R67del: bar lehetne kanyarintani inkabb talan kicsit a dombovar / sasd kozotti reszre talan, es inkabb vagy a mecsek keleti oldalan Komlo felol vagy a nyugati oldalan Szt.Lorinctol.
R67 del: K.var es pecs kozt most is van eleg forgalom csak sasdon at. meg az M9 kivaltasara. ha mar van/lesz
R67-tel,
R76-tal-cal,
kormend / vasvar kornyeki M8-cal,
M86 sz.hely utani szakasszal,
mohacsi hiddal ,
szigetvari m60-dal
kapcsolatos munka / dontes / elkotelezettseg; akkor ezzel a szakasszal a legkonnyebb / legolcsobb lerendezni a DAP / M9 kerdest.
M44 szolnok fele - meg lehet sporolni egy nagyon draga tiszai hidat. eleve szarvastol kellett volna torokeszentmiklosra tervezni az egesz M44-et. az M4 projektet is erositette volna.
M8 minek, ha a 62-es kis fejlesztesevel meg lehet oldani a dunaig eljutast a kozep-dunantulrol ? a duna masik oldalan meg amugy is eleg gaz az 51-es domsodig, 405 meg szinten ott van, olcsobban 2 x 2 -ozheto, es mar ki is van valtva az M8 sokkal olcsobban, es egyeb gondokat is orvosolni lehet, ahogy irtam.
Nagyon szeretem a villanypásztor elven működő büntetéseket.
Nem szeretem a tárgyalásos, de hát hét gyereke van, tegnapelőtt ellet a macskája, nehéz gyerekkora volt, elverte a jég a krumpliültetvényét típusú, ezt is vegyük figyelembe, rendszerű időhúzó, alig hatékony büntetési formákat.
Automatikusan küldik majd a csekket az üzembentartónak
A törvénymódosítás legnagyobb újdonsága, hogy az ún. objektív felelősséggel járó szabálysértések közé helyezi a túlsúlyos közlekedést. Ez azt jelenti, hogy a túlsúllyal közlekedő autót úgy is megbírságolhatják, hogy nem állítják meg – ilyen ma például a gyorshajtás büntetése. Ha ez a változás életbe lép, akkor amint az automata súlymérő rendszer érzékeli a túlsúlyt, már állítják is ki a csekket a 100–800 ezer forint közötti büntetésről. Járműszerelvény esetén a büntetést a vontató üzembentartója kapja.
A 100 ezres alsó határral is napi 10 eset, 10 év alatt bejön az ára...
a díj szabásra ezt találtam:
A megengedett legnagyobb össztömeget, tengelyterhelést meghaladó, a közút kezelőjének hozzájárulása nélkül vagy a közút kezelőjének hozzájárulásában szereplő értéktől eltérően közlekedő jármű
a, 500 kg össztömeg- vagy tengelytúlterhelés felett - 5%-ig 30 000 5%-10%-ig 80 000 10%-20%-ig 200 000 20%-30%-ig 350 000 30% felett 500 000
Google maps-os linket hoztál, az hozta nekem a 6 éves fotókat ki, egy YouTube-os videó pedig nem satellite-kereső alkalmazás, és pár éven belül elavul.
"fotot meg lathatsz, ha a 100 eves streetview fotok helyett a satellite view friss fotoin zoomolsz az utakra."
Meg tudod mutatni az URL-es linkjét?
(Ezerféle varázsszót beütöttem a keresőbe, de minddel csak Google-alapú utcakép vagy útkép jön ki... És egy része olyan ócska, hogy egér ba+CTRL-t is kér a nagyításhoz, útképe viszont nincsen... .. :-O!)