Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Radar75 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146923

Igen élek, és sajna itthon vagyok nem a szokásos helyen.

Előzmény: gambl-R (146922)
gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146922

Hát, Te még élsz? :-)

Előzmény: Radar75 (146920)
gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146921

VW! Mi más?! :-)

Előzmény: Spiggy1 (146919)
Radar75 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146920

Nyugi, még nincs nagy gond én 11500 km-nél cseréltettem komplett motort.

Előzmény: PeterForest (146888)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146919

hanem? :-)

Előzmény: gambl-R (146915)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146918

most nem volt senki ügyfél ott, hárman ücsörögtek az egyik asztal mögött...Nem gáz, csak kicsit furcsa, hogy szerintem semmi extrát vagy bonyolúltam nem kértem, szimpla vezérléscsere...nem rébuszokban beszéltem, amin matekolni kell... :-) De mondom, nem szídni akarom őket, mert tényleg rendkívűl udvariasak és normálisak voltak (valahogy a Fiat Budaörs óta erre nem igen számítottam... ), ha ennyire szakszerűen javítanak, akkor biztostosan oda fogom hordani a vasat :-)

Előzmény: PeterForest (146916)
-carcass- Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146917

Hehe, bármi cartárs, bármi. :-)

Király a vasad, a tempomat különösen szimpatikus...

 

Eddig megdobbant a szívem ha Bravo-t láttam, most már a gyomrom ugrik görcsbe :-(

Odaseneki, lehet még rosszabb is...

Előzmény: PeterForest (146888)
PeterForest Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146916

Szia Spiggy,

Igen a fehérváriba voltam úgy 2 óra körül.

Ja mindig tele vannak. A munkafelvevö is minding rohangált, telefonált ha odamentem.

Előzmény: Spiggy1 (146914)
gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146915

En fehervari markaszervizben szervizeltetem. Igaz, nem Fiat. :-)

Előzmény: Spiggy1 (146914)
Spiggy1 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146914

Fehérvári Pappas? Ma jártunk ott...17:00-ig vannak nyitva, ajánlatot akartam kérni vezérlés cserére, kb 16:10-kor...kaptam egy névjegykártyát, hogy kérjek e-mailban (WTF??) ...mellesleg a kérdésre, hogy gyári alkatrészt ha hozom (Vinjo féle) akkor beszerelik-e, élből elutasították... amúgy kedvesek, segítőkészek voltak... megnézegettük a Mergákat is (8éves gyerköccel), még biztattak is, hogy üljünk bele :-P kiváncsi leszek ha kérek ajánlatot mikor és mennyire adják... Ti hol szereltetitek a vasat, saját (Vinjo) anyaggal? :-) Pest még beleférne, ha megéri anyagilag :-P

Előzmény: PeterForest (146910)
gyanta ati Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146913

Most van egy cikk az "Az Autó"-ban. Több független vizsgálat igazolta, hogy a korszerű turbós dir. inj. benzinesek akár tízszer több kormot nyomnak, mint a részecskeszűrős dízelek. Oka a direkt befecskendezés miatti egyenetlen benzinpermet eloszlás. A szívócsőbefecskendezésnél homogén keveréket szív be a hengerbe, ezért nem füstöl.

Eddig csak 1-2 alkalommal láttam magam előtt intenzívebben gyorsítani TSI-t, és én is azt hittem, gond van a motorral, olyan fekete füstöt nyomott. Kajánul vigyorogtam is, nesze nektek NépAutó... A Dízel Pandám szűrő nélkül nem kormol úgy.

Előzmény: PeterForest (146910)
dirige Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146912

Semperit csövet ne vegyetek! Botrány! 3 év alatt szétmorzsolódik.

Előzmény: bajan122 (146896)
dirige Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146911

Be is jön. Corollán van 1cm a kartercső és a légszűrő között, amit még nem volt időm összekötni. És büdös van, nagyon büdös. Mondjuk, ez tényleg nem benzinszag...

Előzmény: bajan122 (146902)
PeterForest Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146910

Köszi mindenkinek a hsz-kat.

 

Ennyi történt ma délután még:

 

tegnapi látogatásom után ma megint boldogítottam Pappas-ékat, (a hozzáállásukra egyébként nem lehet egy rossz szavam sem, ahogy odamentem egyből megnézték a kocsit, és teljesen átérzik a problémámat) még mindig benzin/olajszag ügyben.

Befeküdtem a kocsi alá és a középső dob és ami a motortól jön cső közötti összekötésnél koromfoltos az összeköttetés alja (tehát valószínű kifúj)

Megemelték akkor már látszott hogy a középső és a hátsó dob összekötése is kormos, rendelnek két tömítést a két kötéshez (azért ráhúzott a csavarokra  a srác)

 

Utána bemelegítettem az autót rendesen, és visszamentem még egyszer hozzájuk. A szerelő srác végigszaglászta a motorteret (járó motornál) és a motorblokk jobb tetején (szemből nézve) van valami téglalap alakú műanyag amibe a kartergáz vissza van vezetve és onnan jön a szag.

Úgyhogy szerdára ismételtem kaptam időpontot és szétszedik azt a valamit.

