Szegény iparos ember! Ha ezt a munkát ezzel a szereléssel, és ezzel a tempóval csinálná köbméterben, akkor sóra valót sem keresne aznap. Ez Csak szenvedés így!!!!
Attól nem törik el egy gyűrű, hogy hideg motornál, idézlek: "csuma gáz". Vagy igen ritka, hogy csak úgy eltörik a gyűrű. Leginkább attól, hogy valami fémdarab, alkatrészdarab (pl.: tűgörgő, kosárdarabka) keveredik az égéstérbe. Az S51 Simsonnál nem ritka eset sajnos, hogy a dugattyú csapszegen lévő hézagoló alátétek közül valamelyik eltörik. Ez persze menet közben, és akkor csúnya dolgok tudnak történni. Az idén javítottam pont egy ilyen esetet. Szerencsére csak a fűtengelyt akasztotta meg. Nem történ egyéb sérülés, pont azért mert elakadt még lenn a forgattyús házban. Viszont, ha "csak úgy" eltörik egy gyűrű, akkor szinte biztos, hogy egy 2T motor rései miatt elakadás lesz, ami elég szép felületi sérülést okoz a hüvely falán.
Javaslom, mindenképp vegyétek le a hengert. Így biztosan fény derül minden kisebb nagyobb hibára.
Igazából árak érdekelnek de ha találnék a 675 brigs motor alá olyan halytóművet ami legalább előre és hátra megy de az sem lenne baly ha több sebességes akkor vennék egyet na meg egy utifutit.
Ez nagyon gyenge kúp! Így egy év alatt sem hasogatsz fel egy kocsi fát. Az erőfarrással lehet nincs gond, de ezt az első próbával nem arattál diadalt. levideózni.
Ha a kipufogót leveszed, akkkor talán ott látod a gyűrűket, és akkor esetleg már látod a törést. Mivel minden gyűrűvég a kipufogó felé néz, a kipufogó felömlő nyílásaiban szokott beakadni, ezért törik el. Szerintem mielőtt lehúzod a hengert itt nézd meg a hiba forrását. Ha itt épp a gyűrű, akkor még lehet csapszegvég, vagy seegergyűrű hiba. De ekkor már mindenképpen le kell húznod a hengert is.