Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jocileon Creative Commons License 2016.01.13 0 0 66191

Sziasztok!

 

 2011 Astrra J cd500 multimediahoz keresek magyar terkepet.

valaki esetleg tud segiteni

zoom03 Creative Commons License 2016.01.10 0 0 66190

Astra H esetében ez a javítási (orosz) protokoll: http://www.astra-h.ru/zaslonka.html

Előzmény: tompa101 (66189)
tompa101 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 66189

BUÉK!

Sajnos nálam is (Opel Astra G) eltörött az utastér levegő lezáró lap tengelye. Kiszereltem a szerkezetet, hogy valami javítást eszközöljek rajta, a megoldásig motor és a "lap" nélkül visszaraktam az alkatrészeket. Találtam16 e Ft-ért, de ezt egy kicsit soknak tartom, mert nekem csak a lap kellene.

Visszaszerelésnél a szellőző felett a műanyag burkolat alatt van egy műanyag vékony védő lap (kb.12 cm széles és 35-40 cm hosszú íves) ez sehogyan sem illeszkedik a helyére. Szeretnék kérni egy fotót a beillesztett helyztéről.

Köszönettel!

Qkorica Creative Commons License 2016.01.02 0 1 66188

Rádió?

Előzmény: Mecky48 (66186)
jococo71 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 66187

BÚÉK.

Mecky48 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 66186

Sziasztok !

B.Ú.É.K.

G ASTRA középkonzoljára szeretnék valami értelmes dolgot a kazetta tarto helyett....

Ebben kérném a segítségeteket !

Köszönöm

 

 

Mecky48 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 66185

Sziaztok !

B.Ú.É.K.

 

G ASTRA középkonzoljára szeretnék valami értelmes dolgot a kazetta tarto helyett....

Ebben kérném a segítségeteket !

Köszönöm

anser84 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 66184

Köszönöm - ez ha jól láttam egy hibakód olvasó cucc amit rá lehet rakni akkor is amikor pályán tolom? Földi halandók értelmezni képesek? Köszi a tippet!

Előzmény: no_holy_shit (66167)
anser84 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 66183

köszönöm, meglátjuk az új infókkal felvértezve újra beszélek a szerelőkkel!

Előzmény: dkl325 (66166)
anser84 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 66182

Köszi - jó tipp, ha valóban így van (mint ahogyan a hozzászólásomból/kérdésemből látszik, felőlem bárhogy lehet, műszaki ismereteim/érzékem egy mormotával egyenértékű :) megoldás lehet, mert eddig a pályáról lejövet és a szervíz között városban napi használattal megvolt a 20 indítás simán a két esemény közt!

Előzmény: 409 (66165)
Tamer010 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 66181

Helló !

Meg tudnátok mondani, hogy az 1.0 motornál holt találom a vezérműtengely és a főtengely jeladót. Köszönöm !

Nick_X14XE Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66180

Városban nem számít az áramvonal. :)

Úgy általánosságban azt szokták mondani a láncokról hogy nincs csereperiódusa, amikor már hangja van akkor csere, illetve 200ekm környékén illendő lecserélni, ne legyen gond. A nyúlását is meg lehet mérni elvileg.

Előzmény: I.Blasius (66179)
I.Blasius Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66179

"Ennél a motornál a vezérléscsere a para, vmi 11 óra a normaideje, biztos nem egyszerű eset."

 

Húha. És elvileg mennyit bír a lánc? Nekem a kocsiban a km (124 ezer, amit mind Németországban tett meg elvileg) elég reálisnak tűnik a szervízkönyv és a bőr és az utastér állapotát elnézve.

 

"A fogyi sztm rendben van,"

 

Végülis nem gond, nem használom sokat. Anno volt pont 147 lovas, hasonló tömegű Honda CR-V-m, az pont ennyit evett, ott örültem ennek:). Ezek szerint nincsenek csodák, hiába áramvonalasabb az Astra, a nagy motor, 1400 kg-mal ennyit eszik.

Előzmény: Nick_X14XE (66178)
Nick_X14XE Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66178

A fogyi sztm rendben van, a nagyobb motor, +400kg, teljesen hihető. A bemelegedési szakaszban eszik sokat minden motor, utána már el lehet gurulgatni.

Országúton, nyugiban 6 liter környékére is le lehet vinni.

 

Ennél a motornál a vezérléscsere a para, vmi 11 óra a normaideje, biztos nem egyszerű eset.