 

Azt akartam kérdezni még "koromügyben", hogy a kipufogóm is olyan kormos mint egy dízelautóé, Nektek milyen? A srác azt mondta hogy ez turbós autónál normális...

 

 

 

 

 

 

 

gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146909

Nem, o a szulofoldjen var egy repteri parkoloban, hogy hetfon ujra szolgalatba lephessen. :-)

Előzmény: alázógyík (146908)
alázógyík Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146908

Lerobbant a Bravo?  :D

 

 

 

 

 

Előzmény: gambl-R (146907)
gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146907

Innek en, de eppen buszon ulok. Itt nincs kiszolgalas. :-)

Előzmény: alázógyík (146906)
alázógyík Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146906

Igyál inkább te, és dönts így. :D

 

 

Előzmény: gambl-R (146905)
gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146905

Mit ittá'? :-)

Előzmény: -ikszipszilonze- (146901)
zgi521 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146904

ott inkább szívás van nem fújás, nem? :) azért horpad össze, reped hosszában. úgy, mint cirka tavaly ilyenkor nálunk a gp-nél.. egyébként semmit sem éreztünk.

 

 

Előzmény: bajan122 (146902)
bajan122 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146903

Ha reálisan nézzük akkor ennek nagyobb a valószínűsége :-)

Előzmény: -ikszipszilonze- (146901)
bajan122 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146902

Benzinszaghoz:

 

Kartergáz cső is lehet repedt, amit is nem is vesznek észre esetleg ha tüzetesen végig nem nézik. (Persze új autónál ennek nagyon kicsi az esélye.) Ez nem kimondottan benzin szag, de pl ez simán bejöhet a szellőzőn át.

Előzmény: PeterForest (146888)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146901

vagy o szamitja be neked a bravot! :) ahogy sikerul az alku! :D

Előzmény: gambl-R (146897)
t04cdb Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146900

A benzinszagos dolog nálunk is szokott lenni néha. Főleg hosszabb állás után, mikor indítod az autót. Később aztán már nem érezni. Mutattuk szerviznek is, megszagolták, ők is érezték, megnézték, minden tömítést rendben találtak, ezzel le is tudták a dolgot... :)

Előzmény: PeterForest (146888)
alázógyík Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146899

:-))))))

 

 

Előzmény: gambl-R (146897)
gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146898

Azt! Se ejjelem, se nappalom. :-)

Előzmény: bajan122 (146889)
gambl-R Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146897

Azt mondod, szamitsam be a Bravoba? :-)

Előzmény: -ikszipszilonze- (146887)
bajan122 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146896

Az öngyógyítás nem tudom miben áll, de benzin ügyben óvatosnak kell lenni.

 

Nekem a motorom játszotta, hogy elindítás után (2 hónapig állt) maga alá engedett nem kevés üzemanyagot. Aztán elindítottam megint és megint. Azóta azóta se. Valószínű valami tömítés száradt ki. Ennek ellenére átnéztem az egész üzemanyag rendszert (volt olyan cső amit cseréltem is mert meg volt öregedve), mert nem lett volna vicces ha a forró kipufogón menet közben meggyullad a nafta.

Előzmény: PeterForest (146894)
zgi521 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146895

cseréltek ezt, azt. kimértek pedálkapcsolókat stb.. elég random volt a viselkedése, de mindig akkor jött elő a problem amikor garázsból indulva, csökkent -rátöltés előtti- akksi kapacitással indult. szervizben sosem tudták reprodukálni, mert mire odaért már jó volt. ezért step by step ment a csere-bere. vettem egy nagyobb kapacítású -ixy ajánásaval- exide akksit. azóta jó.

 

anno én is másik , nem gyári akksival hoztam el az autómat, majd cserélte a fiat Marellire pár hét múlva.

 

az ominózus szag eleinte volt, rögtön az első próbaúton is. nem emlékszem pontosan ,de atalán azt monták vmi bevonat leég ilyenkor innen-onnan..

 

sztem a beázás is orvosolható, ha vki kintről finoman slagozza az 5. ajtó környékét , te meg bentről figyeled

zseblámpával. lehet a kédergumi el van csavarodva vhol..

 

az első műa. idomot sztem pár perc alatt cserélik, nemtom miért mitől vetemedett el? :(

 

 

 

 

 

Előzmény: PeterForest (146894)
PeterForest Creative Commons License 2014.09.05 0 0 146894

Bajan,

 

én is úgy gondolom hogy nem fogja megoldani a klímatisztítás, meg tudom milyen szaga van a poshadt klímának és ez nem az.

 

Zgi,

 

ja, igen ezt "az engedélyeztetni kell a FIAT Mo-val" szöveget hallottam én is egypárszor,

ezért húzódik a Tempomat probléma már május elejétől.

Apukádnál is ugyanez volt a jelenség?

 

 

Tényleg Nálad is volt ilyen benzin/olajszerű szag? Az a furcsa hogy kb 4000 km után kezdte le csinálni, az elején nem csinálta.

Valaki írta néhány post-tal ezelőtt, hogy ez egy öngyógyító autó :-D

 

Azért köszi a a vigasztalást is :-)

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!