AZ a tervem, hogy szemcseszórással leveretem róla a festéket és valamit rátaknyolok. Korábban kértem ajánlatot fényezőktől, de lepadlóztam. Inkább veszek két doboz festéket és a garázsban rászoróm. Még a színt nem döntööttem el. A fehér egy kicsit sántán áll rajta, viszont le szeretném festeni a tetőt fehérre, így már passzolna a mintázat.
Ha fekete a felni, akkor a kocsi oldalról egy nagy fekete lyuk lenne, prizmákat kellene tennem rá, hogy észrevegyenek :)
VaNn egy csomó apróság, amit még orvosolnom kell, viszont időm meg kevés. Ráadásul bejött a tél, garázs hiján nem szívesen bütykölöm a járgányokat, viszont a lámpám az totál gatya, hihetetlen módon sehová sem világít a benne lévő reflektor, esős időben végképpen reménytelen megpillantanom a részeg biciklistákat. Az a taktikám, hogy bevárok egy balekot, aki elöttem megy és szépen bevilágítja az utat, én meg figyelem, hogy merre kerülget.
Uraim, lenne egy gyors Paddock-rendelés, a szokásostól eltérően most angol FA-val együtt - jobb az óvatosság alapon. Szerdán délig tudok várni, akkor feladom. Érdekel valakit?
Vártam, hogy valami Honda gerillamarketing videó lesz belőle, és a végén beül az egyik tag és pöccre indít, majd elhajt a fagyos szovjetorosz naplementébe, de nem. Így viszont semmi izgalmas nem volt benne, átlagos hétköznap a ruszkiknál... :)
Amúgy nálunk is egyre több furcsa dolgot látni, ma itt a hegyen láttam, az egyik meredek utcában, az utca alján, a kereszteződés előtt 5 méterrel szerelték a téli gumit egy hölgy kis Peugeot-jára. Érted, az utcán. De mégértem, gondolom rohadtul meglepte az a kemény másfél centi hó, úgyhogy sürgősen cselekedni kellett.
"Képzeljük el valaki szteredroidot fogyaszt, vizel, a szomjas mókus megissza, majd a testében felszivódó szteredroidok hatására átrágja magát a land roverekből összeálló karaván gumijain."
Erre csak egy megoldást tudok: vessetek a mókusok elé! :)
Itt a szezon. Előtte egy kis szakértés. Mennyibe is van a tűzoltóságnak az a fasza kis Liebbherr daruja, amit a várban feldöntöttek a szakemberek? :-)))))
(Ez a kép eltűnt az eredeti hozzászólásomból - furcsa.) Szóval, tegnap lett kész Kompi az első alsó szilentek cseréjével. Azon kívül, hogy a benne lévők széjel voltak szakadozva és lógtak, az autó a magas emelésnek és a 750X16-os kumiknak köszönhetően nem tudott egyenesen menni, mert a függőcsapszeg dőlése a kerék alá, vagy talán mögé mutatott. Ezen segített ez a szett! Kompi készített hozzá beépítési sablont, amivel méregetés nélkül, rutin szinten, a gyári beépítési munkaidejével képes besajtolni a szilenteket. Tehát akinek nagy az emelése, és rossz az utánfotása, azaz kanyar után nem tekeredik vissza a kormány, hanem úgy marad, annak mostantól itt a megfizethető megoldás!
Én kész vagyok a valóság számitással. MTZ ciklon vs. simex mintás gumi. Nem is boncolgatnám.
Viszont az erdőben való vizelés sokkal veszélyesebb. Képzeljük el valaki szteredroidot fogyaszt, vizel, a szomjas mókus megissza, majd a testében felszivódó szteredroidok hatására átrágja magát a land roverekből összeálló karaván gumijain. Nos ezen gondolkozzunk el. :D De akár be is rúghat hasonló körülmények között. Az erdő veszélyes, lásd jancsi és juliska, vagy akár piroska és a farkas történetét.
Maestro! Azér' az agrárboltos MTZ ciklon nem ugyanabból az anyagból van, mint a Safari snorkel, szóval érdekelne egy átfogó statisztika, hogy eddig hány terepgumi lelte halálát az ágak által letört MTZ ciklon-maradványokon való áthajtásban?
A waffle boardért meg azért kellett fél kilométert gyalogolnod, mert amikor szóltam, hogy valami gyanús hangot hallottam a tetőről, te csak legyintettél, hogy "áhh, ez egy Defender, ilyen hangok előfordulnak működés közben". :)))
Az viszont igaz, hogy a tető fölé nyúló ciklon sokkal sűrűbben akad bele a növényzetbe, mert a kasztni/szélvédő nem vezeti el fölötte, márpedig az ágak csúnyán meg tudják cibálni a dolgokat.