött 2 féle fényterelő tölcsér, mert távfénynek szeretném a fentit, meg a készülő lökösbe ködlámpának. Ahoz van is optikám aminek téglalap alakú a vetített képe, és még....................... :)

Előzmény: spapda (37366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!