Semmit nem tettem bele a felsoroltak közül, sem azon felül. Még év elején volt egy csattanásom, ahol a kocsi jobb eleje ment tropára (cserélve lett az elején majdnem minden elem, lámpabúra, motorháztető, viszont semmi elektronika, motor nem sérült elmodásuk alapján). BSI alatt mit értesz pontosan :) ? Illetve ajánlott szerviz? Eddig a budaörsi Peugeot-hoz jártam, mivel a közelben dolgozom így kényelmes, de ha van tuti, akkor elmennék oda is. Köszi
Mind az új SW mind a bajuszkapcsoló csere lehet megoldás. Ez utóbbiban kevésbé hiszek, annak ellenére, hogy a 307-esben elég szar volt ez az alkatrész.
Tettél be valamit utólag? Egy tolatóradar a féklámpára, valamit a CAN buszra (Dension MP3/kihangosító, tempomat, stb.) Esetleg nem kapott-e egy xenon világítást?
Ha nagyon semmi, akkor BSI csere lesz sajnos. 120eFt.
lassan 1,5 éve hogy megvettem használt 1.6-os benzines 308-asomat. A mostani problémám eléggé zavaró, és szerintem veszélyes is, viszont az első szakszervízben nemsokat tudtak hozzátenni a problémámhoz, és a megoldási javaslatok is lehúzósak, semmint megnyugtatóak.
Probléma: menet közben a kocsi, mindentől függetlenül, bármikor, bármilyen fordulaton, sebességben, de olyat tesz, hogy kialszik egy pillanatra a lámpa, aztán vissza. műszerfalvilágítás dettó. Másik pedig, ugyancsak bármikor beindítja magától a hátsó szélvédőmosót és még tisztítót is nyom rá :) Az ablaktörlő kevésbé zavar, de a lámpakialvást veszélyesnek látom, főleg éjszaka autóoályán, amikor 130-as tempónál egy pillanatra egy tök sötét golyóvá alakulok. Illetve a forgalomban veheti úgy egy másik szereplő, hogy villantok, és ő mondjuk elindul, pedig én nem akartam ezt jelezni.
Ja igen: szerviz: nem találtunk semmi hibát, frissítünk egy sw-t ha van rá, és ha az sem oldja meg akkor bajuszkapcsoló csere.
Szerintetek egy bajuszkapcsoló cserével; sw frissítéssel kezelhető lesz? Vagy hova vigyem, ahol mondjuk több nyomon is elindulnának, és nemcsak a gépre kötnék rá?
Köszönöm előre is a tanácsokat.
Ui.: vagy ezzel függ össze vagy sem, de hideg motorral igencsak nyüglődik az 1.6 benzin 120LE, összevissza pörög, és ha nem várom meg míg szépen beáll, és elindulok, akkor fullad, felbőg, mintha egy szőke nőként startoltam volna :)
Ez biztosan Premium de akár Premium Pack is lehet. Ellenben nagyon ritka a 90 lovas motorral párosítva.
Az erősebbekkel sincs igazán probléma, ha néha meghajtod autópályán, ki tudja égetni a kormot. A FAP folyadék meg kibírható összeg és ritkán kell. Nem egy BMW árszint...
De ugye a 90 lovassal nincs ilyen probléma.
Nem vagyok kereskedő egyébként, csak 8 éve Peugeot-kat (is) használok, itt a cégnél minden típusból, minden felszereltségű modelljéből van vagy 5db (kb. 100 oroszlán).
Alig van velük probléma, viszonylag olcsó a szervizelésük és egy-két apróságot leszámítva tökéletesek. Ami miatt nem venném meg, az a hangos szellőzőmotor és a kicsit gyenge klíma, nomeg a recsegő ajtóbehúzó. Igazán minőségi előrelépést csak a BMW 1-es nyújt, a többi kategóriatársnak is van ennyi hibája simán.
Sajnos nem tudom a kinézett autó felszereltségi szintjét, de 4 el.ablak volt benne, belső tükör is sötétedős, a cd-s (& BT-s) rádió pedig usb-ről is lejátszik, ami a könyöklő alatt van. Vannak hátsó szellőzők is a könyöklőben, erre emlékszem, és tempomat is van. Szóval akkor talán premium lesz.
Részecskeszűrő csak amiatt érdekelt, mert hallotam más típusoknál, hogy volt/van baj vele. Engem az sem érdekelne, ha nem lenne.
2001-es P306 Hdi-mben még nem volt, de nem is hiányzott.
Te ezek szerint kereskedő vagy, vagy vmelyik Peugeot képviseletmél dolgozol?
Ha jól emlékszem "mechanikus" részecskeszűrőnek hívják pözsónál. A lényeg, hogy felfogja a kormot, de hogy hová lesz, azt nem tudom. (szvsz kiszórja a francba, tehát környezetvédelmi szempontból csak annyit ér, hogy nem csinál szmogot)
Az SW-t lehet 7 üléssel is kérni, és alapból üvegtetős elvileg, de nekünk van pár telitetős SW-nk. Illetve a Break-hez is lehet kérni ugyanúgy üvegtetőt, szóval elég nagy a káosz.
Lehetőség szerint kerüld a Confort-okat, azokban csak elöl van elektromos ablak.
A gyári tolatóradar nagyon jó, lehalkítja a rádiót és nincs idegesítő hangja.
Gyári tempomatot 20-30e-ért bármelyikbe be lehet építeni utólag.
A világos szövetkárpit eszméletlenül koszolódik, de tény, sokkal szebb és kelendőbb.
A biztonsági övre figyelmeztető izé csak Premiumhoz jár. Nekem még nem romlott el az ülésérzékelő.
Ülésfűtést nem lehet utólag beépíttetni, mert ragasztva van az üléshuzat.
A Confort fejtámlája állítható, a Premium-é nem.
Keress olyan modellt, aminek a könyöktámaszába be van építve a hátsó utalok szellőzőrostélya.
A fekete belsősökön 100ekm-ig nem látszik meg a használat, legfelljebb a vezető oldali gyári szőnyeg lyukad ki (ill. a kárpit lesz retkes).
A Premium középső (grafikus) kijelzőjének LCD-je ellentétesen polarizált a digitklíma kijelzőijével, így napszemüvegben csak az egyiket láthatod.
Régebbi modellek CD-s fejegysége nem kezeli az MP3-akat. Az újakon már van MP3 felirat.
Most hirtelen ennyi jutott eszembe, hátha segít ezekből valami a választáskor. :-)
Nem kevés bele. Alig érezni a különbséget a 90 és a 110 lovas között. A 6 sebességes váltónak más az áttételezése, így alig forog kevesebbet 6-osban, mint a gyengébbik 5-ösben. Az erősebb ráadásul bonyolultabb, drágább a turbó hozzá, rendes részwcskeszűrője van, drágább olaj kell bele, stb. Én nem venném azt, a 90 lovas tökéletes választás.
Menetzaj tekintetében nem vettem észre nagy különbséget SW és berline között.
Arra figyelj, hogy nehogy üvegtető nélkül vedd! ;-)