Előzmény: I.Blasius (66175)
I.Blasius Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66177

"Na, biztos nem azt írja az a kézikönyv, hogy ennyi olajat meg kell ennie a motornak.."

 

Köszi a választ. Remélem, hogy nem eszik ennyit:) Amúgy azt írja, hogy "olajfogyasztás: majd a táblázatban a 0,6/1000 érték  (mindegyik motornál ugyanennyi egyébként).

 

"Ez a maximális olajfogyasztás, fölötte számított garanciális esetnek."

 

Ez mondjuk korrekt, más gyártó (pl. Toyota) 1 liter/1000 km-t adott meg ezidőtájt tűréshatárnak.

 

 

Előzmény: Nick_X14XE (66176)
Nick_X14XE Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66176

"ennek a motornak az olajfogyasztása 0,6 liter/1000 km"

Na, biztos nem azt írja az a kézikönyv, hogy ennyi olajat meg kell ennie a motornak..

 

Ez a maximális olajfogyasztás, fölötte számított garanciális esetnek.

Amúgy más gyártók is kb. ilyen mennyiségnél szokták meghúzni a határt 0.5-0.6-0.7 l.

2.2-esem nem volt csak 1.4 meg 2.0, egyik sem evett érezhetően olajat, pl. max jelzésről lement középre 12ekm alatt.

Előzmény: I.Blasius (66175)
I.Blasius Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66175

Sziasztok, nemrég vettem egy Opel Astra G kabriót (2,2-es, 2001-es, kéziváltós), és lenne néhány kérdésem ezzel kapcsolatban:

 

- a kocsi ültetve van (eladó szerint Eibach ültetőrugó van benne), minden fekvőrendőrön, és a garázskijárómon is odacsapom az alját, ezért most a garázs helyett az utcán áll:(. Mindenképp fel akarom emeltetni normális magasságúra, mert így nem lehet normálisan használni. Kalkulálom ennek a kb. összegét. Kérdés, hogy pl. egy ilyen rugó jó hozzá, vagy a kabriókba spécibb kell?

 

https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_rugo/elso_rugo_opel_astra_g_45757

 

- Az normális, hogy a kocsi fogyasztása új Michelin Cross Climate-eken, nagyon nyugisan, városban, elővárosban, minimális dugóban használva 9,5 körül van a fedcomp szerint? (Előtte MR2-es Toyotám volt, az hasonló módban, igaz 7 LE-vel gyengébben és 400 kg-mal könnyebben) ugyanilyen gumikon 2 literrel kevesebbet evett.

 

- A szokásos olajok cseréjét meg szeretném csináltatni rajta. Ahogy néztem a netet, 5W30-as olaj kell bele. Ez tényleg ajánlható? A használati utasítás azt írja, hogy ennek a motornak az olajfogyasztása 0,6 liter/1000 km. Ennyit valóban megesznek ezek a motorok? A katalizátornak nem lesz baja? (csak mert a Toyotát, a szerelők riogatása meg a vonatkozó cikkek elolvasása után, 1 l/1000 olajfogyasztásnál gyűrűztetni vittem, ennél meg több, mint feleennyi még a normának számít)

 

- A motornak van valamilyen gyengéje, amire figyelni illik?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

AstraCDX Creative Commons License 2015.12.27 0 0 66174

Sziasztok !

 

Astra G Caravanba mitől függ, hogy van-e a hátsó ajtókban magashangszóró ?

 

Az enyém gyári állapotú elegance, tehát magas felszereltségű, még sincs a hátsó ajtókban magashangszóró .

 

Milyent kellene keresni (cikkszám/azonosító) bele ?

 

Be lehet az vezetékelve, ha betenném működne/szólna ?

 

Üdv.

 

Astra

Zsolti vectra Creative Commons License 2015.12.25 0 0 66173

Sziasztok segicségre volna szükségem ha valaki tud. Van egy B vectra 1. 1.6 8v SZR motor kódos.  Problémám alap járaton szépen jár a motor menet közben le veszem a gázrol a lábam ki vilan a hiba kód lámpa és le esik a fordulat és egyeletlenül jár a motor ha valaki tud segicsen elöre is köszönöm

Cosla Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66172

Köszönöm a segitséget és a gyors választ. Akkor megcsinálom az 1.6-ost. Kevesebb macerával jár ahogy irtad te is. 

