A menetrendet én is néztem. A 49eurot Koperig érted? Mert van olyan a máv honlapján, hogy Ljubljanába 9 eurotól van jegy. Onnan Koperig 30 euro lenne a retúr?? Ezt sokallom.
Én úgy számolom, hogy Ljubljanáig 9 euro a jegy, 5 a kerékpár. Ez oda-vissza 28 euro. Innen tennék egy kb.500 km-es kört. De még nem érdeklődtem utána. Lassan időszerű lesz...
Amit egyelőre megtudtam: a vonat 8.30-kor indul a Déliből és 16.30-ra van Ljubjanaban, onnan 17.45-kor van vonat Koperig, 20.00-ra van ott. Oda-vissza 49€, visszaútra 1 hónapig érvényes.
Kopertől a Parenzanan mennék Vizinada-ig, utána Buzet/Roc irányába, a többi még képlékeny. Ha szállásra van szükség akkor neten 25-30€ között lehet foglalni, de szerintem a helyszínen 20€ alatt is lehet találni. Elsősorban sátrazni akarok, de jobb mindenre felkészülni.
Akkor légyszíves gyorsan dobj össze egy beszámolót, hogy engem már semmi meglepetés ne érjen:) Úgymint: utazás (Szolnok-Pest között már ismerős...), szállás, stb. Én május végére kértem szabit, bár még változtatható; Ljubljana lenne a kiindulópont, a többi nincs eldöntve.
Úgy néz ki, hogy május 6-13 között sikerül elmennem szabira és biciklitúrára. Isztria északi-középső része lenne a cél, Szolnok-Koper oda-vissza vonattal, Koperból pedig (nagy vonalakban) Motovun-Roc-Pazin-Labin-Rovinj-Porec-Novigrad kör. Ha van bármi javaslatotok, tapasztalatotok, főleg az útvonallal kapcsolatban, szívesen venném, mivel ez lenne az első hosszabb, illetve az első külföldi túrám. Szállás elsősorban sátor, de Koperban inkább foglalok előre első estére.
Így tél vége felé titkon mindenki/még,ha nem is vallja be/ a nyár közeledtét várja.Azoknak,akik elfelejtették,milyen is az,itt egy emlékeztető a mediterrán tengerpartról.
Tavalyi Balkáni túránk következő epizódja megtekinthető:
Egy kis spoiler:
Miután kalandorainkat egy „luxusszállodában” éri a reggel,a Montenegrói tengerpart meghódítására készülődnek.Olyan húsbavágó kérdések foglalkoztatják őket,hol töltsenek több időt,a vízben vagy a kerékpáron,hány homokos és hány sziklás tengeröblöt támadjanak be a Budvai-riviérán,vajon a tengeri halak bekéreckedtek-e már a serpenyőbe,van-e szörny a Kotori –öbölben?
Ezekre,az amúgy nagyon érdekfeszítő kérdésekre is választ kaphatnak azok,akik velünk tartanak.
A Sella Carnizzán kiköpöd a beled,főleg ha kelet felől mész.Mi nyugatról és az egyel délebbi hágón mentünk át,ami a szlovén oldalon már ugyanaz a hágóút.Ha már Olaszországot is beleveszed a Sella Neveát és a Raccollana völgyet semmiképp se hagyd ki.
Köszi a tippet, áthúztam az utat. Viszont amitől egy kicsit tartok az új irány alapján az a Selle Carnizza. Ugyan viszonyítási alapom nincs, de a meredekségi diagrammok alapján vákumszivattyúnak tűnik.
Ebben a csodás havas időben nem megyek bringázni,de hogy hasznosan teljen a nap,összedobtam a tavai Alpok túravideót. 2 napos kirándulás a Fischbacher Alpokban
Igen tud, alapból női hangja van magyarul ès angolul beszèl.
Volt egy időszak, mikor rosszalkodott, mert fejlesztettèk, de azóta szuper.
Ez lehet csak nekem új, de tud olyat, hogy egy adott hely törtènelmi nevezetessègei, olyan módon jelennek meg, mint, ahogy a valóságba kinèz. Van benne sáv asszisztens, stb.
Èn megvettem az èletfogytig használatot 5000 forintèrt, ès autón bringán használom.
nekem telefonon van a GPS, amit az autóban, gyalogosan, mindenhogy használok. (Teljesen offline, de nettel együtt is működik) Volt egy időszak, mikor nagyon fejlesztették, azóta sokkal több mindent tud.
Főképpen autóhoz való, de bringán is remekül használható. Pl Szlovéniában a mezőgazdasági földút is rajta volt.
Az otthon MapSource alatt megtervezett útvonalakból nyomvonalakat konvertálok, és ez megy át a gps-re. Ha valamiért változtatni kell, akkor bízom csak a gps-re a tervezést.