Hali! Az eke eredetileg milyen traktoré volt? Az ekére is vonatkozik hogy csak a postaköltségért eladó? Ami 1.790,-ft. Mivel a múltkor olvastam, hogy ingyen elvihető. Azért a MÉH-be ne!!! Amugy helyileg merre található? Kösz!
Eladó kis traktor kocsival járókerékkel +kapa sorral,rég volt beindítva javítást igényel csere esetleg érdekelhet...+van 3.5-es briggs motor +tecumseh fűnyíró 5000ft a Robi kompletten 20e van még rengeteg alkatrészem akár fő darabonképnt is eldó... A Jófogás.hu nem vállal felelősséget a hirdetésben szereplő termékekért.
köszönöm Blue Eagle a segitséget de mielött elolvastam volna ezt ojan történt mintha megszorult volna a motor majt ha esetleg sikerül meg csinálnom majd akkor kiprobálom amit montál és mégegyszer köszönöm
Helyileg:Szolnok megye,Tiszafüred!Árban én is olyan 25ezer Ft körül gondoltam!Igen majd tudok képeket is fölrakni rólla az indafotóra!Meg tudok még hozzá adni 2db robi járókereket is!
Sziasztok ! Érdeklődnék tőletek tud e valaki olyan rajzot vagy képet hogy néz ki a rota kerékben a racsnis kerék és a stift ,mert kivülről sokminden nem látszik ! Köszi előre is a segitséget !
Üdv!Gyárilag a kormányon lévő jobb oldali kar a szivatót hivatott működtetni!A kuplungal kapcsolatban pedig nézd meg a berugókar oldalán lévő deknin a 3-as szám mellett találsz egy fekete,vagy piros szinű műanyag dugót amit nagy lapos csavarhúzóval ki bírsz tekerni,ez alatt találod meg a kuplung állító csavart ami egy 6-os csavar egy kontra anyáva a végén pedig egy lapos csavarhúzó núttal!Nézd meg ezt a csavart hogy nem-e lazult fel és tekeredett ki!Szerintem ez az oka annak hogy a kuplungod nem működik!Remélem érted!Ha bármi gondod van írj nyugodtan segítek,nagyon sokáig Simsonoztam,meg javítottam őket!
Ha jól tudom, akkor ezekben simson M531, M541 azaz S51 blokk módosítása van. Valószínű nem emel ki, nem kapcsol szét rendesen a kuplung. Ha a holtjáték nem túl nagy és mégsem emel ki, akkor álltalában a bakelit lamellák "megduzzadása" (kondenzvíztől az olajban, ilyenkor fehér a hajtóműolaj) okozza. Próbáld ki azt, hogy oldott kuplunggal próbáld lassan berugni. Ha feltünően nehezen megy le a berugókar, szinte majdnem megforgatja a főtengelyt, akkor helyes ez a feltevés. Írj légyszi vissza mit tapasztalsz, ha ez, mondom mit tegyél.
üdv!! timo363 nekem a fortschrittel E 931.50-nel ojan bajom van hogy beteszem sebeségbe és amikor ráhuzom a másik oldali kart akkor egyböl megindul pedig a kulung még bevan huzva és néha elég nehéz azt a kart visza huzni szerinted ez miért lehet????
meg ojan kérdésem is van hogy neme tudod hogy mire valo az a másik kar a kormányon mert bal oldalon van a kuplunk a de a másik oldali az nem tudom mert én ugy vettem hogy a jobb oldali már nem volt rajta ézért nem tudom hogy az kelle-e mert ha kell akkor szerzek valahonan és vissza szerelem
ha tudsz válaszolni a kérdéseimre akkor a is köszönöm a választ
Köszi a választ! Elöször is meg kéne nézni mi is a baja potossan ! Úgy kaptam valakitől de már vagy 5 éve és anyira emlékszem ,hogy már ez is zörgött talán ezt mondták .meg eszegette az olajkát is . Majd bele nézek és meglátjuk mi lessz vele!
Szerencsére nem volt túl véres a torka. Olajat eszegette, meg kopogott mint állat, hajtókaros lett már.
Gyűrűztem, a gyűrűk lengyel utángyártott, krómozott (4500 Ft). Hajtókar osztott felek összehúzása, hántolása, végén feldörzsárazva. (0 Ft). Hengerfej tömítés (800-900 Ft). Alsó főtengely szimering (500 FT).
Ezt most nagy költségek nélkül megusztam. Viszont ha kéne hüvelyezni az mifelénk 17.000 ft! Ha elvittem volna köszörültetni a főtengelyt és hozzá új túlméretes hajtókar, az 6000 ft. Aztán még egy túlméretes kipufogószelep (2000-3000 Ft). A többit meg tudod. Ennyi pénzért nemhogy motort, de kapálógépet lehet venni. Nem éri meg. Ez a hüvelyezés marha drága. Még a Quantumokat beválalják.
Hát igen, ha megszünik a kenés, akkor valami sérül, szakad. A sima briggs lendkereke nem tehető fel a Quantumra, az utóbbi nagyobb. De a sprintre, classicra jó. A karburátorról már írtam pár napja. A kf-re nem kell alacsony alapjárat. Ezt kihasználva tettek rá olcsóbb fűnyírómotorokat sajnos. Annak meg úgysem kell. Ezeknek a porlasztnak nincs alapjárati rendszerük elkészítve, olcsóbb.
Szia! Láttam a felújitott motort ,ez a felújítás mit takar teljes generát? Mibe került midez? Mert nekem is van egy ilyem 4lóvas moci talonba gondolkodom a felújításán,de milyen költségvetéssel lehet számítani, majd egyszer valamire majd jó lessz!
Manapság már egyre ritkább a nagy kúpkuplung. A kicsi könnyebben megcsúszik. A szomszédom próbált szántani kis kuplungossal de akár hogy állítota csúszott neki. A nagy nehezebben csúszik meg.
Én Júniusban javítottam, az egyik unokatestvérem férjének balfácánkodása révén,
1 ilyen RK-02-est.
Az hajtókar törést szenvedett meg lehetett volna menteni,
mivel még az eredeti hajtókar-dugattyú szelepvezérlő együttes,
ment gallyra.
Csak hát nekik egyszerűbb megoldás volt az, hogy hoznak motor donor gyanánt
1 szentkirályi Kf sprint lx 40-est( ezen meg maga a hajtómű tört 2-é).
Szerencsére ezen (mivel 1998-ban gyártották a motort) nehéz lendkerék volt,
minden szívbaj nélkül át tudtam tenni rá a motort és a régi motor karburátorával.
össze tudtam hangolni.
Mivel az új motornak nem volt olyan alacsony az alapjárata, hogy ne nyisson a röpsúly.
Ezért cseréltem át a karburátort (ennek is meg volt a buktatója: kellett keresnem 1 másik konzolt ami elől tartja a karbit, mert máshol vannak a hengerfej furatok).
Csak hát a régebbi motorral jól muzsikált a gép az ominózus esetig.
Ezzel meg majd eldől.
Én mindent meg tettem az ügy érdekében.
Azt hozzá kell tenni, hogy az Rk-nak van a leggyorsabb halytómű áttétele.