Előzmény: no_holy_shit (66171)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66171

hat vagy lopott kinai cuccbol ujtitod fel vagy nagyon dragan adjak a bontott cuccokat. nekem idaig a bontott atepites mindig olcsobb volt.

 

atepites ellen szol,:

1, nem lesz mar street legal az auto.

2, eladas/ eredetvizsga is nehezkes lesz

3, hogy biztos lesz vmi amit nem lesz meg az atepiteshez es improvizalsz es lesz egy barkacs megoldas (ami ha jol csinalod nem fog megkakkani, de alkatresz katalogusbol mar nem tudsz vasarolni). Hobbi autonal vicces, amikor alkatreszboltba bemesz es 4 piti alkatresz veszel 1 autohoz, de 3 evjaratot, 3 motorkodot es ket kaszniverziot mondasz...

meg van a bája annak is amikor bemesz, adsz egy forgalmit es passzolo alkatreszt kapsz kezhez :-D

Előzmény: Cosla (66170)
Cosla Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66170

Kábelkorbács meg a többi is jönne, bontásra hozott autóvan van.  A váltót én sem tudom. Azért is kérdeztem hátha van aki cserélte már. Az 1.8-as melett szól hogy erősebb, a felújitás meg lehet hogy kevesebből kijönne, + ha kibirnék csikarni még pár +le-őt

Előzmény: no_holy_shit (66169)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66169

mi mindent adnak az 1.8-al?

 

kabelkorbacs, vezerlo, legtomegmero, stb, stb, stb is kapod vele? (valto passzol? (szerintem nem, de lehet hogy tevedek))

Előzmény: Cosla (66168)
Cosla Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66168

Üdvözlet!

 

Van egy 1.6-os Zafirám 272e km van a motorban lassan úgy érzem motorfelújítás esedékes, erőtlen fogy az olaj (nem füstöl).  Találtam eladó 1.8-as motort, mennyire macerás, nagy átalakítással jár ha kicserélem 1.8-asra a motort. Valakinek van tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Vagy jobban járok ha felújítom a régit?

 

 

no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 1 66167

kb 1800Ft egy ELM327BT kinabol es megy android-n. ha vilagitani kezd olvasd ki a hibat.

 

uveggömb es gyurcsok dragabb

Előzmény: anser84 (66164)
dkl325 Creative Commons License 2015.12.21 0 1 66166

Volt hasonló problémám F Astrával, nekem a kipufogó tűzkarika csere oldotta meg.

Előzmény: anser84 (66164)
409 Creative Commons License 2015.12.21 0 1 66165

 

 Ha a lámpa világít, ahhoz tartozik tárolt hibakód is, amit hibamentes állapotban is eltárol 20 indításig.

 

"...azóta volt olajcsere, szűrőcsere, szelepfedéltömítés csere, a hibajel mégis előjön."

 

Ami nem csoda, ezeknek biztosan semmi közük a MIL lámpa világításához.

Előzmény: anser84 (66164)
anser84 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 66164

 

Sziasztok!

 

2000es évjáratú 1.4i benzines opel corsám van. Check engine lámpa kigyullad tartós 3000 fordulat feletti használat esetén, lassítva, alacsonyabb fordulatszámnál elalszik. Amióta fennáll volt (nem márka, de) jó (nem zug)szervízes 2 köröm, hibajel nincs bent állandóra, ezért nem tudják kiolvasni, volt egy lyukas vákuumcső, de az cserélve lett és még mindig megvan a jel 3000 felett. Emellett azóta volt olajcsere, szűrőcsere, szelepfedéltömítés csere, a hibajel mégis előjön. Jártam vele márkaszervízben is, ahol szintén nem tudtak hibakódot keríteni, mert nem ég a lámpa, hiába pörgették...Kissé tanácstalan lettem, mert az autó jó, egyébként teljesen oké és még sokáig használnám.

 

Korábban és most is rendszeres, dokumentált szervízes előélete volt (10+ év számlákkal! stb.). Ezen kívül némileg magasabb fogyasztást és talán rángatást 90-100kmh között tudnék mint lehetséges hiba felfedezni, de ezekkel kapcsolatban kicsit már amolyan bebeszélés érzetem van...TIPPEK? Előre is köszönöm!

409 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 66163

Akkor öröm, boldogság.  :-))

Előzmény: László Gebei (66162)
László Gebei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 66162

Volt a Dayco készletben hézagoló alátét hozzá.Szerencsére kijöttek a csavarok is a vezérműtengelyből.

Előzmény: 409 (66161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!